Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko seksiä raskaana? Tunnustakaa!

Vierailija
14.08.2011 |

Haluisin tietää.Monella niin paha olo vissiin että ei huvita? Yritetään lasta itse ja pelkään loppuuko seksi seinään.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk sexi, kun peräpukamat, ummetus, olin ihan kuiva jne. ehtiihän sitä. ja pelkäsin ennenaikasuutta kokoajan. Mies ymmärsi.

Vierailija
42/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika paljon kipuja ja lisäksi alapään limakalvot on olleet jo monta kuukautta ärtyneet paljosta valkovuodosta. Ei kyllä kiinnosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hieman sama ja täytyy myöntää että olen edelleen hieman katkera siitä, että keskiraskauden himojen kourissa minä olisin ollut halukas koska vain mutta mieheni ei juuri koskaan. Varsinkin esikoisen kohdalla se oli kova pala, kun oma vartalo on vieras ja uskoo, ettei enää koskaan voi olla "nainen", vaan joku seksitön olento miehille. Ja se omien halujen tukahduttaminen.

Vierailija
44/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAlusin koko ajan ja kaikkialla. Mutta minä olen muutenkin sekstuaalinen nainen, jolla ei ole koskaan "pää kipeä" tai "väsynyt".

Vierailija
45/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa mies piti vaimoaan "pyhänä mariana" johon ei voi koskakaan "sillai". Ja olihan täällä monta muutakin viestiä jossa kerrottiin miehen haluttomuudesta.

Onnellisia on ne naiset joiden mies ei muutu hiireksi raskausaikana.

Vierailija
46/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa, toisen lopussa en itse halunnut, kun alapää oli suonikohjuilla ja helvetin kipeä. Synnytysten jälkeen seksiä harvemmin kuin ennen lapsia, mutta ehkä sekin palautuu, kun lapset kasvaa ja alkaa nukkua öisin. Ollaan nyt pari vuotta oltu ihan zombeja, hyvä kun syödä jaksaa. :)

Mutta seksin on korvannut moni muu ihmeellinen asia - ja vähän aikaahan nuo ihan vauvoja ovat.

Vierailija
47/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihme vastauksia. Mun ei ole missään vaiheessa raskautta tehnyt tippaakaan mielu seksiä. Muutaman viikon välein oon kuitenkin miehen iloksi sitä harrastellut.

ei siis tehnyt ollenkaan mieli ja mies taas halusi. sitä sitten ns. säälistä antoi (kuulostaapa kauheelta!) kerran viikossa tai parissa.. jotenkin ahisti koko seksi. olin kyllä koko raskausajan muutenkin epäsujut oman ison mahani kanssa, joten epäilen että se oli syynä seksielämän puuttumiseen. en vain tuntenut itseäni seksikkääksi, ollenkaan haluttavaksi sellaisena valaana. ja se ahdisti. nyt kun pääsin taas omiin mittoihini on seksielämämme palannut:)

Vierailija
48/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taukoa tuli siis aina n. 21kk. Mies ällötti. Tosin mies sitten myös lähti hakemaan sen seksinsä muualta, eikä olla enää yhdessä.

Vierailija
49/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parasta seksiaikaa :)

Vierailija
50/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan vauvan synnyttyä on ollut muutaman viikon tai kuukauden tauko, kunnes on taas ollut seksiä. Paikat ovat olleet sen verran hajalla, eikä muutenkaan ole tehnyt mieli hormonien ym. vuoksi.

Vierailija
51/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli vähän muutakin ajateltavaa ja töitä.

Vierailija
52/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaan 3 kk panna, sit muutaman keean per kk. Lopussa ei haluttanu, olin läski ja en sujut mahan kanssa.

Vierailija
53/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muistaakseni vaikuttanut mitenkään kummassakaan raskaudessani. Paitsi että jossain vaiheessa halut kyllä kasvoi vaan..

Vierailija
54/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa kolmessa raskaudessa on loppuun asti haluttanut älyttömästi. Ja jokaisen "viimeisen kerran" jälkeen ei ole mennyt montaa tuntia vauvan syntymään... :)

Vierailija
55/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallista enemmän teki mieli ja ihan loppuun asti harrastettu jokaisen kohdalla.

Vierailija
56/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut.. Välillä vähemmän: pari kertaa parissa viikossa, joskus enemmän: useita kertoja viikossa.

Vierailija
57/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syynä se, että mulla pari ekaa kuukautta tosi paha olo. Mies sitten sanoi, että pitääkö hakea muualta ja minä siihen, että no mene. Menihän se ja aloitti uuden suhteen. Ja mies oli 44 v!! Kyllä myönnän harkintani pettäneen pahemman kerran

Vierailija
58/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka sanoin ettei se vauvaa vahingoita niin ei onnistunut. Oli lievästi turhauttavaa!

Vierailija
59/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen raskaus meni kesken joten epäilen sen vieneen alussa halut. Keskenmeno alkoi yhdynnän jälkeen verisenä vuotona.

Keskiraskaudessa pari kertaa, mutta jostain syystä orgasmit on niin superlaimeita että vie innon. Loppuraskaus taitaa mennä kuivilla.

T: kolmas tulossa

Vierailija
60/103 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika uskomattomalta nämä viestit kuulostaa :o kyllä todellakin on seksiä raskauaikoina ollut kaikkina, miksei olisi ollut. Enemmän tämä taaperovaihe vintiön ollessa 1,5-vuotias on joka kerta ollut se kuluttavin, väsyttävin ja siten myös seksielämää syövin.

Ollaan me sitten erilaisia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan