Järkyttävät kirpparihinnat!!!
Kävin tänään kirpparilla ja sai taas ihmetellä näitä "kirpputori"hintoja. Äitiyspakkauksen toppapuku 40e, äp vanupuku 20e....?! Samassa pöydässä kulahtaneita pyjamia, hintaan 8e. Se on voi voi että maksoit siitä kaupassa uutena ~20e mutta et sä siitä saa kirpparilla muutamaa euroa enempää!
Kaikista paras oli body "Born in 2008"- tekstillä, 4e! Hei, me eletään kyllä jo 2011-lukua...
Kommentit (11)
Todella huvittaa katsella jossain pöydässä ylihinnoiteltuja rytkyjä. Ja vieressä erittäis siistejä nättejä vaatteita ja todella edulliseen hintaan.
Millä kirppiksellä kävit? Olen huomannut Helsingissä monissa paikoissa ihan samaa. Ei ehkä ihan noin räikeitä, mutta pyydetty mm. täysin kulahtaneesta, nyppyisestä ja tahraisesta lindex-hameesta 5 euroa jne. Hyväkuntoisesta voin maksaa enemmänkin, mutta vaikka kuin olisi POP:n vaate, ei siitä saa kahdeksaa euroa, jos värejä tuskin enää erottaa ja on tahrainen... Maksaisivatko myyjät itse saman verran vastaavista?
on minusta kyllä ymmärrettävä.. Minä ainakin olisin valmis maksamaan ihan reippaastikin tuollaisesta paidasta, se olisi kiva muisto kyseisenä vuonna syntyneelle lapselleni. "Keräilyharvinaisuus".
tai ei oikeasti halua eroon niistä tavaroista. Itse en äitiyspakkauksen vaatteista viitsisi pyytää paria euroa enempää jos eroon tahtoisin päässä.
Minä ainakin olisin valmis maksamaan ihan reippaastikin tuollaisesta paidast
...mut siis tuona vuonna syntynyt lapsesi ei koskaan olisi pitänyt sitä paitaa päällä jos se on hänelle nyt liian pieni, niinkuin on jäänyt pieneksi myös alkuperäiselle omistajalle joka tosiaan on varmaan myös syntynyt 2008.
Kyseessä ei ollut edes mikään iso talo eikä mukana tainnut olla kymmentäkään elukkaa.
on minusta kyllä ymmärrettävä.. Minä ainakin olisin valmis maksamaan ihan reippaastikin tuollaisesta paidasta, se olisi kiva muisto kyseisenä vuonna syntyneelle lapselleni. "Keräilyharvinaisuus".
jos kyseinen lapsi ei olisi sitä käyttänyt :O eihän se siis olisi mikään muisto siinä tapauksessa. parempi muisto olisi esim joku kirja tai lehti tms jossa kerrottaisiin jotain siitä syntymävuodesta. ei body jossa mainitaan tietty vuosi ilman tunnearvoa, koska on vaan jonkun muun käyttämä, ei kyseisen lapsen
Suurin osa vaatteista on ihan kulahtaneita ja nukkaantuneita. Ei meidän muksun vaatteet vaan näytä samalta vaikka niitä pestäänkin vielä tosi usein ja ovat ihan perusvaatteita (Lindex, HM yms.)
1e kappale ja kengät 2e kappale. Hyvin simppeliä ja aina saan melkein kaiken myytyä. Vaatteet meillä yleensä lindexiä ja henkkamaukkaa, ei markettivaatteita mutta harvemmin sisävaatteissa mitään kalliimpiakaan merkkejä. Ticketin ja popin toppikset sun muut myyn sitten huutiksessa koska harva lähtee kirpparille kovin kallista kamaa ostamaan.
Mä en ymmärrä näitä kirppismyyjiä, jotka kuvittelee rikastuvansa kun myy äp toppapuvun 40 eurolla, kun kukaan ei sitä kumminkaan osta. Tai niitä kulahtaneita ylihinnoiteltuja vaatteita, kun samalla hinnalla saa jo uuden kaupasta.
Tuskin noilla hinnoilla voitolle pääsee.
ja siis antiikkia syntymävuodeltani, jotta voisin mitenkään ymmärtää...