Kukaan ei hyväksy minulta ei vastausta
Tekisi mieli lyödä nyrkki seinään, kun alkaa jo niin keittää nuppi yli. Läpi elämäni kaikki ovat olettaneet, että minä olen se ihminen joka on aina kiltti ja tekee kaiken kuten muut haluavat. Olen se joka auttaa muita oman hyvinvointini ja jaksamiseni kustannuksella. Kukaan ei arvosta ja ymmärrä jos sanon EI vaan minua pidetään ilkeäni, koska kyllähän se nyt on ennenkin tehnyt kaiken kuten muut haluaa. Alkaa v*tuttamaan tämä!! En jaksa enää miettiä muita vaan haluan tehdä asiat miten minulle parhaiten sopii. Jos ihmisillä on ongelmia ymmärtää se niin paras sitten katkaista välit. En enää jaksa.
Kommentit (3)
Lyö se nyrkki seinään (kuvainnollisesti). Joskus ihmiselle pitää ärähtää. Älä selitä, älä pehmennä. Vain ei. Ei mitään porttia auki.
Fiksu ihminen ymmärtää, ikävä ihminen ei ja sitten se lähtemisen pohtiminen onkin jo ihan fiksua.
Opin nämä vasta viisikymppisenä. Onnittelut, jos olet nuorempi.
Sanot vaan että ei nyt ehdi ja jos tulee mutinaa niin sanot että mutise vielä kerran niin ensi kerralla en vastaa edes puhelimeen.
Tietty hyväksikäyttäjät kannattaa tiputtaa elämästä. Jos ihmissuhde ei kestä tasapuolisuusvaadetta niin sitten se putoaa, piste.
Tiedätkö mikä on ongelmasi. Mietit liikaa mitä muut ajattelee. Sanot vaan ei etkä välitä jos joku pitää sinua ilkeänä. Et ole ilkeä ja hän on väärässä. Alat vaan nyt sanoa ei kun siltä tuntuu.