Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko seksiä raskaana? Tunnustakaa!

Vierailija
14.08.2011 |

Haluisin tietää.Monella niin paha olo vissiin että ei huvita? Yritetään lasta itse ja pelkään loppuuko seksi seinään.

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seksiä lähes joka päivä.

Rakasteltiin myös synnytys päivänä aamulla ja sitten klo 11 syntyi lapsi.

Ei ehkä oltais sinä päivänä enää rakasteltu jos oltaisiin tiedetty synnärille meno.

Vierailija
22/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakaan kerralla, lapsia siis kaksi.

raskaus on mulla herkistänyt paikkoja, mutta liikaakin, niin että seksi ei ole tuntunut yhtään hyvältä enää. en pysty rentoutumaan, ja siinä menee koko touhusta ilo. pari kertaa yritin miehen mieliksi, mutta keho äärimmilleen jännittyneenä ja tippa linssissä - ei mitenkään riemukasta kummallekaan...

pikkuvauva-aikana seksiä on toki harvemmin kuin ennen, mutta se on kyllä ollut parempaa kuin koskaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-4 kertaa viikossa. Oma vuorotyö välillä verottaa. Pahoinvointi aiheutti vain sen, että suutelemisesta kieltäydyin.

Vierailija
24/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin oman seksuaalisuuteni raskausaikana. Ja mies auttoi etsinnässä. Vasta raskauden myötä opin esim. saamaan orgasmin yhdynnässä. Se kantoi yli raskaudenkin, seksi on ollut loistavaa nämä seuraavat 13 vuotta. Ja lisääkin lapsia on tullut. Seksiä teki mieli niin, että toista odottaessa kävin kesken työpäivän vessassa tyydyttämässä itseni.

Vierailija
25/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli seksiä lähes joka päivä.

Rakasteltiin myös synnytys päivänä aamulla ja sitten klo 11 syntyi lapsi.

Ei ehkä oltais sinä päivänä enää rakasteltu jos oltaisiin tiedetty synnärille meno.

Ehkä rakastelu jotenkin edisti sitä synnytystä.

Ei meillä tapahtunut mitään muutosta ja me harrastimme sitä kyllä vielä sairaalan vessassa. Tosin jouduin olemaan ennen synnytystä sairaalassa vähän pitempään.

Lieneekö joillakin miehillä, ja ehkä naisillakin sellainen madonna-huorasyndrooma, eli naisella on kaksi täysin erilaista roolia, jotka sulkevat toisensa pois.

Vierailija
26/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkupahoinvointi vei haluja, mutta keskiraskaudessa olin himokas kuin hiiri. Nyt on rv 39 + 6, eli laskettu päivä huomenna, eikä enää huvita. Kun maha on niin iso ja alhaalla ettei hyvää asentoa löydy.

Vierailija
27/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se väheni kun masu kasvoi, mulla niin paljon supistuksia, ettei kannattanut riskeerata mitään. Emme harrastaneet seksiä enää rv.33 jälkeen. Onneksi synnytyksessä ei tullut repeämiä, eikä tarvinnut leikellä välilihaa, joten saimme sekstailla jo kuukausi synnytyksen jälkeen, varmaan aiemminkin olis jo pystynyt, mutta jälkivuodon aikaan ei innostanut, ja kun vauvakin oli jatkuvasti tissillä niin ei siinä tullut seksi mieleen...

Vierailija
28/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukavaa kun ei tarvinnut ehkäistä. Ja minusta oli kiihottavaa ajatella, että kannan tämän rakastamani miehen lasta sisälläni, kun oltiin lähekkäin. Tuntokin parani alapään alueella kun verenkierto siellä lisääntyy.

Mies etukäteen arveli että ei pysty yhdyntään sitten raskauden loppuvaiheissa (näin oli ollut edellisessä suhteessaan) koska häiritsee niin paljon ajatus siitä että vauva tuntee mitä tapahtuu. Mutta halut voittivat ja kun en muistuttanut vauvasta ja olin selin (lusikka-asennossa) niin yhdyntäkin onnistui hienosti kunnes itse panin yhdynnöille stopin viikkoa ennen synnytystä, se ei vain tuntunut hyvältä ajatukselta sitten.

Synnytyksestä toipumiseen meni muutama viikko, eli tuli sellainen kahden kuukauden tauko yhdyntöihin. Mies oppi saamaan orgasmin suuseksissä, mitä ei ennen ollut juuri koskaan tapahtunut :)

Vierailija
29/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä vauvaa yritetä saada tulemaan ulos kolmen ässän keinoin: Sauna, Seksi ja Siivous:)

Vierailija
30/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kielto kohdunkaulan heikkouden takia. Eli noin 7 kk selibaatti ja haluttanut olisi

Vierailija
31/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi raskautta takana ja voin vaan sanoa, että mä kuulun siihen joukkoon, jota ei seksi kiinnostanut. Synnytysestä 3 viikkoa niin alkoi seksi taas kiinnostaa, mutta kyllä siinä mulla meni muutama kuukausi, että seksielämä palautui "normaaliksi" (meidän mittapuulla).

Usein mies on ollut se, joka tahtoo seksiä enemmän, mutta se kyllä joutui anomaan armoa kun toista lasta yritettiin. Mä olisin halunnut vähintään joka toinen päivä (mieluiten joka päivä). Ja ekasta kierrosta sai kakkonen alkunsa.

Vierailija
32/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei kyllä ois tehnyt pätkääkään mieli, mutta ajattelen asian niin että jos mies yhtä äkkiä ei yli 9kk antais munaa ollenkaan, niin kyllä olisin raivona. Kyllä siis toki nautin siitä seksistä, mutta halut oli kyllä aivan kadoksissa. Yleensä meillä minä olen se joka haluaa enemmän ja jota panettaa jatkuvasti, nymfo suorastaan, mutta raskausaikana ei ois napannu yhtään. Tuntuu että raskaus pilasi muutenkin multa seksielämän. Lapsi syntyi 6kk sitten, eikä haluta juuri ollenkaan, orgasmitkin on hukassa. Eikä siis tullut mitään venymiä, repeämiä tai muita vaurioita, koska lapsi syntyi sektiolla..

Vierailija
33/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On haluttanut ihan viime metreille asti ja paljon. Myös mies on tykännyt.

Vierailija
34/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muille jakaa.Eli todella aktiivista aikaa :)

Vierailija
35/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikkien odotusaikana on ollut seksiä.

Ensimmäisen kohdalla seksiä oli vielä edellisenä päivänä kun lähdin synnyttämään.

Minulla on kaksi isää lapsilla ja eipä tuo toinenkaan naimatta jättänyt.

Loppuraskaudesta asentona oli yleensä niin että kyljellään vieretysten joten takaapäin hommailtiin.

Minun miehet enkä minäkään ole olleet pihtareita koskaan.

Vierailija
36/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan koko ajan, keskiraskaudessa mun teki koko ajan miele. Miehestäkin pyörenevät muodot kiihotti. Ihan viime vikkoina oli vähemmän, kun helposti rupesi supidtelemään kivuliaasti ja olokin oli tukala.

Vierailija
37/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tuntenut niin paljon seksihimoa kuin raskausaikana, ja tämähän ei mun miestä haitanut yhtään :D

Vierailija
38/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi toki halut kasvoivat ainakin mulla, mutta nyt rv 37 seksiä ei juuripaljon ole.. Olikohan viikko sitten viimeksi..

Maha on tiellä, närästää, lonkkiin sattuu ja nivuset on tulessa. Spontaani seksi on jäänyt senkin vuoksi, että kärsin virtsanpidätysongelmista kuten aika moni muukin loppuraskaudessa. "Oota mä otan tän tenan eka housuista pois!" :((

Suihin otan kyllä, jos mieheni sitä haluaa! Ja uskon ja luotan siihen, että raskauden jälkeen seksiä taas on.

Vierailija
39/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MEillä on kyllä ollut seksiä koko raskausajan, mutta ei ehkä niin usein kuin normaalisti. HAlutti kyllä, mutta imetysaikana ei yhtään. Imetys siis vei halut, ei raskaus.

Vierailija
40/103 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän teki mieli kuin normaalisti. harmi vain että mies oli paskakasa ja sanoi mm.esittäneensä orgasmin kun ei halunnut jatkaa. vaihdoinkin sitten miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi