Söin eilen 8 päivää vanhaksi mennyttä jogurttia
Siinä ei ollut mitään vikaa. Maku ja koostumuskin oli hyvä.
Kommentit (18)
Hapanmaitotuotteet säilyy pitkään. Itseasiassa ihan tavallinen maitokin pysyy hyvänä vielä viikon päiväyksen jälkeen jos on ollut kylmässä koko ajan.
Oliko se sinulle yllätys? Olen syönyt 8 viikkoa päiväyksestä, ja oli ihan hyvää. Naapurin mummon jääkaapista vein koiralle yli vuoden vanhaa rahkaa. Olisi mennyt tuoreesta, jos kannen päiväyksessä ei olisi ollut vuosilukua.
Vierailija kirjoitti:
Hapanmaitotuotteet säilyy pitkään. Itseasiassa ihan tavallinen maitokin pysyy hyvänä vielä viikon päiväyksen jälkeen jos on ollut kylmässä koko ajan.
Viikon? Oman havaintoni mukaan n 3-4 viikkoa.
Niin, ja mitä sitten? Tärkeekin asia kun tulit ihan tänne ilmoittamaan. Ketään kiinnosta vaikka söisit ylikypsän äitisi.
Vierailija kirjoitti:
Viikon? Olen käyttänyt pari viikkoa vanhaa maitoa monet kerrat, ja jugurttia vaikka päiväys on mennyt kolme viikkoa sitten.
Olen syönyt hapanmaitotuotteita jopa kuukauddn jälkeen suositellusta päivämäärästä ja ei mitään vikaa. Eikä ole tullut mitään oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viikon? Oman havaintoni mukaan n 3-4 viikkoa.
Voi olla. Itse olen käyttänyt pois jo paljon aiemmin kuin 3-4 vkon kuluttua.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja mitä sitten? Tärkeekin asia kun tulit ihan tänne ilmoittamaan. Ketään kiinnosta vaikka söisit ylikypsän äitisi.
Aika monia kiinnosti. Näköjään sinuakin.
Olet ap vastenmielinen ja inhottava.
Hienoa poikaseni, elit siis 8-kertaisella nopeudella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän varmaan kuluttaa aikaansa, samalla odotellen oman äitinsä kypsymistä. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Olet ap vastenmielinen ja inhottava.
Vai niin. :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
No miksi luet jotain mikä ei kiinnosta? Käytit vielä aikaasi kommentoimiseenkin.
Jogurtit kestävät jopa huoneenlämpöä useita päiviä. Mutta en silti kehota kokeilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks olekkin hieno juttu. Nyt olet varmaan ylpeä itsestäsi:) Kantsii olla täällä vauvasivuilla, saa jotain merkitystä elämään kun "niin monia kiinnostaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi luet jotain mikä ei kiinnosta? Käytit vielä aikaasi kommentoimiseenkin.
Näköjään samaan käytin aikani kun sinäkin. Hienoa me!
Miten eilen voi syödä kahdeksan päivää jogurttia?
Kolme kuukautta vanhaa jugurttia tullut vedettyä, ei mitään vikaa ollut.