G:Paljon on vyötärönympäryksesi?
Mulla 71cm, ja jos oikein kovasti vedän vatsaa sisään, 62cm.
Paljon sulla?
Kommentit (35)
voi olla tuollainen vatsanympärys noilla mitoillasi? Mulla vatsan/vyötärön ympärys (mitattu ohjeen mukaan n. 2 cm navan yläpuolelta) on 117 cm ja painoa minulla on 112 kg, pituutta 169 cm.
Siis enkö mä olekaan omena? Ainakaan niin hirmuisen omena... Päärynä en varmuudella ole.
4 lasta (sis. kaksoset) ja painonpudotus meneillään, muttei mulla kyllä koskaan ole ollut selkeää vyötäröä (lantio kapeahko ja muuten leveää mallia).
pituus on seisaaltaan 160cm ja paino on aika paljon, puntari näyttää vain 135 kiloon ja nuoli pysähtyi siihen tappiin 135 kohdalla, arvioisin että 135,5kg on painoa.
farkkukokokin olis kiva kuulla.
käytän 32 tuuman farkkuja, entäs te?
koska mä oon tod laiha ja jos teillä jollain on 65 niin sehän on sitten lapsen tasolla se kroppa...
Pituus 174 cm, paino 60kg
Ympärys 78cm. Sisään vedettynä 69cm.
t. omena
kapeimmasta kohtaa, eli navan yläpuolelta ja puhalletaan ilma keuhkoista samalla ulos.
mistä kohtaa te sen mittaatte, koska mä oon tod laiha ja jos teillä jollain on 65 niin sehän on sitten lapsen tasolla se kroppa...
lapsen tasolla, olen 168 cm ja painoin ennen raskautta 65 kg. Mulla vaan on kapea vyötärö. Takapuoli on sitten huomattavan leveä siihen nähden. En ole erityisen laiha, ihan hoikka kylläkin. Käytän koon 42 housuja.
koska mä oon tod laiha ja jos teillä jollain on 65 niin sehän on sitten lapsen tasolla se kroppa...
no johan nyt sitten selvis :) väärää kohtaa mittailin :)
eli 60 cm
mistä kohtaa te sen mittaatte, koska mä oon tod laiha ja jos teillä jollain on 65 niin sehän on sitten lapsen tasolla se kroppa...
lapsen tasolla, olen 168 cm ja painoin ennen raskautta 65 kg. Mulla vaan on kapea vyötärö. Takapuoli on sitten huomattavan leveä siihen nähden. En ole erityisen laiha, ihan hoikka kylläkin. Käytän koon 42 housuja.
ja painan 45 kg... mutta vastasinkin jo, että 60 cm, mittasin kato väärästä kohtaa :)
165 cm, 32 v, 1 lapsi