Mieletön mäihä!! Alan saada palkkaa trollaamisesta!
Minuun otettiin yhteyttä ja kerrottiin, että olen trollannut onnistuneesti monta kertaa ja kysyttiin, olisinko kiinnostunut trollaamaan ammattimaisesti. En saa paljastaa muuta, mutta mieletöntä! Palkkaa siitä, että istuu av:llä!! Olen harkinnut blogin perustamista, mutta nyt ei tartte. Näin on miljoonasti parempi, ei tartte esitellä kotiaan, rytkyjään, lapsiaan, sen kuin vain keksii juttuja!!
Upeaa :)))
Kommentit (35)
Ihme tyyppi koko ap. Joku on kilahtamassa, onko tuo sitä hypomaniaa?
Mitä enemmän kommentteja sitä enemmän palkkaa. Onnistuminen kytkeytyy tähän eräänlaisella laskutavalla, jota tässä mahdoton selvittää. Enkä haluakaan, koska täällä näyttää kateellisia pers'aukisia riittävän. Koulutusmatkat myös maksetaan, mikä erinomainen etu. Pääsee hotelliin lekottelemaan :))
UNELMADUUNI!
Käsittämätön mäihä ja riittää sulla pokkaa ja mielikuvitusta keksiä ees tollasta yrittää.
Mut hyvä et joku keksii ja muut on tietysti kateellisia kun eivät ite keksiny aiemmin.
Ja mielenkiinnosta: ne ketjujen aiheet mitkä oot alottanu, ootko ihan hatusta vetässy vai sivuaako tosielämää, esim naapuruston tapahtumia ???
Siitä on riittänyt jutun juurta vaikka kuinka! Samoin päikyn tädit, eksät ja nyksät, reima tec ja luokanopet. Koulutusmatkoja saan siksi, että pääsen välillä muihin maisemiin, haistelemaan uusia tuulia ja saamaan inspiraatiota. Koskaan ei tiedä, mistä idea lähtee! :))
fantasiansa kelläkin tai peikkonsa.
Montaa av-mammaa kyllä kismittää siellä ruudun takana, kun eivät keksineet samaa, mutta onneksi on teitä ihania, jotka osaatte iloita toisen = minun puolestani! :))
ap täällä kehuskelee uudella työllään:D
Eli suomeksi sanottuna, jos sulla oli oikeesti joku trolliduuni, niin tuskin on enää!
ap täällä kehuskelee uudella työllään:D
Eli suomeksi sanottuna, jos sulla oli oikeesti joku trolliduuni, niin tuskin on enää!
Tulee ihan mieleen Onlinen Winkku ja hevostallijutut.
sinun on turha hapantua tuohon kateuteesi. Voin paljastaa, että tästä aloituksesta en saa senttiäkään. Vain trolleistani maksetaan :))
"On mua viety huoneisiin
ja murtauduttu mun tunteisiin
nähdäkseen Ei mitään sillä oo
Vaik käyttäis kirkkainta valoo
siel kaikuu kun huutaa "haloo!"
etkö pelkää että kohta tulee potkut kun paljastit kaiken ;)
ja saitinkin julkaisija on.
Outoa että maksaisivat TROLLEISTA - en ylipäänsä oikein tajua miksi pitää "pilata" palstaa trolleilla, mua ainakin kiinnostaa ihan oikea asiallinen keskustelu, eikä vain ajankulu ja joku höpö höpö.
Se, miksi kuitenkin luen useimmiten jutut täältä enkä jostain "asiallisemmilta" forumeilta, on se että täällä vastaukset tulee niin nopsaan / heti. En jaksa käydä seurailemassa monta päivää samaa asiaa, tartten tiedon yleensä heti.
Mutta tosiaan ihmettelisin että SanomaM. maksaisi tällaisesta tai ylipäänsä edes toivoisi tällaista käytöstä - eihän he maksa edes lehtijutuista haastateltaville ikinä mitään.
Eli Sanoman tuotteet on ns. "laatu"tuotteita.
Tää av jo muutenkin hipoo rajaa onko jo liian "roskaa" Sanoman imagoon :). Ja näyttäähän täällä kävijöitä riittävän ilman maksuakin.
Ja koulutusmatkoja, buahhahaaa :). Täytyy soittaa Sanomalla työskenteleville tutuille ja kysäistä onko heillä tällainen uusi konsepti.
Ja koulutusmatkoja, buahhahaaa :). Täytyy soittaa Sanomalla työskenteleville tutuille ja kysäistä onko heillä tällainen uusi konsepti.
kilauttaa muutamallekin kaverille ja varmistaa tämän täydeksi BS:ksi, mutta mitäs se täällä kenellekään todistaa. Ihan sama mitä täällä sanoo, ei sillä mitään todistusarvoa ole suuntaan eikä toiseen.
Ei kovin ammattimaiselta kuitenkaan kuulosta ja jo sen perusteella voisin lyödä pääni pantiksi siitä, että täyttä scheisseahan tämä on.
kuin että heidän nimeään ei saa sanoa. Joten en ole tehnyt mitään sääntörikkomusta! Mikä sinä olet sanomaan, mitä minun sopimuksessani lukee? Oletko muka ollut katossa kyyläämässä, kun sopimus on kirjoitettu?? Että hups vaan itsellesi :))