Mies, oletko maistanut omaa spermaasi?
Suoraan kädestä, pillusta, suusta, mistä? Miltä maistui?
Vai onko tää juttu ihan ehdoton ei?
Kommentit (277)
Vaimoni kun on ottanut suihin niin suutelee ja kielellä lykkää mällin mun suuhun.
Olen maistanut omaa spermaa usein. Ihan hyvän makuista , runkkaan spermat lautaselle mistä nuolen suuhun , vielä kun löytäisi kaveri jonka kulli saisi imeä ja nielaista spermat.
M 64 CD💃
Runkatessa päästän mujut viskilasiin ja nautin lasista hitaasti suuhun valuttamalla, on kyllä hyvää ja edistää kierrätystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis itse kun vedän lasiin niin tosiaan kaadan ne suuhun kun olen kiihottuneessa tilassa. Ehkä enemmän aina testi kuinka paljon sitä voi ottaa suihin...? Olen katsellut noita "bukkake videoita" niin testata miltä se oikeasti tuntuu tai ennemmin maistuu.
Sama juttu. Neljät lastit on ennätys siis nielemisessä.
Toi on kova saavutus nielemisessä.
No joo voin kertoa että helppoa ei ollut kun en pystynyt nielaisemaan kaikkea kerralla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis itse kun vedän lasiin niin tosiaan kaadan ne suuhun kun olen kiihottuneessa tilassa. Ehkä enemmän aina testi kuinka paljon sitä voi ottaa suihin...? Olen katsellut noita "bukkake videoita" niin testata miltä se oikeasti tuntuu tai ennemmin maistuu.
Sama juttu. Neljät lastit on ennätys siis nielemisessä.
Toi on kova saavutus nielemisessä.
No joo voin kertoa että helppoa ei ollut kun en pystynyt nielaisemaan kaikkea kerralla...
Neljät lastit on kuitenkin noin puolidesiä niin on siinä haastetta niellä kaikki.
omasta kämmenestä olen kielellä maistanut spermaa, ei maistunut pahalta .
sperma ei maistu hyvälle , mutta kiima limaa on tullut nuoltua sormista useamman kerran. se maistuu hyvälle
Miksi asiallinen Gloryholekysymykseni Poistettiin palstalta?
Siksi terrorisioin tätä palstaa nyt kun vituttaa noi modet jotka mielivaltaisesti poistavat asiallisia keskusteluketjuja.
Onko sperma jokin ranskalainen ruokalaji, vai miksi sitä pitää maistella?
Tottakai olen, kukapa ei olisi? Joka muuta väittää, taitaapi vähän valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen, kukapa ei olisi? Joka muuta väittää, taitaapi vähän valehdella.
Lisäyksenä vielä, että maku ei ole kummoinen, vähän jopa epämääräinen. Kiihottumisen aikana tuleva kirkas pre-cum/kiimalima/touhutippa sen sijaan on paljon miellyttävämmän makuista, vähän suolaista.
Niin ja ihan kädestä tullut maustettua, tainnut joskus ihan nielläkin, hui.
T. Kahden edellisen viestin kirjoittaja.
No ei kai siitä hyötyä ole mutta itseä kiinnosti onko se helppoa niellä niin tiedän miltä naisystävistäni on tuntunut.
Sperma on erittäin ravinteikasta ainetta, ja se sisältää suurin piirtein 30 eri ainesosaa. Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja, asiantuntijan vastauksesta ilmenee. Eli kannattaisi niellä. Oikea Vitamiini pommi......
Monia kertoja on tullut maistettua vaimon pillusta sen jälkeen kun olen lauennut sinne. Usein johtanut uuteen sessioon kun kulli on jäykistynyt nopeasti. Ei ollenkaan huonon makuista pillusta maistettuna.
Vertailin kerran kavereiden kanssa, otin erikseen kolmelta suihin ja makustelin, lopuksi otin itseltäni suihin ja oikein makustelin niin omani maistui herkullisimmalta-olikohan liian objektiivista ? Hyvää kaikki oli kuitenkin