G:Paljon on vyötärönympäryksesi?
Mulla 71cm, ja jos oikein kovasti vedän vatsaa sisään, 62cm.
Paljon sulla?
Kommentit (35)
joku 65 cm. Pituutta mulla on n. 168 cm, painoa ennen raskautta n. 65 kg. Ehkä pitää mitata nytkin ja verrata ;)
vähän reilu 70cm, ehkä 73cm. Hmm, kymmenessä vuodessa tullut 10 senttiä näköjään lisää...
Muutamia kuukausia sitten se oli 100cm. En tiedä yhtään paljonko kiloja pudonnut
tavoite olisi saaha 10cm pois
Niin ja ikää 37v ja lapsia viisi, vaikka ei ne tähän vaikuta, suklaa ja mässy minut on pulskistanut, ei lapset.
tänään just mittasin ja wuhuu 78cm.. onhan sitä lähtenytkin hieman, kun helmikuussa oli 96cm :( Mutta mikäs auttaisi reisien kavennuksessa? Ne kun ei kapene millään, samassa ajassa jossa mahasta lähtenyt tuo 18cm, niin reisistä vain 5cm (55-50)
Olen ollut tyytyväinen kun on alle 80cm.
mutta sehän riippuu aika paljon siitä kuinka pitkä ihminen on ja omasta kehonkuvastaan :P Esim. minä 78cm, niin pituutta vain 162, joten se maha nayttää aika isolta.
Pituus on 163 cm ja paino 59 - 60 kg. Miten teidän muiden pituus ja paino?
Mittankohan mä mun mahan väärästä kohtaa, vai mikä tässä mättää.. kun tosiaan pituutta se 162, painoa noin 69kg ja maha sen 78cm.. huih...
Pituus on 163 cm ja paino 59 - 60 kg. Miten teidän muiden pituus ja paino?
pituus 159, paino 63
Seisotte selkä suorana ja annatte mahan olla rentona vai miten?
Ei se pullistele juuri siitä vyötärönmittauskohdasta - paitsi nyt kun oon viimeisilläni raskaana.
3 lasta, ikää 25