onko seksiä raskaana? Tunnustakaa!
Haluisin tietää.Monella niin paha olo vissiin että ei huvita? Yritetään lasta itse ja pelkään loppuuko seksi seinään.
Kommentit (103)
Meillä ei raskauden aikana kertaakaan ja synnytyksen jälkeen vielä taukoa 1,5 vuotta. Halut eivät ole palanneet ollenkaan. Nyt taukoa 6 vuotta.
Hui kauhea. Ketjua lukiessa varmistuin entistä enemmän siitä, että ennen raskautta teen miehen kanssa diilin siitä, että raskausaikana haetaan molemmat seksiä vieraista jos muutun hänelle vain ällöttäväksi palloksi, johon ei ole kivaa koskea. Mä en ole kovin mustasukkaista sorttia muutenkaan, mies enemmän. Mua myös himottaa jo nyt hormoneiden vaikutuksesta todella paljon, niin raskausaikana on odotettavissa että himot nousee kattoon.
Onneksi on aika paljon niitä joilla tuntuu olevan jonkinnäköinen fetissi raskaana oleviin naisiin.
Ei ole vaikuttanut raskaudet sen enempää kun imetyskään. Ihan alussa pahoinvointi ja muutaman viimeisen viikon kivut vähensi jonkun verran, mutta ei halut mihinkään kadonneet. Keskivaiheilla oli kiima-aikaa senkin edestä. Ehkä siihen vaikuttaa, että miehelle olen aina ensisijaisesti vaimo ja itsellenikin minä. Muut roolit elämässä on kaupanpäällisiä. Aika selväksi on käynyt myös ettei tuota mun miestä taida mikään ällöttää niin paljon, että halut tappais. N27
Ei se seksi raskauteen lopu, se loppuu vauvan tuloon.
On joka kerran raskaan ollessa ollut paljonkin seksiä, varsinkin keskivaiheilla raskautta aivan erityisenkin paljon. Lapsia meillä on neljä.
Oli ihan normaalisti seksiä siihen asti kunnes loppuraskaudessa sanoin miehelle että vauvan pää tuntuu kun sormilla alakautta kokeilee. Ja kun siihen perään vielä lääkärissä kuuli saman, lääkäri teki sisätutkimusta ja totesi heti että täällähän tää pää jo tuntuukin. Ja siis ei tietenkään suoraa kosketusta päähän, mutta tuntui sieltä paikkojen läpi. Tämä oli tilanne jostain rv 34 eteenpäin.
Raskausaikana olen ollut ihan hullun kiimainen, mutta imetysaikana seksiä on ollut vähänlaisesti johtuen rutikuivista limakalvoista. Jotain estrogeenivalmisteita tuohon vaivaan tyrkyteltiin jälkitarkastuksessa, mutta en koskaan käyttänyt reseptiä koska pelkäsin hormonivalmisteiden vaikuttavan maidontuotantoon. Sittemmin seksiä on ollut taas runsaasti, seksielämämme on vain parantunut synnytysten jälkeen. Tuntoherkkyys emättimessä on ihan eri luokkaa ja kaikki estot ovat tyystin hävinneet. ;)
Nostan tässä vanhan ketjun, kun löysin googlatessa.
Minä havahduin juuri siihen, että eihän miehen ja minun välillä ole ollut mitään seksuaalista vibaa muutamaan viikkoon. Viikonloppuna yritettiin, mutta kesken kaiken homma loppui. Ei oikein meinannut löytyä sopivaa asentoa ja mies sanoi, että ollaan tässä vaan vierekkäin.
Siitä sitten päästiin keskustelemaan, mikä tietenkin oli hyvä asia. Mies sanoi, että on tässä raskausaikana ollut sellainen olo, että "tehtävä on suoritettu". Eli nyt kun minä odotan lasta, minusta on tullut epäseksuaalinen olento hänen silmissään. Minua tämä on ahdistanut, koska kyllähän sen tietää, ettei mies ole paineita purkamatta viikkotolkulla.
En minäkään tunne oloani hehkeäksi. Olen isomahainen möykky, joka ei meinaa sohvalta ylös päästä. Silti haluaisin tuntea itseni haluttavaksi, ylipäätään naiseksi enkä vaan vauvankantoalustaksi. Minä olen ehkä muutenkin mustasukkainen, mutta etenkään tässä tilassa en kestä ajatusta siitä, että mies "inspiroituu" katselemalla tai edes ajattelemalla jotain toista. Toisaalta tiedän, että kai melkein mies kuin mies ajattelee joskus jotain muuta kuin omaa naistaan.
Omat haluni ovat vaihdelleet paljon. Alussa oli todella huono olo, välillä halutti enemmän ja nyt loppupuolella olo on vaihteleva. Välillä on supistellut, välillä ollut niin hirveä kolotus ja hirveä olo, että koko päivä on tullut maattua sohvalla. Eipä siinä tee kummankaan mieli tehdä mitään lähestymisyritystä sellaisena aikana.
Hieman huolettaa, miten käy kun lapsi on syntynyt. Olenko minä ikinä miehen silmissä muuta kuin äiti?
Jotenkin tässä on läheisyys muutenkin vähentynyt, ei vain seksi. Nyt viimeviikonloppuisen keskustelun jälkeen päätimme tietoisesti alkaa huomioida toista enemmän. Ollaan lähellä ja halitaan, tosin lähtökohtana ei ole seksi, sitä tulee jos tulee. Mutta en minä haluaisi menettää rooliani vaimona ja naisena, ja muuttua pelkäksi äidiksi. Jotenkin olen kuitenkin henkisesti valmistautunut siihen, että meillä ei seksiä tule olemaan muutamaan kuukauteen, eli tässä ennen synnytystä ja tuskin hetken sen jälkeenkään.
Mun tekis mieli koko ajan. Mies suostuu kerran viikossa, pelkää satuttavansa vauvaa.
Raskaana kyllä, raskauden jälkeen ei juuri lainkaan. Ei jaksa.
Ilmeisesti osa naisista menettää täysin halunsa raskauden aikana. Onneksi meillä kävi toisin. Vaimoni oli kaikkien raskauksien aikana jopa tavallista kiimaisempi ja seksiä tuli harrastettua täysin normaalisti ihan synnytykseen asti. Synnytyksen jälkeen tietysti oli muutaman viikon paussi, mutta sitten taas pantiin homma luistamaan. On kylmäävää lukea täällä tarinoita, joissa synnytys on käytännössä johtanut vuosikausien selibaattiin. Ja eroonkin ennen pitkää.
kukin vatsaa vaan omalta osaltaan ja kertoo oman kokemuksensa absoluuttisena totuutena. Nainhan se ei kuitenkaan mene.
Meilla nainen oli todella haluton. Ensin oli paha olo. Sitten han koki itsensa rumaksi laskiksi (eika siihen mitkaan vakuuttelut auta) sitten alkoikin olla loppu lahella ja tosi epamukavaa.
Synnytyksen jalkeen muutama kuukausi ei mitaan ja kytannossa koko imetys (1v) kerran puolessatoista kuukaudessa. Naista ei vaan haluttanut. Toita koitettiin molemman tehda asian etaan. Vielakaan ei mene hyvin.
ja ennen tata kaikkea puhuttiin kuinka seksi on tarkeaa ja siihen pitaa muistaa panostaa jne. Oli siis ihan virea seksielama joka on todella kriisissa.
Kaikkea olen yrittanyt. Vaimokin kokee taman vaikeaksi - haluaisi haluta enemman. Ei ole kivaa.
nain meilla.
Meillä takana useampi keskenmeno ja nyt ehkä päästään pidemmälle. Ensimmäistä kertaa pääsimme heinäkuussa yli rakenneultran. Jokaisella kerralla seksi loppui plussatestiin. Sitä ennen haukuttiin pystyyn jos itse kieltäydyin. Vauva-arkea ja tulevaisuutta odotan pelonsekaisin tuntein. Pelko on että seksielämä on taputeltu kokonaan. Käytännössä kaikki läheisyys on kuollut. Raskaus teki meistä kämppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
"päähän", vaan sitten kokeiltiin kakkosta. Se tuntuikin yllätävän hyvälle, joten harrastettiin sitä.
Tapahtuiko tämä kakkosen kokeilu ihan vapaasta tahdosta, vai vaatiko Marja Hintikan henkistä tukea paljonkin?
Mies epäili aikoinaan, että hänellä voisi mennä halut, kun nainen on raskaana, ei näyttänyt houkuttelevalta ajatuksenakaan. Hän ei myöskään ollut varma, onko seksi silloin vaaratonta. No, nyt kun oma kumppani on raskaana. kyllä houkuttelee, ja eihän siitä haitttaakaan ole, jos ei ole terveydellisiä esteitä. Eivät ole halut menneet kummallakaan. Ensinnäkin halut lisääntyivät sen myötä, kun jätettiin ehkäisy pois. Ajatus mahdollisesta onnistumisesta innosti kumpaakin. Kun sitten viimein onnistuttiin, tieto raskaudesta lisäsi kummankin kiinnostusta petipuuhiin. Alkuvaiheessa minua väsytti sen verran paljon, että olin vaativa ajankohdan suhteen, mutta nyt riittää virtaa aika tasaisesti. Nyt muuttuva vartalo lisää intoa, edelleen meillä molemmilla. Raskaus on myös kosteuttanut limakalvoja siihen malliin, että olen nopeasti valmis, ja mikäs sen mukavampaa kummallekin. Lisäksi minä aamuntorkku nykyään herään niin aikaisin, että olen ollut normaalista poiketen jo aamulla halukas, mikä sopii hänelle enemmän kuin hyvin. Nyt siis seurataan, miten tämä tässä etenee, vielä on matkaa jäljellä. Välillä oli hieman verenvuotoa, ja oltiin tauolla - tai siis ei yhdyntää, muuta kyllä. Maha on toki tielläkin, mutta toisaalta maha lisää haluja... :D Mikäli vointini suinkin sallii, taidetaan jatkaa viime metreille asti.
Harrastettiin seksiä kaikkien 4 raskauden aikana koko ajan ihan synnytykseen saakka.
Synnytyksen jälkeen taukoa niin kauan kuin verta tuli.
Suosittelen kaikille vanhemmille.
Hommatkaa makuuhuoneen oveen lukko.
Niin seksi pysyy myös lapsi arjessa mukana😀
Ei loppunut meillä vaan vain kiihtyi. Synnytys käynnistyikin seksin jälkeen.. Harrastimme seksiä uudestaan alle vko synnytyksestä ja tahti on jatkunut vaikka lapsi on pieni.. Ei ole ainakaan imetys, valvominen ja raskas vauva-aika saanut haluja katoamaan.. Harrastettajs useammin jos lapsen takia pystyis, tällä hetkellä seksiä n 2-3krt/vkossa..
Meillä varhaiset supistukset (viikolta 15 eteenpäin) häiritsivät yhdyntää ja normiseksiämme.
Halut olivat kyllä muuten huipussaan, raskaus, yhtäkkiä kasvaneet rinnat ja pyöreä vatsa teki oloni todella naiselliseksi, pimppi oli myös äärimmäisen herkkänä ja jotenkin turpea ja koko ajan kostea.
Miehen haluihin raskaudella ei ollut vaikutusta, hän oli toki huolissaan vauvan voinnista ja rakasteli hellemmin.
Yhdyntäkiellosta huolimatta meillä oli seksiä, paljon suuseksiä ja hyväilyä puolin ja toisin, ja hellää yhdyntääkin kyllä. Ennen raskautta käytössä oli ollut kondomi, joten paljaaltaan saaminen ja kuumien lastien tunteminen sisällä kiihotti valtavasti.
Heti sektiosta toivuttuani palasimme pikku hiljaa normaaliin 5-7krt/vko tahtiin. Imetys, vauvan läheisyys tai väsymys ei vaikuttanut kummankaan haluihin, päinvastoin meitä vauvan saaminen lähensi entisestään ja vauvan syntymä käynnisti suhteessamme uuden kuherruskuukauden.
Minua harmitti kovasti kun raskaaksitulon jälkeen seksi väheni radikaalisti koska miestä ei enää huvittanut panna joka päivä sen jälkeen kun tavoite oli saavutettu. Oli seksiä raskaana mutta liian harvoin, vain noin joka toinen viikko. N38
Meillä ainakin on ihan hirveesti seksiä ku oon raskaana ja on kyllä ihanaa kokeilkaa itekki