Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtön YH kysyy

Vierailija
23.08.2011 |

kuinka paljon miesystävä uskaltaa oleskella luonani, ilman että tarvitsee pelätä Kelan asiaan puuttumista? Missä Kelalla menee raja, että edellyttävät miehen alkavan elättää laumaani? Voiko siihen pakottaa?

Olen lukenut keskustelua aiheesta ja alkoi mietityttää. Kuulisin mielelläni ihan toteutuneista tapauksista, jos jollakin on tietoa.

Jos tästä asiasta tosiaan täytyy olla huolissaan, niin kapenevatpa entisestään yksinhuoltajien mahdollisuudet parisuhdemarkkinoilla. Harvalla miehellä riittää rakkaus ja into uusperheen elättämiseen yksin.

Ja vakiolisäys vielä: työtä kyllä haen jatkuvasti, itse asiassa osa-aikaisessa jo olenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon voi olla kuin haluaa, sitten tulee muutos jos itse ilmoittaa että oleskelee vakituisesti yh-kaverinsa luona eikä vietä kotonaan aikaa juuri ollenkaan.

Vierailija
2/3 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama osoite. Siihen asti ei kellekään kuulu kuka elättää ketäkin ja miten paljon miesystäväsi yöpyy teillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kuulu hevon ***tuakaan Kelalle että kuinka paljon pidät vieraita kotonasi. Ihan yhtä oikeutettu olet parisuhteeseen kuin palkkatuloillaan toimeentulevakin. Jos miehellä on oma osoite niin ihan turha käydä natkuttamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi