Pidän itseäni pikkaisen parempana kuin keskimääräinen suomalainen nainen. Onko kysyttävää?
Kommentit (78)
diagnosoitu persoonallisuushäiriö tai pidätkö itse todennäköisenä, että sulla on sellainen?
Pituus 160 cm, paino 52 cm, kuppikoko B.
diagnosoitu persoonallisuushäiriö tai pidätkö itse todennäköisenä, että sulla on sellainen?
Ei ole, enkä usko että patologista häiriötä onkaan. Keskivertoa parempi itsetunto kyllä, mutta osaan myös olla empaattinen ja toiset huomioonottava. En siis ole narsisti, jos sitä ajattelit.
Tarkoitan missä asiassa olet parempi? Äitinä? Vaimona? Kauniimpana? Älykkäämpänä? Miten parempana? Vai ihan kaikessako?
Pituus 160 cm, paino 52 cm, kuppikoko B.
liian pieni ihmiseksi.
Ei ole, enkä usko että patologista häiriötä onkaan. Keskivertoa parempi itsetunto kyllä, mutta osaan myös olla empaattinen ja toiset huomioonottava. En siis ole narsisti, jos sitä ajattelit.
Harva persoonallisuushäiriöinen edes edustaa mitään ääripäätä, sen sijaan monella ihmisillä on persoonallisuushäiriön piirteitä persoonallisuudessaan.
Millä perusteella pidät itseäsi parempana?
totuus voi tosin olla aivan jotain muuta! :D
ja aika pienet tissit sulla..
Ja onko siitä jotain objektiivista todistetta vai perustuuko omiin ajatuksiisi?
Ja onko siitä jotain objektiivista todistetta vai perustuuko omiin ajatuksiisi?
sillä keskimääräinen suomalainen nainen on avomereltä maalle rantautunut hylje.
parempana. Useimmat pitävät itseästään suorastaan paljon keskimääräistä parempana.
Itsekin pidän itseäni keskimääräistä älykkäämpänä, parempana kuskina, kauniimpana, laihempana ja hauskempana. Olen toisaalta tietoinen siitä, että arvioni ei ole täysin objektiivinen.
hauska nähdä APn kuva :D Varmaan joku karsea pyryharakka jolla todellisuudentaju hämärtynyt :DDD
Tarkoitan missä asiassa olet parempi? Äitinä? Vaimona? Kauniimpana? Älykkäämpänä? Miten parempana? Vai ihan kaikessako?
Olen ikäistäni keskivertonaista paremmassa kunnossa ja kauniimpi. Olen myös keskivertoa älykkäämpi ja analyyttisempi. Olen perusmammaa kansainvälisempi ja ennakkoluulottomampi. Olen myös erittäin tyylitajuinen, josta olen saanut paljon kehuja niin tutuilta kuin tuntemattomiltakin. Osaan myös tehdä erinomaista ruokaa, vaikka perus ruskeakastikkeet ja makaronilaatikot eivät repertuaariini kuulukaan. Olen matkustellut paljon ja nähnyt erilaista elämää. Osaan suhtautua vieraisiin ihmisiin kohteliaan avoimesti, hyväksyn erilaiset toimintatavat ja ajattelen ns. laatikon ulkopuolelta.
todellinen viisaus ja kyky ymmärtää toisia ihmisiä puuttuu semmoiselta ihmiseltä, joka pitää itseään vähän muita parempana.
sillä keskimääräinen suomalainen nainen on avomereltä maalle rantautunut hylje.
Saukko vaikuttaa paremmalta :)
todellinen viisaus ja kyky ymmärtää toisia ihmisiä puuttuu semmoiselta ihmiseltä, joka pitää itseään vähän muita parempana.
totuus voi tosin olla aivan jotain muuta! :D
ja aika pienet tissit sulla..
Pienet, mutta terhakat rintani ovat juuri sopivan kokoiset hoikassa sporttisessa kropassani. En missään nimessä haluaisi yhtään isompia :)
sun pituus, paino, kuppikoko?