MIELIPITEITÄ? Nainen/tyttö 14v ja mies 20v,eikö ole jo sairasta?
Omasta pikkusiskostani kyse siis,ihan "tosissaan seurustelevat" kuulemma.
Olen todella lähellä sitä että oikeasti ilmoitan poliisille,mielipiteitä?
Kommentit (24)
Omat lapsesi saa seurustella ja rakastella 10-v lähtien, kunhan vaan välit lapsiisi ja sukulaisiin pysyvät hyvinä????
Jos olisi kyse 18v ja 24v tai 30v ja 36v niin tuntuisiko samalta?!
Ikäerohan siinäkin on täsmälleen yhtä monta vuotta.
Itse oli juuri täyttänyt 15v kun aloin seurustelemaan 21v kanssa, edelleen ollaan yhdessä 18v jälkeen ja lapsemme jo koululaisia. Ei ehkä kannattaisi niinkään ikään katsoa vaan luonteita ja ihmisiä. Asiathan voivat olla hienolla mallilla mutta ymmärrän huolesi, rakastat siskoasi mutta älä pilaa välejänne lopullisesti. Ole lähellä ja "seuraile" tilannetta, saatat jopa yllättyä.
minä aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa kun minä olin 13 ja hän 21v ja kauhistelijoille tirdoksi,seksi oli kuvioissa alusta lähtien. äitini kanssa hoidin ehkäisy asiat kuntoon.Mies kosi minua kun olin 16v ja naimisiin mentiin kun 18v täytin. en tästä ole mitenkään kärsinyt ja mies palvoo ja rakastaa minua edelleen :) nyt meillä ikää minulla 30v ja miehelläni 38v ja neljä lastakin ollaan saatu aikaiseksi. ja ei tämä vastaus ei ole provo. omat vanhempani hyväksyivät suhteemme täysin ja mies sai jopa tulla meille minun huoneeeeni yöksikin kunhan ei joka yö ravannut.tekeekö tämä vanhemmistani huonoja vanhempia?? no mielestäni ei. miehen kotona taasen minua ei hyväksytty ollenkaan koska olinhan heidän silmissään pelkkä teinikakara. edelleen anoppi kyräilee mutta antaa kyräillä. jos ap meinaat ilmoittaa lastensuojeluun tms niin voit olla varma että saat siskosi vihat päällesi mutta mikäs siinä jos sukulais suhteet eivät merkitse sinulle mitään.
jos suomalaisia niin alkoholisteja tai mt-ongelmaisia tai sitten tämä on feikkitarina!
Kukaan vanhempi ei koskaan antaisi 13-vuotiaan Suomessa seurustella 20-vuotiaan kanssa, jos on tervepäinen! Se on fakta ja sitäpaitsi vakava rikos!
Mitä tarkoitat ulkomaalaisia, me olemme ulkomaalaisia ja emme iki päivänä antaisi tyttömme seurustella tuon ikäisen kanssa!!! Tuohan on kauheaa ja 14 vuotias on vielä lapsi. Älä yleistä!
Oma tyttöni on 13-vuotias, ja jos joku 19-vuotias alkais pyörimään kuvioissa, niin poliisille lähtisi ilmoitus. Varsinkin jos vähääkään epäilisin, että harrastavat seksiä. Ja sitähän se on, jos mies on tuon ikäinen! Toisaalta, vaikeaahan sitä 13-vuotiasta on kotiinkaan sulkea...