Pidän itseäni pikkaisen parempana kuin keskimääräinen suomalainen nainen. Onko kysyttävää?
Kommentit (78)
myös parempana kuin keskiverto suomalaismies tai -lapsi? Entä muut kansallisuudet?
On aika normaalia pitää itseään keskivertoa parempana. Eiköhän me kaikki pidetä:-).
myös parempana kuin keskiverto suomalaismies tai -lapsi? Entä muut kansallisuudet?
Enkä myöskään vanhuksiin. Koska en ole lapsi, mies tai vanhus. En myöskään vertaa omenoita ja päärynöitä. Vaikka olenkin paljon maailmaa nähnyt, minulla ei ole yhtä tarkkaa käsitystä ulkomaalaisten naisten kyvyistä ja taidoista, joten pidättäydyn vertaamaan itseäni vain heihin, joita näen ympärilläni joka päivä.
On aika normaalia pitää itseään keskivertoa parempana. Eiköhän me kaikki pidetä:-).
Mutta av:llahan tätä ei yleisesti tunnusteta.
Tarkoitan missä asiassa olet parempi? Äitinä? Vaimona? Kauniimpana? Älykkäämpänä? Miten parempana? Vai ihan kaikessako?
Olen ikäistäni keskivertonaista paremmassa kunnossa ja kauniimpi. Olen myös keskivertoa älykkäämpi ja analyyttisempi. Olen perusmammaa kansainvälisempi ja ennakkoluulottomampi. Olen myös erittäin tyylitajuinen, josta olen saanut paljon kehuja niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin. Osaan myös tehdä erinomaista ruokaa, vaikka perus ruskeakastikkeet ja makaronilaatikot eivät repertuaariini kuulukaan. Olen matkustellut paljon ja nähnyt erilaista elämää. Osaan suhtautua vieraisiin ihmisiin kohteliaan avoimesti, hyväksyn erilaiset toimintatavat ja ajattelen ns. laatikon ulkopuolelta.
Itseasiassa pidän itseäni huomattavasti parempana kuin suurintaosaa muista naisista, myös sinua parempana. Kamala myöntää se tosin näin.
minä olen sinua vielä vähän parempi - sama pituus ja paino mutta isommat tissit ja 2 korkeakoulututkintoa :)
osaisimme pilkkusäännöt, yhdys sanat tai muut vastaavat. Siihen ei tarvitse osata viilata pilkkua eikä edes nussia sitä. Se tunne kumpuaa kyllä paljon syvemmältä ja taas son yksi syy miksi tämä tunne kasvaa. Mulla ei ole mitään tarvetta korjata muitten tekemiä virheitä millään osa-alueella enkä suinkaan kuvittele olevani täydellinen itsekään. Mutta minkäs sille voi, että on joka tapauksessa virheineen kaikkineen niin perhanan hyvä!
ja niiden kielelliset erot. Keskustelupalstalla kirjoitetaan keskustelupalstan tyyliin. Kannattaa myös tutustua tekstilajianalyysiin ja genreihin...
Mua kiinnostais millainen on se keskimääräinen suomalainen nainen.
Mä pidän itseäni aika paljonkin parempana kuin ystäväpiirini naiset, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Suomalaiseen keskimääräiseen naiseen en pysty vertaamaan.
AKATEEMINEN ja analyyttinen...
Ilmeisesti jotkut elävät vieläkin siinä harhaluulossa, että koulutus tekee ihmisestä paremman, voi sääli.
Ilmeisesti jotkut elävät vieläkin siinä harhaluulossa, että koulutus tekee ihmisestä paremman, voi sääli.
Koska pelkkä koulutus ei takaa mitään eikä tee ketään paremmaksi. Kyse on kokonaisuudesta, jossa koulutu on vain yksi osa.
Koska pelkkä koulutus ei takaa mitään eikä tee ketään paremmaksi. Kyse on kokonaisuudesta, jossa koulutu on vain yksi osa.
Ihmeen paljon sä jaksat omaa erinomaisuuttasi miettiä ja korostaa, vaikka olet niin oppinut ja maailmaa nähnyt. Luulisi, että sellainen ihminen on kasvanut henkisestikin moisen vaiheen yli.
Eivätköhän kaikki hyvän itsetunnon omistavat ihmismielet pidä itseään pikkuruisen muita parempina? :) Mielestäni normaalia ja tervettä.
Ja pidän kyllä analyyttisyyttä erinomaisena luonteenpiirteenä, koska se yleensä merkitsee sitä että osaa erottaa sivuseikat laajemmista kokonaisuuksista ja ymmärtää asioiden syy-seuraussuhteet.
fiksumpana