Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositut sisustustavat/tyylit/esineet joista et pidä?

Vierailija
17.08.2011 |

tuli tästä keskustelusta mieleen http://demi.fi/keskustelut/933934/n-auml-it-auml-sisustustrendej-auml-e…

mites teillä?

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei tainnut niin onnistunutta kuvaa olla. Muuten saattaisi sekin löytyä! Lasten kuvia sen sijaan on! Ja musta on ihanaa kyläpaikoissakin katsella kauniita valokuvia talossa asuvasta perheestä :)

Inhokkeja puuseinät, mäntyinen mökkityyli kaupunkiasunnoissa. Siis mäntykalusteet ylipäänsä. En tiedä, miksi en niitä voi sietää, en vaan voi.

Inhoan pimeää sisustusta, siis liian tummia seiniä ja etenkin tummaa kattoa, joka madaltaa ja pimentää todella paljon. Onneksi niitä näkee harvoin. Samoin en tykkää, jos talossa on kääpiökokoiset ikkunat ja luonnonvaloa ei ole.

Pidän valkoisesta ja vaaleista sävyistä ja isoista ikkunoista, koska ne ovat valoisia. Suomen talvi on pitkä ja pimeä!

Vierailija
22/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina inhonnut Mariskol-"kippoja" ja Aalto-maljakoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
24/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella en voi sisustaa:

- valkoisella

- valko-mustalla

- valko-harmaalla

- mustalla

- ruskeallla

- beigellä

- puulla (mainittu ainakin mänty, koivu, kirsikka)

- tehostevärillä

- värikkäillä väreillä

Sen lisäksi ei ole hyvä, jos on liian vähän tavaraa, koska se on kliinistä, mutta hyvä ei ole myöskään olla paljon tavaraa (ei ainakaan mitään koriste-esineitä)....

Vierailija
25/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän keskustelun perusteella en voi sisustaa: - valkoisella - valko-mustalla - valko-harmaalla - mustalla - ruskeallla - beigellä - puulla (mainittu ainakin mänty, koivu, kirsikka) - tehostevärillä - värikkäillä väreillä Sen lisäksi ei ole hyvä, jos on liian vähän tavaraa, koska se on kliinistä, mutta hyvä ei ole myöskään olla paljon tavaraa (ei ainakaan mitään koriste-esineitä)....

jos valitset sisustuksesi av-palstan kootuista suosituksista, en sääli sinua yhtään :D

Lisäänpä listaasi poistuvat muotivärit lime-petroli-violetti

Vierailija
26/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos sisustaisit niin kuin itse tykkäät? Tuskin olet kutsumassa AV-porukkaa arvostelemaan kotiasi.

Tässähän kysyttiin kunkin mielipidettä. Ei sitä, miten jokaisen on pakko tästedes sisustaa.

Mistä itse pidät?

Vierailija
27/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis olkkarit joissa katto kakkoskerrokseen asti auki YÖK.

Vierailija
28/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muu julkinen tila.

En voi sietää myöskään moderneja kivitaloja.

Vierailija
29/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin Powerpoint-ovet keittiössä :D

-pdf-ovet keittiössä

Ja kylppärissä Word-ovet :D

Tarkoitit varmaan MDF:ää.

Ehkä ne oli ne liukuovet :P

Vierailija
30/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika sävy sävyyn sisustaminen, liika eleettömyys ja siisteys (pidän silti eleettömistä moderneista huonekaluista, en vain halua että koko sisustus on orjallisesti samasta tuutista).

Myös liika sekavuus ja kaikkialla tursuavat koriste-esineet saavat karvat pystyyn. Esineet ovat mielestäni käyttöä varten, ja jos joku esine kelpaa vain koristeeksi, se on epäonnistunut.

Aalto-maljakko, hyi! Logotarrojen jättäminen kiinni Iittalan tuotteisiin. Keinokuituiset matot.

Vierailija
31/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä niitä olen nähnyt niin ovat aina esillä sisustuksenomaisesti eli miellän ne sisustukseksi.

Vierailija
32/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen romanttinen sisutus, tekstit, Rivera Maison jne.

Muutama vuosi sitten paljon näkyny ruskea tyyli, jossa iso ruskea sohva, wengepuinen piiitkä tv-taso ja siinä se kalustus sitten olikin.

Yksittäisinä esineinä en pidä Alessin tuotteista, Eero Aarnion Puppyista ym. Loki-valaisimesta, kaksiotehanoista, seiska-tuolien jäljitelmistä, lehtipinoista (vaikka yöpöytänä) tai omituisista kirjojen säilytysratkaisuista. Meillä on siis perushyllyt, ja inhoan sellaisia hankalan näköisiä kirjaröykkiöitä, joista ei saa haluamaansa kirjaa otettua.

Vierailija
33/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun vähä alle kymmene vuotta sitte tehdyt tunnukset demiin toimii yhä :D

Vierailija
34/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitä mikä on "suosituin" tyyli Suomessa. Eli kalusteet mahdollisimman halvalla jostain Sotkasta. Mikään väri ei sovi yhteen minkään muun kanssa. Kaikenlaisia tyylejä sotkettu keskenään epämääräisellä tavalla. Kaikenlainen mauttomuus ja laaduttomuus huonekalu- ja sisustusvalinnoissa. Rojua, sotkua, ahtautta, turhaa krääsää esillä.

Tämä tosiaan on Suomen tavallisin sisutustyyli. Minulle käy oikeastaan kaikki mistä asukas itse pitää, mutta epäsiisteyttä ja kaikki romut esillä -tyyliä kavahdan. Meillä on itselläkin halpa Ikea-koti, jossa on ajateltu lähinnä käytännöllisyyttä , avaruutta, valoisuutta, mukavuutta ja helppoutta. Löytäisi moni arvosteltavaa lastulevyhyllyistämme.

Vierailija
35/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis olkkarit joissa katto kakkoskerrokseen asti auki YÖK.

Useimmissa tällaisissa taloissa kaikuu ärsyttävästi ja kakkoskerroksen joka ikinen ääni kantautuu olkkariin niin, ettei siellä voi edes keskustella, jos yläkerrassa on kahta useampi lapsi melskaamassa. Aina saa myös pelätä, että lapset heittävät sieltä ylhäältä jotain niskaan (tällaistakin on tapahtunut).

Tuo muoti tosin taitaa olla jo menossa ohitse.

Vierailija
36/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleanpunertavat poimuverhot.

Kupukello.

Lamppu-tuuletin katossa.

Pönttö risuja vaasissa lattialla.

Kotialttari.

Hyllystö täynnä koriste-esineitä.

70-luvun värimaailma.

Pirttikalusto keittiössä.

Kirjaimet seinässä, esim. K I T C H E N.

Vierailija
37/68 |
12.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pdf-ovet keittiössä

Vierailija
38/68 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itte en viihtyis liian modernissa kodissa, kaikki valkosta, kiiltävää ja terävää. Jotkut uudet kämpät on niin kliinisiä, niinku leikkaussaleja. Ne ei näytä yhtään siltä niinku niissä asuis oikeita ihmisiä. Kaikki on liian "puhdasta" ja kylmää. Silmiin sattuu kaikki se valkeus.

Vierailija
39/68 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erehtyy sitä kerran elämässään, kun ostin mökille pienen rottinkikaluston :) tummanruskeaa ja valkoisin pehmustein, ihana!

Vierailija
40/68 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä sini-puna-valko-beessi raitaa ja tähteä joka paikassa yhdistelmästä. Miksi ikinä sitä kutsutaankaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi