Köyhä , mitä olet tehnyt päästäksesi pois köyhyydestä?
Kommentit (43)
Mielenkiinnolla odotan kommentteja.
Onko tämä nykyisille vai entisille köyhille?
Tienasin sijoittamalla, kunnes se kiellettiin
Jätin lapset tekemättä ja säästin:)
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen.
Onko semmoinen ala että työllistyy varmasti?
Säästin ja sijoitin, ja sit iskin vahingossa rikkaan miehen. Hups.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nykyisille vai entisille köyhille?
Vaikka tuleville köyhille!
Kaikki saa osallistua!
Ap
Lopetin vuosikausien velkakoukun kaiken maailman osamaksjen ja luottotilien muodossa, ja maksoin velat pois. Päätin ettei enää minkäänlaisia osamaksuja, vaan säästän ja ostan käteisellä jos jotain tarvitsen. Nyt kun velat on poissa eikä kaikki "ylimääräinen" mene laskujen maksuun, käteen jää satasia enemmän ja siitä riittää jopa säästämiseen ja sijoittamiseen, vaikken mikään suurituloinen olekaan. Pienikin plussa tuloissa kohentaa elämänlaatua kummasti.
Olen sopeutunut elämään köyhyydessä. Menot on pienet. Pakko olla, jos on kulttuuriin suuntautunut humanisti.
Vierailija kirjoitti:
Lottoan
Tämä ja Keno ja euron arvat kans.;)
Oon lotonnu. Joskus ostin myös ässä arpan.
Opiskelin ja menin töihin. En ymmärrä ihmisiä, jotka haluvat elää köyhyydessä vuosikymmeniä.
Itse sijoitin juuri isohkon summan rahaa jonka olin saanut säästettyä. En tosin pidä itseäni köyhänä enää moneen vuoteen kun on ollut varaa säästääkin mutta tuo vaihtoehto osuu minun kohdallani oikeaan.
Ostan ja myyn tavaroita. Rahat säästöön ja sijoituksiin. Aion jatkaa eläkeikään asti.
Vierailija kirjoitti:
Tienasin sijoittamalla, kunnes se kiellettiin
Kuka ja milloin on kieltänyt sijoittamisen?
Olen opiskellut kolme tutkintoa ja hakenut töitä. En ole päässyt joten köyhä olen edelleen. Seuraavaksi perustan oman yrityksen. Jos sekään ei auta niin muutan pois Suomesta.
Ryhdyin yrittäjäksi.