Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit!!!

Vierailija
22.08.2011 |

...miten pääsette esim. hammaslääkäriin jos ketään sukulaisia/ystäviä ei ole käytettävänä lastenhoitoavuksi? Ja mies ei pääse töistä tulemaan siksi aikaa että vahtis lasta/lapsia. Itelle tuli eka kertaa tilanne että pitäis keskellä päivää päästä hammaslääkäriin ilman lasta. Aikoja ne ei VOINU antaa iltapäivälle.

Joo, ja tuota meiän muksua (10kk) EN ota sinne mukaan, liikkeessä pitää koko ajan saada olla mutta älyä ei sitte minkää vertaa. :) Nii että mitä te tekisitte/teette ko.tilanteessa? Ja miten mä nyt voisin tehä? Aika on siis 3 tunnin päästä ja ei ratkaisua!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten en vain käynyt hammaslääkärissä. Nyt käyn kun lapset on koulussa.

Olivat mukana myös lääkärillä, magneettikuvauksessa jne.

Vierailija
2/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja antaisin naksuja käteen mitä voi siinä turvakaukalossa sitten nakertaa ellei ole niin hyvä tuuri, että nukahtaisi automatkalla.

Turvakaukalo siksi ettei pääse karkuun vaan pysyy paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOutuis vain karjumaan.

Vierailija
4/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että menisit yksityiselle jolla on myös ilta-aikoja. Ei ongelmaa kun lapsi isällä?

Miksi elämästä pitää tehdä noin älyttömän vaikeaa ehdoin tahdoin kun vaihtoehtojakin on?

Vierailija
5/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa rattaisiin (valjailla kiinni) ja maissinaksua kouraan.

Vierailija
6/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. että menisit yksityiselle jolla on myös ilta-aikoja. Ei ongelmaa kun lapsi isällä?

Miksi elämästä pitää tehdä noin älyttömän vaikeaa ehdoin tahdoin kun vaihtoehtojakin on?

ei sitä kaikilla kotiäideillä ole varaa yksityiseen.

Vierailija
7/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana hammaslääkärissä. Olivat ihan rauhallisesti kun se oli niin jännää... Hammaslääkäri suhtautui oikein hienosti, ei häirinnyt ollenkaan.

Vierailija
8/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vie lapsi miehen työpaikalle. Tai katso onko lähiseudullasi tilapäistä hoitoa tarjoavaa paikkaa (kauppakeskuksissa tmv.) Vantaalla esim. on kaupungin järjestämää juuri vastaavaan tarkoitukseen soveltuvaa hoitoa saatavilla tuntimaksua vastaan. Katso onko paikkakunnallasi vastaavaa.

Tulevaisuutta varten: hanki tuttavia lähialueeltasi, kyllä joku toinen kotiäiti suostuisi lastasi katsomaan sen tunnin, mikä on tarvetta.

Vierailija
9/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole varaa eikä haluja maksaa elämän helpottamisesta. Typerää edes ajatella, että kaikki voisivat ratkaista arjen ongelmia rahalla samalla tavoin kuin sinä.

Vierailija
10/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä soitan yleensä siskolle tai äidille, joskus jopa anopille. Mutta yleensä pyrin lääkärikäynnit sumplimaan niin että ukko on kotona kun mulla on aika tai joku edellä mainituista on halukas hoitamaan. Minä kysyn ensin milloin kenelläkin on vp ja sitten kysyn voiko katsoa pari tuntia kun kävisin esim just tuolla hammaslääkärissä, jos saan sille päivälle ajan. Pahimmassa tapauksessa joudun ottamaan mukaan, mutta onneks on kiltti poika :)

Vierailija
11/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai maksaa lapsenvahti. Jos ei ole haluja.

Vierailija
12/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rahaa ei todellakaan ole niin paljoa että yksityiselle voisin mennä. Ei minulla täällä ole ketään sellaista ihmistä, jota vois käyttää hyödyksi tässä asiassa. Ollaan asuttu täällä n. vuosi ja ei tunneta ketään. Harkitaan muuttoa muualle! Tuo arveluttaa että pysyiskö tuo lapsi aloillaan siellä mukana... Rattaissakin aina nousee seisomaan, vaikka kuin sitois kiinni, kaukalossa ei ole viihtynyt enää puoleen vuoteen. Laosen isä ajaa roska-autoa niin ei voi silekää viedä. Ja minähän en pysty keskittymään hampaan poistoon ja lapsen huutamiseen/muuhun yhtäaikaa. Saa nähdä mihin päädyn, löytyykö ratkaisua...Yhdelle naapurikaupungissa asuvalle kaverille laitoin viestiä, mutta hänellä on omat työnsä. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
13/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko saada MLL:n kautta lapsenhoitoapua?

Vierailija
14/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä esim. ehtisin jos satut olemaan samassa kaupungissa.

Vierailija
15/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun vieraaseen joutuu turvautumaan, niin onhan näitä kaikenmaailman lapsennappaajia, niin ei varmasti ihan ketä vaan kantsi kotiin ottaa vaikka olis mikä.

t: sama joka ehdotti että jos samassa kaupungissa, niin ehtis vaikka itse hätiin.

Vierailija
16/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa lastenhoitoapua.

Vierailija
17/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olleet mukana, koska isä reissuhommissa eikä pääse kesken päivän kotiin, eikä halukkaista sukulaisia ole. Lisäksi en halua vaivata ketään omien menojeni takia. Mutta siis lapsi joko akukalossa tai rattaissa KUNNOLLA kiinni. Kyllä sen saa, kiristää ne valjaat kunnolla kiinni. Käteen maissinaksua, tutti suuhun, jotain leluja jotka saa rattaisiin kiinni jne. Itsellä se toinen hoitaja keinutti vauvankaukaloa siinä istuessaan, kun kirjasi asioita samalla tietokoneelle. Ei tuntunut haittaavan yhtään!

Vierailija
18/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin ottaa lapsesi hoitoon hammaslääkärin ajaksi, jos asut Jyväskylässä. :) Olen kotona kahden lapsen kanssa ja hyvin tänne vielä yksi mahtuisi!

Vierailija
19/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gynegologilla ovat olleet myös mukana, mutta itse tutkimuksen ajaksi olen

pyytänyt henkilökuntaa vahtimaan heitä.

Vierailija
20/26 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa MLL:ltä mitään apuja...

Ap, meillä sama tilanne. Pienempänä laitoin lapsen valjaisiin rattaisiin, ja otin kunnon herkut mukaan. Sotku on valtava ja lapsi kitiseekin oman aikansa, mutta on turvassa kuitenkin.

Kun lapsin on ollut isompi, olen ottanut mukaan kannettavan dvd-soittimen ja antanut katsoa leffaa samalla herkkuja syöden.

Ainoa hyvä puoli tässä, että lapsi on otettava mukaan kaikkialle, on se että lapsi tottuu joa varhain siihen että joskus vaan on pakko odottaa kiltisti ja kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän