Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei te lasten äidit (eronneet)

Vierailija
16.08.2011 |

Te, ketkä ette anna lapsianne isälle, kun isin tyttöystävä on kuvioissa mukana. Teettehän samoin myös omalla kohdallanne? Kun se ihana uusionni tulee sun luoksesi, eihän vaan lapset ole kotona? Siitä joka toinen vkl suhteestahan onkin hyvä lähteä rakentamaan jotain vakavaa :-D Jos isiltä vaaditaan jotain tuollaista, on siihen suostuttava myös itse.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään tietoa, mutta itse teen juuri noin, eli kun lapset ovat luonani, en treffaile miesystävääni. Ja kyllä tästä tilanteesta ihan hyvin voi rakentaa kunnollista suhdetta. *vink vink*

Vierailija
2/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiedä lasten isän tyttöystävistä, mutta minä myös tapailin miesystävääni silloin kun lapset eivät olleet luonani. Lapset asuivat vuoroviikoin isän luona, joten yhteistä aikaa uuden tuttavuuden kanssa oli mielin määrin. Tapasimme reilu puoli vuotta eroni jälkeen ja lapset tapasivat miehen n. vuosi tämän jälkeen. Sittemmin olemme menneet naimisiin ja yhteinenkin lapsi on. Kaikki on mennyt kohtuu hyvin ja kannatan myös rauhallista alkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, mä kattokaas viittaan tuonne yhteen kohtaan, missä joku äiti kirjoitti että ei anna lapsiaan isälle jos isän tyttöystävä on paikalla. Rauhallinen alku on hyvä asia, mutta eihän se äiti voi päättää mitä siellä isän kotona tehdään :-)

Vierailija
4/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en silti tapaa miesystävääni kun lapset ovat kotona. Eli tapaamme aina joka toinen viikonloppu plus arkisin lyhyitä tapaamisia.

Lapset eivät tiedä seurustelustani ja tämä oli sekä minulle että miehelle selvää heti alusta. 6kk:n seurustelun jälkeen aletaan harkitsemaan koska on kypsä aika esitellä mies ja lapset. Mies on kyllä kiinnostunut lapsista, he ovat mukana puheissa ja mies on tyytyväinen että hänellä on sama harrastus esikoisen kanssa. Mutta en käsitä miksi pitäisi sotkea jokainen seurustelusuhde (eihän heti voi tietää mitä tulee) lasten elämään?

Ihan hyvin on onnistunut pitämään tuore suhde ja lapset erillään. Ja jos mies ei tuommoista kestäisi niin eipä varmaan kestäisi uusperhe elämääkään.

Vierailija
5/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä ei saa käydä keskenään lasten kanssa missään, eikä etenkään naisystävänsä luona.

Minulla ei ole mitään uutta parisuhdetta vastaan, mutta lapsia ei tarvitse mihinkään huumehörhöjen sekaan viedä, enkä itsekään narkkarin kanssa seurustelisi.

Sen vuoksi siis olen miehestäni eronnutkin...

Pitäiskö siis lapset pistää aina jonnekkin jos tapaan toista miestä ja ihan vaan siksi että exä on narkkari joka ei lapsiansa voi tavata ilman valvontaa?

Ehei... EIkä mulle ole tällä hetkellä mitkään miesjutut edes mielessä.

Vierailija
6/6 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, mä kattokaas viittaan tuonne yhteen kohtaan, missä joku äiti kirjoitti että ei anna lapsiaan isälle jos isän tyttöystävä on paikalla. Rauhallinen alku on hyvä asia, mutta eihän se äiti voi päättää mitä siellä isän kotona tehdään :-)

Tosin tyttöystävien paikallaolo ei ole mikään oikeutus estää isän tapaamisia. Mutta kyllä se (nimenomaan sitten arjenkin kantava) parisuhde saadaan aluilleen lasten ehdoillakin. Tai oikeastaan en edes usko että suhde jossa ei edes alussa jousteta lasten mukaan tulisi koskaan toimimaan perheenä.

5