Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys ahdistaa!!!

Vierailija
23.08.2011 |

Siis olen nyt vuoden hakenut töitä aktiivisesti, olin pari kuukautta työelämävalmennuksessa ja kesätöitäkin sain, mutta nyt edelleen työtön.

Haastatteluissakin olen käynyt, mutta aina löytyy joku parempi jne. Lieneekö syynä pienet lapset vai mikä mutta työpaikkaa en ole saanut.

Juuri äsken tuli puhelu etten ollut saanut yhtä paikkaa jossa kävin kahdessa haastattelussa..

En yhtääb ihmettele kun työttömät masentuu!!! Jaksaa pitäisi aktiivisesti töitä hakea vaikka aina joutuu pettymään!!!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahdistaa, kun saisin töitä mutten halua niitä!

Vierailija
42/43 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaus oli useasta firmasta (Pirkanmaalla), että palkkaavat mieluummin ei-korkeastikoulutettuja ihmisiä, joilla myös on ko. työstä kokemusta. Ja ihan ymmärrettävää se on, en itsekään mielelläni palkkaisi maisteria, joka ottaa loparit heti kun saa koulutustaan vastaavaa työtä, eikä ole millään lailla koulutettu siivoustöihin.

saa esim siivoustyötä? Tai kaupan kassan työtä? Varastotyötä? Onko alueellasi jokin teollisuusyritys, jossa voisi aloittaa tehdastyöntekijänä?

Näistä voi edetä, ja ainakin olette tehneet jotain, kaikkein huonoimmalta CV:ssä näyttää se, ettei oo tehnyt mitään. Myös se vaikuttaa, miten se CV on muotoiltu, ja miltä se näyttää. Jos ei oo merkintää viimeisen kahden vuoden ajalta, niin tottakai se herättää kysymyksiä. Voisiko siihen laittaa vaikka, että on ollut kotiäiti/-isä? Tai keskittynyt opintoihin? Yleinen aktiivisuus kiinnostaa työnantajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voima on se vakituinen työ?

niistä ei koskaan irtisanota?

haluaa olla samassa koko ikänsä ja aamen päälle?

sit on kaikki hyvin ja turvallista hamaan loppuun asti - ei tartte ku odotella vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi