Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset tunnistaa aina ulkomailla!!!!!

Vierailija
12.08.2011 |

Miten voikaan olla mahdollista, että suomalaiset erottaa aina ulkomailla? Varsinkin Tukholmassa käydessä. Heti kun näkee vähänkään ylipainoisen/persjalkaisen tai muuten tätimäisen naisen, niin kun lähemmäksi kävelee, niin arvio paljastuu oikeaksi, kun kuulee heidän puhuvan suomea. Jotenkin liian suuri kontrasti niiden pitkien ja hoikkavartisten ruotsittarien rinnalla nämä lyllertävät suomalaiset tädit kansanpersehiuksineen.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitten, kyllä ulkomaiset erottaa aina suomessakin.

Vierailija
2/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin australialaisiksi. Olemme kaikki vaaleita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on tultu Pariisissa puhumaan ranskaa, Tukholmassa ruotsia, Lontoossa lontoota =9

Vierailija
4/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meitä luultiin ruotsalaisiksi ja mä olin niiiiin loukkaantunut.

Vierailija
5/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voikaan olla mahdollista, että suomalaiset erottaa aina ulkomailla? Varsinkin Tukholmassa käydessä. Heti kun näkee vähänkään ylipainoisen/persjalkaisen tai muuten tätimäisen naisen, niin kun lähemmäksi kävelee, niin arvio paljastuu oikeaksi, kun kuulee heidän puhuvan suomea. Jotenkin liian suuri kontrasti niiden pitkien ja hoikkavartisten ruotsittarien rinnalla nämä lyllertävät suomalaiset tädit kansanpersehiuksineen.

ruotsalaiste, englantilaisten, saksalaisten ja hollantilaisten kanssa, puhumattakaan, etelä-euroopan kansalaisista.

Vierailija
6/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin suomalaiset. En ole kaunotar itsekään, mutta havaitsin tämän asian kun viinmeksi Tukholmassa kävin. Ruotsalaiset on pidempiä, hoikempia ja sirompia. Lisäksi käyttävät paljon matalia sandaaleja, eivät mauttomia tolppakorkoja kuin Suomessa. Mikäs siinä jos on kroppaa ja säärtä mihin niitä verhota. Suomalaisnaisen jalassa ( lyhyessä sääressä) jotkut narusandaalit näyttää hirveiltä.

Vierailija
7/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä omanlaisensa aina tunnistaa.

Vierailija
9/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen töissä ruotsalaisessa firmassa ja olen ruotsalaisten kanssa tekemisissä usein ja vieläpä monien ja vaihtuvien ihmisten - enkä ole huomannut heidän olevan varsinkaan pidempiä, eikä sirompia eikä kauniimpia. Eikä miehetkään ole mitenkään suomalaisia pidempiä tai komeampia.

Sen olen kyllä huomannut, että ruotsalaiset tykkäävät palavereissa jaaritella tuntitolkulla ja senkään jälkeen ei saada aikaiseksi päätöksiä. Eli suomalaiset ovat jämptimpiä, nopeampia ja omaavat korkeamman työmoraalin ja selkärangan.

kuin suomalaiset. En ole kaunotar itsekään, mutta havaitsin tämän asian kun viinmeksi Tukholmassa kävin. Ruotsalaiset on pidempiä, hoikempia ja sirompia. Lisäksi käyttävät paljon matalia sandaaleja, eivät mauttomia tolppakorkoja kuin Suomessa. Mikäs siinä jos on kroppaa ja säärtä mihin niitä verhota. Suomalaisnaisen jalassa ( lyhyessä sääressä) jotkut narusandaalit näyttää hirveiltä.

Vierailija
10/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillakin suomalaisilla on alemmuudentunne omista juuristaan. Kuten ap:llä. Maailma nähdään siitä "suomalaiset on juntimpia kuin muutmaalaiset ja on kaksi maata suomi ja ulkomaa ja ulkomailla on hienompaa". =DDD

Vierailija
11/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkolomilla suomalaiset perheet tunnistaa siitä, että ne on ihan hiljaa ja tuijottaa ilmeettömästi.

Tosin toisinaan isät örisee kaljoissaan...

Vierailija
12/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan että te tähän ketjuun vastanneet ja suomalaisia parjanneet olette myös itse suomalaisia? Myöskin ap lienee suomalainen? Miksi siis olet tuollainen kuvailemasi kaltainen?

Vierailija
13/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vakka kantensa valitsee.

Vierailija
14/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein Kreikassa ja aina minua luullaan sielä jonkin muun maalaiseksi paitsi ei ikinä suomalaiseksi. Ehkä siksi kun olen eloisa ja kielitaitoinen(englanti) olen ruskea silmäinen ja tumma hiuksinen ja pitkä. En siis mikään tappi suomiämmä.

Oletan että te tähän ketjuun vastanneet ja suomalaisia parjanneet olette myös itse suomalaisia? Myöskin ap lienee suomalainen? Miksi siis olet tuollainen kuvailemasi kaltainen?

Vierailija
15/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset erotti kaikista muista siitä, että suomalaisilla oli yksi tai useampi näistä:

- Crocsit

- legginsit

- hihaton t-paita tai toppi (kainalokarvat vaan viuhui!)

- markettireppu

- kananpersetukka

Joo ja koska jotakuta kuitenkin kiinnostaa, niin itselläni oli pitkähihainen puuvillapaita, siistit farkut, nahkaiset kävelykengät ja nahkainen käsilaukku.

Vierailija
16/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiseen avaukseen tulee satavarmasti vastauksia, kuinka häntä, pitkää, hoikkaa, muodikasta, seksikästä, mallinvartaloista- ja kasvoista, virheetöntä englantia puhuvaa perheenäitiä luultiin ulkomaanmatkalla ruotsalaiseksi/jenkkiläiseksi/italialaiseksi/ranskalaiseksi (vähän hiustenväristä riippuen) valokuvamalliksi, ikäänsä vuosia nuoremmaksi.

Enpä paljoa erehtynytkään ;-D

Vierailija
17/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein Kreikassa ja aina minua luullaan sielä jonkin muun maalaiseksi paitsi ei ikinä suomalaiseksi. Ehkä siksi kun olen eloisa ja kielitaitoinen(englanti) olen ruskea silmäinen ja tumma hiuksinen ja pitkä. En siis mikään tappi suomiämmä.

Vierailija
18/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma tieto!

Vierailija
19/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaahaahhhahahaaa:D Mä oon vähän huppelissa, niin nauratti kamalasti tuo ap:n kuvaus: kansanpersehiukset! Typo.

Rupesin vaan kuvittelemaan minkälaiset on kansanpersehiukset.

Mutta asiaan.. Mun mielestä suomalaiset naiset on kauniita, siinä missä minkämaalaiset tahansa. Kyllä suomalaiset helposti tunnistaa ulkomailla, varsinkin näin kun on itekin suomalainen, mut ihan yhtä nättejä me kaikki ollaan.

Vierailija
20/55 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavatko muunmaalaiset (naiset) mollata omaa kansaansa näin?

"Että voi kuinka me ranskalaiset sitten olemme ääliön näköisiä" tai "kyllä taas tunnistin muita italialaisia lentokentällä"....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän