"Muotisanoja" joita inhoat
Kommentit (74)
täällä mainittu, ainakin kaikki äipästä ja masuasukista kestoiluun...
Mutta muita: ruoka-hifistely. Vaikka sitä "harrastankin" (tosin sanaa en käytä):)
Ökyauto, ökytalo, ökysitä ja -tätä. Kaikki hiukan kalliimpi on ökyilyä.
vaunuttelu, tissittely, liinailu... Mutta ärsyttävin on ehdottomasti KESTOPEPPU!!!! mulla oikeen karvat nousee pystyyn kun kuulen sen sanan! HYI OLKOON. Ei munkaan lapsi oo mikään kertakäyttövaippapeppu tai Pamperspeppu!
Ehkä se tarkoittaa että vauvalla kestää kakata ruoan jälkeen? :D
Ei ois pitäny tulla lukemaan kun alko ottaa päähän!
ja puhelimessa "Lähdimpä tässä soittelemaan, että..."
Kokonaisvaltainen. Sitä sanaa viljeltiin jonkin aikaa sitten ihan jatkuvasti ihan mihin asiaan tahansa.
Aloittaa moni puhelinmuujä.
Tekisi aina mieli huutaa, että sillä mukavalla asialla on nimi: Puhelin.
Kaikki mitä täällä oon kuullu. Mua ärsyttää ku joku sanoo "voi hyvää päivää"
Aloittaa moni puhelinmuujä.
Tekisi aina mieli huutaa, että sillä mukavalla asialla on nimi: Puhelin.
mutta ärysttää ihan suunnattomasti kun nykyään joka paikssa kylvetään "kera" sen ja sen. Esim. ihanaa ulkoilla syysaamuna villapiat päällä kera oman kullan. Vittu. Niin rasittavaa a teennäistä. Ja tuota näkee ihan jokapaikassa..fb-päivityksissä..blogeissa..
Inhoan ylipäänsä kaikkia sanoja ja sanontoja, joita kaikki alkavat yhtäkkiä hokea. Tuntuu että köyhdyttävät kieltä ja älyä;)
vrt. vihapuhe, penaalin terävin kynä, ei mennyt niinku Stromssössä, Tää lähtis nyt ja sitten tää menis omaan petiin...
Aargh!
Kaikki hokemat on ärsyttäviä. Eikö ihmiset itse huomaa hokevansa niitä?
joita sitten tungetaan joka väliin..
Tai toinen kestopeppu!!! hyi saatana! kestoilua ei mitään vastaan, mutta näita sanoja vastaan kyll on
1) sitä, että jokainen kassaneiti sanoo "elikkä euro kakskyt kaks tmv." MIKSI siinä pitää sanoa se elikkä/eli?
2) parhautta, mahtavuutta jne.
3) masuasukki, pikku kakkonen
4) sarjassamme sitä tai tätä
Tarrasukkia en vielä ollut kuullutkaan.
Samaten mulle ei tarvi toivotella mitään voimia, voimahaleja tai jaksuja.
T: 13
No nyt täälläkin toi sanoi ton "juurikin". Yäkyäkyäk.