Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Vierailija kirjoitti:
Spermatun pillun nuoleminen on ihanan kiihottavaa kun saa maistaa molempien mehuja ja kuuma sperma valuu suuhun. Haaveena vielä päästä touhuilemaan jonkun pariskunnan kanssa niin että saisi olla 69 naisen alla kun mies nussii naistaan takaapäin ja tulee pilluun ja itse saisi katsia tämän paraatipaikalta ja nuolla tuoretta spermaa suoraan pillusta
Täytyy tunnustaa, että olen viime aikoina lisännyt parisenkymmentä vuotta vanhaan 2M+N-fantasiaani ajatuksen, että nuolisin vaimoani samalla, kun häntä naidaan takaapäin.
pyysin naista ottamaan suuhun loppuun asti, hän runkkasi minun liemet käteensä. sitten nuoletti kätensä minulla , ei maistunut hyvälle ,jonka jälkeen hän kysyi onko minun pakko ottaa
Vierailija kirjoitti:
Monia kertoja on tullut maistettua vaimon pillusta sen jälkeen kun olen lauennut sinne. Usein johtanut uuteen sessioon kun kulli on jäykistynyt nopeasti. Ei ollenkaan huonon makuista pillusta maistettuna.
Kuulostaa kyllä tosi kiihottavalta, mutta valitettavasti oma vaimo on sen verran häveliäs tai jotain, ettei tuohon suostu.
Omasta kädestä joutunut maistamaan, eipä se kovin suurta herkkua ollut. Ei se kuitenkaan oksennusreaktiota aiheuttanut, vaikka nielaisinkin.
Oikeasti aika useinkin noin tehnyt, jos ei ole sattunut paperia olemaan lähistöllä, kun on "yllättäen" tullut tarve runkata.
Olisi kyllä kiva saada maistaa suoraan pillusta, ehkä jonain päivänä, mutta kenen, se jää nähtäväksi...
Kahvin juon mustana,joskus kerman kanssa ,kun tulee joskus runkattua, niin tulen kahvi mukiin, joskus viinalasiin.
Oi miten ihanaa herkkua se on, nam!
Erityisesti sellainen tosi tahmea herkku sperma ja se jää kieleen, huuliin ja suuhun kalvoksi ja maistuu suolaiselle ja pikkasen makeallekin.joskus siinä on saostumia jotka on kiva niellä. Voisin niellä vaikka kuinka paljon.ihanan eroottista myös suudella kunnon spermapusu spermaa levitellen kielellä.
Ihana laittaa sitten miehelleni tekstari töihin että kiitos herkuistasi aamulla !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spermatun pillun nuoleminen on ihanan kiihottavaa kun saa maistaa molempien mehuja ja kuuma sperma valuu suuhun. Haaveena vielä päästä touhuilemaan jonkun pariskunnan kanssa niin että saisi olla 69 naisen alla kun mies nussii naistaan takaapäin ja tulee pilluun ja itse saisi katsia tämän paraatipaikalta ja nuolla tuoretta spermaa suoraan pillusta
Täytyy tunnustaa, että olen viime aikoina lisännyt parisenkymmentä vuotta vanhaan 2M+N-fantasiaani ajatuksen, että nuolisin vaimoani samalla, kun häntä naidaan takaapäin.
Fantasiani on nuolla vaimoni pillu kun siinä on muutaman miehen spermat.
Kuusysissä vaimokullan kanssa ja vieraat miet nai sitä takaa ja minä nuolen pillun ja kullit puhtaaksi joka väliin.
Vierailija kirjoitti:
Kahvin juon mustana,joskus kerman kanssa ,kun tulee joskus runkattua, niin tulen kahvi mukiin, joskus viinalasiin.
Laktoositon herkku kerma
En olisi halunut mutta ex oli tapana sitoa sänkyyn kiinni jonka jälken runkassi ja lopuksi ratsasti kunnen tulin tämän jälkeen nousi pois ratsailta ja siirtyi naamapäälle ja valutti spermat kasvoille ja käski avatta suun jotta hyvä sperma ei meni hukkan. jos ei heti totellut niin tehostettin läpsimällä kiveksiä niin kauan ett suu aukesi. Olli muutenkin pervo tapaus =)
Terveisiä vaan Annele jos tunnistaa.
M .46
Arvioikaa tai tiedättekö minkälainen on sperman ravintoarvo: kaloreita, proteiineja yms
Mutta onkos naiset maistelleet miltä pimppi kuukautisten aikaan maistuu ?
ruokalusikkaan olen laskenut sperman , siitä suuhun ja huulilla lusikka puhtaaksi. ei mitään pahan makuista. otan toisenkin kerran vitamiini pommin
Olen maistanut..suoraan pillusta. Omaa lämmintä spermaa. Nuolin naiselle orgasmin väkisin tuli spermaa maisteltua.. kiihotti.
Olen. Aika mitäänsanomaton maku. Ei paha.
Olen muistellut omaa. Touhutipat ovat mielestäni herkullisia, sperma ei. Kiinnosti että miltä se naisesta tuntuu, joten kerran nostin selällään jalat ylös seinää vasten ja runkkasin suuhun. Pari roiskaisua meni sisään, sitten oli pakko ohjata muualle kun ällötti liikaa. En pystynyt nielemään ja maku jäi pitkäksi aikaa suuhun vellomaan. Vaimo nielee aina spermani kun laukean suuhun, arvostan tätä kokeiluni jälkeen vielä enemmän 😅
Vaikka kuinka monta kertaa. Suoraan kullista että pillusta😋 Hyväähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis itse kun vedän lasiin niin tosiaan kaadan ne suuhun kun olen kiihottuneessa tilassa. Ehkä enemmän aina testi kuinka paljon sitä voi ottaa suihin...? Olen katsellut noita "bukkake videoita" niin testata miltä se oikeasti tuntuu tai ennemmin maistuu.
Sama juttu. Neljät lastit on ennätys siis nielemisessä.
Varmaan kivalta haisee hengitys sen jälkeen pitkään? Ei millään pahalla siis.
Joskus vaimo ottaa suihin loppuun asti, eikä niele ennenkuin suutelemme kiihkeästi. Mahtavaa maistaa oman spermansa maku vaimon suussa.