Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstailin täällä av:lla ihan törkeän paljon, kun olin äitiyslomalla

Vierailija
18.08.2011 |

Nyt olen palannut töihin ja piipahdan täällä vaan hetkeksi iltaisin, mutta äitiyslomalla kaikki oli toisin... hävettää vähän.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilua virtuaalisesti. Minulla ainakaan ei ole tarvetta salata mitään. Äiti, sisko, veljet, kaverit tietävät täällä olostani. Kirjoitan myös niin, että varmasti kälykin tunnistaa tai amuutama vanha kaveri.

Ei ole silä tavalla salattavaa ja "voisin seisoa sanojeni takana" kasvokuvallakin varistettuna, jos olisi pakko.

Vierailija
2/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin saanut aikaan siinä ajassa, kun olin täällä. Olisin voinut lukea monta kirjaa, sisustaa kotimme hienoksi tai vaikka oppia uuden kielen. Olin vaan koko ajan niin väsynyt yövalvomisista, että en jaksanut kuin olla av:lla. ap

Juoruilua virtuaalisesti. Minulla ainakaan ei ole tarvetta salata mitään. Äiti, sisko, veljet, kaverit tietävät täällä olostani. Kirjoitan myös niin, että varmasti kälykin tunnistaa tai amuutama vanha kaveri.

Ei ole silä tavalla salattavaa ja "voisin seisoa sanojeni takana" kasvokuvallakin varistettuna, jos olisi pakko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin saanut aikaan siinä ajassa, kun olin täällä. Olisin voinut lukea monta kirjaa, sisustaa kotimme hienoksi tai vaikka oppia uuden kielen. Olin vaan koko ajan niin väsynyt yövalvomisista, että en jaksanut kuin olla av:lla. ap

olisit tuskin jaksanut lukea, sisustaa tai opiskella uutta kieltä.

Ego te absolvo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan