Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidän itseäni pikkaisen parempana kuin keskimääräinen suomalainen nainen. Onko kysyttävää?

Vierailija
15.08.2011 |

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fiksumpana

Vierailija
22/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös parempana kuin keskiverto suomalaismies tai -lapsi? Entä muut kansallisuudet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika normaalia pitää itseään keskivertoa parempana. Eiköhän me kaikki pidetä:-).

Vierailija
24/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös parempana kuin keskiverto suomalaismies tai -lapsi? Entä muut kansallisuudet?

Enkä myöskään vanhuksiin. Koska en ole lapsi, mies tai vanhus. En myöskään vertaa omenoita ja päärynöitä. Vaikka olenkin paljon maailmaa nähnyt, minulla ei ole yhtä tarkkaa käsitystä ulkomaalaisten naisten kyvyistä ja taidoista, joten pidättäydyn vertaamaan itseäni vain heihin, joita näen ympärilläni joka päivä.

Vierailija
25/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika normaalia pitää itseään keskivertoa parempana. Eiköhän me kaikki pidetä:-).

Mutta av:llahan tätä ei yleisesti tunnusteta.

Vierailija
26/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan missä asiassa olet parempi? Äitinä? Vaimona? Kauniimpana? Älykkäämpänä? Miten parempana? Vai ihan kaikessako?

Olen ikäistäni keskivertonaista paremmassa kunnossa ja kauniimpi. Olen myös keskivertoa älykkäämpi ja analyyttisempi. Olen perusmammaa kansainvälisempi ja ennakkoluulottomampi. Olen myös erittäin tyylitajuinen, josta olen saanut paljon kehuja niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin. Osaan myös tehdä erinomaista ruokaa, vaikka perus ruskeakastikkeet ja makaronilaatikot eivät repertuaariini kuulukaan. Olen matkustellut paljon ja nähnyt erilaista elämää. Osaan suhtautua vieraisiin ihmisiin kohteliaan avoimesti, hyväksyn erilaiset toimintatavat ja ajattelen ns. laatikon ulkopuolelta.

Vierailija
27/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa pidän itseäni huomattavasti parempana kuin suurintaosaa muista naisista, myös sinua parempana. Kamala myöntää se tosin näin.

Vierailija
28/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen sinua vielä vähän parempi - sama pituus ja paino mutta isommat tissit ja 2 korkeakoulututkintoa :)

Vierailija
29/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaisimme pilkkusäännöt, yhdys sanat tai muut vastaavat. Siihen ei tarvitse osata viilata pilkkua eikä edes nussia sitä. Se tunne kumpuaa kyllä paljon syvemmältä ja taas son yksi syy miksi tämä tunne kasvaa. Mulla ei ole mitään tarvetta korjata muitten tekemiä virheitä millään osa-alueella enkä suinkaan kuvittele olevani täydellinen itsekään. Mutta minkäs sille voi, että on joka tapauksessa virheineen kaikkineen niin perhanan hyvä!

Vierailija
30/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden kielelliset erot. Keskustelupalstalla kirjoitetaan keskustelupalstan tyyliin. Kannattaa myös tutustua tekstilajianalyysiin ja genreihin...

Vierailija
31/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FM ja FT :)

Vierailija
32/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais millainen on se keskimääräinen suomalainen nainen.

Mä pidän itseäni aika paljonkin parempana kuin ystäväpiirini naiset, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suomalaiseen keskimääräiseen naiseen en pysty vertaamaan.

Vierailija
33/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AKATEEMINEN ja analyyttinen...

Ilmeisesti jotkut elävät vieläkin siinä harhaluulossa, että koulutus tekee ihmisestä paremman, voi sääli.

Vierailija
34/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita kestää.

Vierailija
35/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotkut elävät vieläkin siinä harhaluulossa, että koulutus tekee ihmisestä paremman, voi sääli.

Koska pelkkä koulutus ei takaa mitään eikä tee ketään paremmaksi. Kyse on kokonaisuudesta, jossa koulutu on vain yksi osa.

Vierailija
36/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee niitten kanssa?

Vierailija
37/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pelkkä koulutus ei takaa mitään eikä tee ketään paremmaksi. Kyse on kokonaisuudesta, jossa koulutu on vain yksi osa.

Ihmeen paljon sä jaksat omaa erinomaisuuttasi miettiä ja korostaa, vaikka olet niin oppinut ja maailmaa nähnyt. Luulisi, että sellainen ihminen on kasvanut henkisestikin moisen vaiheen yli.

Vierailija
38/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee niitten kanssa?

Vierailija
39/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän kaikki hyvän itsetunnon omistavat ihmismielet pidä itseään pikkuruisen muita parempina? :) Mielestäni normaalia ja tervettä.

Vierailija
40/78 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pidän kyllä analyyttisyyttä erinomaisena luonteenpiirteenä, koska se yleensä merkitsee sitä että osaa erottaa sivuseikat laajemmista kokonaisuuksista ja ymmärtää asioiden syy-seuraussuhteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan