Mikä naapurin rouvaa risoo - puhuu muille kuin Runeberg ja minulle vaikenee?
Muutimme n. ½ vuotta sitten uuteen kotiin ja naapurin rouva hädintuskin tervehtii minua ja miestäni? Muille perheille hän paasaa kuin Runeberg konsanaan ja on niin nauravainen ja ystävllinen ja kun minä olen kahden hänen kanssaan, niin hädintuskin tervehtii..? Vastaa yhdellä sanalla tai lauseella jos yritän virittää keskustelua.
En todellakaan ymmärrä moista käytöstä. Varsinkaan kun en tiedä mistä kenkä puristaa.. Hän asuu seinänaapurinamme ja toki meiltä kuuluu normaalia lapsiperheen mölyä, mutta muuten elämme rauhallista elämää, emme soita lainkaan musiikkia tms. ja yleensä olemme nukkumassa n. kl0 23 viimeistään.
Miskiköhän ärsytän tätä naikkosta niin paljon..? Tulinko jotekin hänen reviirilleen vai mistä on kyse?
Kommentit (3)
koin sen tosi ikävänä...kaikille muille jutteli ja oli aurinkoinen, paitsi minua hyvä jos moikkasi. Sitten tuli yksi iso yhteenotto, kun hän laittoi miehensä valittamaan aiheetta, pojastani (mies myönsi ja pahoitteli jälkeen päin). Sen jälkeen mies kertoi, että ovat 10 vuotta yrittäneet lasta, nyt n. 40-vuotiaita. Meillä 3 suloista lasta, itse sievä vähän päälle 30v. Kai se kateus syynä sitten :(. Muutimme tuolta pois ja nyt on paremmat naapurit!
eli eipä sen mukaan paljoa muillekkaan puhele.
minkä ikäisiä olette? Oletko nuorempi ja kauniimpi?
Usein riittää syyksi kyräilyyn.Tai mitkä ovat rouvan kiinostuksen kohteet? Jos oletkin tietämättäsi ostanut kauniimpia kukkasia pihallenne?