Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toukokuisia 2012?

29.08.2011 |

Itsellä olis la 4.5.2012.

Onko muita vielä linjoilla?

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Toiveikkaana ilmoittaudun minäkin mukaan. La on arviolta 27.5. Minulla on ennestään kaksi lasta, joista vanhempi on yli 10 v.

Ryhmät ym. on minulle tällä foorumilla uusi juttu, sillä olen vieraillut muilla saiteilla aikaisemmin.

Onnellista odotusta kaikille!

T. Masuttaja ja masuasukas 7+1

Vierailija
22/125 |
12.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Ilmoittautuisin mukaan, jos vielä ehtii! Olen siis 28v. ja raskaana ensimmäistä kertaa, tänään rv 8+6 viimeisten kuukautisten mukaan. Olisi kiva päästä jakamaan kokemuksia, ja kuulemaan miten muilla samassa tilanteessa olevilla menee! T. Lily83

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee munkin liittyä tonne toukokuisiin, ko täällä nii hiljaista :)

Vierailija
24/125 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa,

Laitoinpa pyynnön päästä mukaan minäkin, toivottavasti minutkin vielä hyväksytään mukaan! Ryhmässä (toivottavasti) tavataan! :)

(ensimmäinen mussukka tuloillaan, LA 12.5.)

Vierailija
25/125 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas tämä muuttunut sitten viimekäynnin ;)

Mitenkä siis suljettuun ryhmään pääsee mukaan? Halajan!

Vierailija
26/125 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin pyynnön päästä mukaan tuolta kohdasta ryhmät (vasemman reunan valikko) ja sieltä Toukokuiset 2012 (tms.).

Minua ei ole kyllä vielä hyväksytty mukaan, yhyy... :( Mutta ehkäpä ryhmän perustaja ei ole vielä ehtinyt käydä hyväksymässä - toivottavasti mahdutaan vielä mukaan! Hih olen käynyt jotain viisi kertaa päivässä katsomassa, että olenko jo päässyt - niin kovasti hingun päästä juttelemaan muiden "samanaikaisten" kanssa :D

Vierailija
27/125 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos pömppäliina, mä laitoin myös pyynnön, en ois kyl tajunnut tuolta etsiä :D

Vierailija
28/125 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis itselaskettu LA 6.5.2012 :)

Eka äitiysneuvola 12.9.

Eiköhän tänne pikkuhiljaa ala tupsahtelemaan muitakin :)

Vierailija
29/125 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi onnellinen odottaja. :)

Esitietoja:

Minä 25v, mies 32v.

La 2.5.12, eli nyt viikot 4+6. Toista odotellaan innoissamme, esikoinen -09.

En ole vielä saanut aikaa ensimmäiseen lääkärineuvolaan ja ultraan, mutta pian kuulemma soittelevat ajasta..

Meillä yritettiin 10kk, ja vihdoin tärppäsi. Toivon niin hirmuisesti,että kaikki menee hyvin ja toukokuussa saadaan käärö syliin..

Onko teillä millasia oireita jo ollut? Minulla metallinmaku suussa usein ja väsynyt olo. Esikoista odottaessa en muuta vapaa-ajalla tehnytkään kuin nukkunut. Toivottavasti en ihan niin "veltto-virtaseksi" mene tämän raskauden kohdalla. :)

Kertokaahan itsestänne jotakin, olisi kiva tietää vähän taustoja :).

30/125 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulinpa minäkin nyt tänne ilmottautumaan vaikka eka päätin etten vielä tulisikaan. :) En sitten malttanut poiskaan pysyä.

Eli plussa tuli eilen, LA olisi laskureiden mukaan 6.5.2012, eli 4+2 kasassa nyt. Minä olen 25v ja mies 31v ja esikoista odotellaan. Takana keskeytynyt keskenmeno rv 6+0 5/2011 joka huomattiin varhaisultrassa kun viikkoja piti olla 7+1. Siksi vähän varovaisin mielin matkassa ja varhaisultran aionkin varailla yksityiselle valmiiksi ja vasta siellä käytyä tuon neuvola-ajan. Täällä eka neuvola onkin yleensä n. rv 9-10 aikoihin.

Oireina satunnainen kuvotus, nälkä vaivaa myös vahvemmin ja rinnat tuntuvat raskailta ja jotenkin "ulkopuolisilta" :) Väsymystäkin on, mutta se saattaa johtua myös aikasista aamuherätyksistä.

terkuin Elmu

Vierailija
31/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin vielä ihan alkumetreillä, mutta toukokuuta kohti suunnataan =)

Itselläni LA 9.5 eli laskurin mukaan nyt menossa 4+0...Meille tulossa kolmas lapsi; edelliset on poika -03 ja tyttö -06. Sen verran jo ehtineet kasvaa, että mitenhän sitä taas vauva-arkeen sopeutuu...hyvin, uskon silti. Synnytyspaikaksi olisi toiveissa NKL (joka menee tasan vuoden päästä syyskuusta remontiin ja sinne haluttaisiin vielä ehtiä). Esikoinen syntyi Kättärillä, josta huom.minulla todella huonoja kokemuksia (monilla kavereilla hyviä, joten en tuomitse paikkaa, meillä vaan meni "kaikki pieleen" ja sattui väärät lääkärit jne paikalle). NKL:n touhu oli lääketieteellisempää ja varmemman päälle pelaavaa -sopii minulle, jonka synnytykset ei ole "säännöllisiä". Kättäri on varmasti idyllisempi paikka, jos suht normaali synnytys...mutta ehkä olen jo asioiden edellä -toukokuuhun on matkaa ;)

Itselläni muuten metallin maku suussa oli ensimmäinen,todella varhainen oire: siitä tiesin heti olevani raskaana. Rinnat on lisäksi turvonneet ja arat...Lievää heikotusta/paihoinvoinnin tynkää ehkä ollut ilmassa. Ei jaksa urheilla samalla volyymilla kuin ennen. Kiva tällainen lista, jossa voi vertailla kokemuksia =)

Vierailija
32/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäinen testaus päivää ennen kuukautisia ja itsepäätelty LA siis 11.5. Ikää on jo yli 35 ja jos kaikki hyvin menee, niin toinen lapsi olisi tuloillaan :). Yksi keskenmeno taustalla, joten jalat maassa yritetään (niinpä niin, täällä sitä jo linjoilla riekutaan...)mennä.

Vierailija
33/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitänyt tulla vielä tänne, mutta en malttanut pysyä poissakaan. ;)Kivaa kun on ihan samoissa menijöitä tukijoukkona...

Mä oon -77 syntynyt 5v pojan äiti, joka nyt rv4+1 odottaa toista lastamme... *toivottavasti*. Minulla oli ennen esikoista 2 keskenmenoa ja yksi sen jälkeenkin, joten todella varovaisin ja epäilevin mielin olen.

Oireita on ollut vähän... Metallin maku suussa, etova olo, vatsan nippailu, palelu (toisaalta myös hikoilu), tihentynyt pissaamisen tarve...

Raastavaa tästä odotuksesta tekee se, että oireet heittelee päivittäin... Toisena päivänä on kaikki yllä mainitut oireet ja toisena päivänä ei mitään....

Saitteko muuten testiin heti vahvan plussan? Ja mitä testiä käytit? Itsellä tuo hcg nousee aika hitaasti ja eilen (rv4+0) ClearbluePlus oli haalea viiva...

Tarrasukkia kaikille toivottelee

Minnis LA 8.5.2012

Vierailija
34/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännehän tulee ihanasti porukkaa, tarrasukkia kaikille!!

Memma82 ja Elmu: Teille näyttää tulevan aikas ihana äitienpäivälahja!

Elmu: Meillä varhaisultra (vkolla 7-9) kuuluu normaaliin neuvolaan.. Teillä siis pitää käydä yksityisellä jos haluaa käydä ultrassa ennen rakenneultraa?

Minnis77: Ei tullut heti vahva plussa minulla ainakaan. Kerkesin tehdä miljoona testiä kun odottelin menkkoja (tai siltä se ainakin tuntu) ja aina näytti negaa, mutta menkat vaan pysyi poissa. Kierto 23-28 päivää ja kp31 tuli haalea viiva Apteekin testiin, mutta sellanen josta kuitenkin heti tiesi mitä se tarkottaa. Mutta vaikka viiva näkyi, niin ostin silti vielä Clearbluen, jotta saa lukea suoraan onko raskaana vai ei. Ja tulihan se odotettu näkymä sieltä vihdoin! :)

Minuu hieman on alkanu pelottaa tämä oma innostus asiaan. Tuntuu siltä, että kun alkaa hehkuttamaan, niin varmasti käy vielä kalpaten. Ei saisi nuolasta ennenkun tipahtaa, mutta jatkuva pelkääminen saa aikaan hermoromahduksen..

Oletteko kertoneet vielä kenellekään raskaudesta? Jos ette, niin millon aiotte lähimmille kertoa?

-Mintzie-

35/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin on siis ultrat niin että n. rv 12 on niskaturvotusultra ja sitten n. rv 20 rakenneultra. Elikkäs jos haluaa ennen tota rv 12 niin sitten yksityiselle.

Meillä sattuu äitienpäivän lisäksi myös miehen synttärit toukokuulle, niin toivottavasti saatais tämä lahja pitää matkassa sinne asti :)

Mulla on vähän samat tuntemukset kun sulla, että jos liikaa hehkuttaa niin käy kalpaten. Parempi kai olla vähän varovainen :) Parhaalle kaverilleni jo kerroin, mutta muuten aiotaan varmaan pitää salassa sinne rv 12 asti.

Mites muut on meinannut uutista julkistaa?

terkuin Elmu

Vierailija
36/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti uskallan toivoa että raskaus tästä jatkuu =) Itsellä laskettu aika 10.5.2012

Vierailija
37/125 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti uskallan toivoa että raskaus tästä jatkuu =) Itsellä laskettu aika 10.5.2012

Vierailija
38/125 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
39/125 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varovaisesti uskallan toivoa että raskaus tästä jatkuu =) Itsellä laskettu aika 10.5.2012 Yksi hätähousu olen minäkin, mutta en malttanut odottaa testin tekemistä, niin pitkään kun on pikku kolmosta yritetty =) (ensimmäisen testin kun tein jo 4 päivää sitten ja haalea plussa tuli, nyt torstaina on vasta 4+0 =) hcg arvo oli tänään 173, joten toivon että olisi normaali... onkohan kellään kokemuksia siitä mitä ne voisivat olla? tiedän vain esikoisestani arvon 9:ltä viikolta ja oli n. 12000, perhoset liihottaa masussa kun vain ajatteleekin että ainakin olen nyt raskaana, toivottavasti vielä monta monta monta viikkoa eteenpäin ! =) Itse olen 24-vuotias ja mieheni 28. Meillä on kaksi ihanaa lasta, poika/2005 ja tytär/2008 Olisi hienoa jos kertoisitte millaisia kokemuksia teillä on, ja varsinkin nyt haluaisin kuulla juuri tuosta hcg-arvosta, jännittää niin mahottomasti =D vielä ei ole ollut muita oireita kun kova väsymys ja vessassa jouksemista vähän väliä =) *niiin onnellinen* (toivottavasti nyt näkyi koko viesti)

Vierailija
40/125 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivojen vahvuudesta: Mulla testin viivat jääneet aina heikohkoiksi. Ekassa raskaudessa muistaakseni testasin, kun menkat myöhässä viikon ja vaalea, tosin ihan selkeästi havaittava, viiva vielä silloinkin. Päätin kuitenkin siinä vaiheessa uskoa, että totta on ja tuossa tuo tulos jaloissa pyörii. Nytkin olen testaillut peräkkäisinä päivinä (mielenkiinnosta ja siksi, että saadaan tuo ukkokin vakuuttuneeksi, että kyllä siellä oikeasti se toinenkin viiva on=))ja hitaasti näyttää vahvistuvan. Tänään sentään ei tarvinnut tihrustamalla tihrustaa :)

Varhaisultraan aiotaan mennä, ja yksityisellä täytyy täälläkin käydä. Haluan kuitenkin tuulimunan ja kohdunulkoisen sulkea pois. Ja tietenkin nähdä sydämensykkeen!

Oireista: Sen lisäksi, että alavatsassa alkoi juilia ja jomotella jo n. viikko ovulaation jälkeen (normaalisti vasta sinä päivänä kun menkat alkaa), mulla oli vain niin varma olo, että jotain siellä tapahtuu. Niin ja iltapalelu, mies hikoili vieressä ja mulla kaksi peittoa päällä...

Olen muuten uusi täällä vauva.fi:ssä, joten käytännöt vielä opettelussa. Mokia tapahtunee, pahoittelen.

Sämppis ja RV 4+0 ?