Kotiäidit!!!
...miten pääsette esim. hammaslääkäriin jos ketään sukulaisia/ystäviä ei ole käytettävänä lastenhoitoavuksi? Ja mies ei pääse töistä tulemaan siksi aikaa että vahtis lasta/lapsia. Itelle tuli eka kertaa tilanne että pitäis keskellä päivää päästä hammaslääkäriin ilman lasta. Aikoja ne ei VOINU antaa iltapäivälle.
Joo, ja tuota meiän muksua (10kk) EN ota sinne mukaan, liikkeessä pitää koko ajan saada olla mutta älyä ei sitte minkää vertaa. :) Nii että mitä te tekisitte/teette ko.tilanteessa? Ja miten mä nyt voisin tehä? Aika on siis 3 tunnin päästä ja ei ratkaisua!
Kommentit (26)
Lapset on tosiaan joskus aika "kilttejä" vieraammassa ympäristössä.
minäkin yhden lapsen kanssa hammaslääkäriin yms menisin. Eri asia sitten, kun näitä pienokaisia on kolme... näiden kanssa jo lähikaupasta maidon hakeminen on aikamoinen operaatio. Lapset 1v, 2v ja 4v.
Mulla ollut lapsi usein mukana lääkärissä tai kampaajalla ja aina istunut kiltisti rattaissa valjaat kiinni niin ettei pääse pois.
kerran kesällä oli kaksi lasta mukana hammaslääkärissä ja isomman olin lahjonut olemaan kiltisti. Istui lattialla ja leikki hiiren hiljaa legoilla ja pienempi 1-v. nukahti rattaisiin. Hammaslääkärin jälkeen mentiin heti jätskille kahvilaan kuten olin isommalle luvannut.
.. että menisit yksityiselle jolla on myös ilta-aikoja. Ei ongelmaa kun lapsi isällä?
Miksi elämästä pitää tehdä noin älyttömän vaikeaa ehdoin tahdoin kun vaihtoehtojakin on?
ei sitä kaikilla kotiäideillä ole varaa yksityiseen.
aika monet toimenpiteet on melko samanhintaisia yksityisellä kuin kunnallisella.
Ihana oli lukea noita teidän aputarjouksia, mutta ei ne olis paljon jossain Jyväskylässä auttanu kun itse asun täällä pohjoisempana:) MUTTA! hammaslääkärireissu on nyt onnellisesti ohi. Ja lapsi oli mun mukana!! Ja se meni hyvin. Lapsi istu rattaissa kiltisti (nousi seisomaan vasta sitte ku minä nousin tuolista) ja "luki" kirjaa ja naureskeli ja kiljahteli hoitajalle :) maissinaksujaki oli mukana, muttei niitä edes tarvittu! Minä TAAAS ihan turhasta huolehdin etukäteen, mut ens kerrallapa tiedän ettei ole mahdottomuus.