Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako kukaan (Porin) juoksukoulua maanantaina 8.8.2011?

Vierailija
03.08.2011 |

Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(

Kommentit (194)

Vierailija
101/194 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo toista viikkoa odottanut malttamattomana, että pääsisin kokeilemaan tätä ohjelmaa. Sairasteluni on estänyt ohjelman aloittamisen, mutta ette uskokaan, miten paljon tuotte minulle motivaatiota=)

Vierailija
102/194 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo toista viikkoa odottanut malttamattomana, että pääsisin kokeilemaan tätä ohjelmaa. Sairasteluni on estänyt ohjelman aloittamisen, mutta ette uskokaan, miten paljon tuotte minulle motivaatiota=)

ihana kuulla! Aloitatko siis nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/194 |
17.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim:

Lilli, Fauni, Tina ja Katri??? Kai olette mukana kaikki!?

Vierailija
104/194 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuittaa vko1 päivä1:)

Vierailija
105/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykinpuhelee ja kuittaa viikon 2 päivän 4.

4min ei mennyt tänään niin hyvin kuin eilen mutta pakolla loppuun!

Taidan ansaita oluen;D

Vierailija
106/194 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuittaa vko1 päivä1:)

äh siis vko 2 ja päivä 1!!!

Vierailija
107/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häijyä teki myös mun jälkimmäinen 4 min, reisiin otti pahasti ja nyt tunti lenkistä jomottaa vielä oikein mukavasti. Saas nähdä kävelenkö huomenna lenkistä puhumattakaan..

Vierailija
108/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häijyä teki myös mun jälkimmäinen 4 min, reisiin otti pahasti ja nyt tunti lenkistä jomottaa vielä oikein mukavasti. Saas nähdä kävelenkö huomenna lenkistä puhumattakaan..

Hienoa tonnari!

Mulla jomottaa polvi. Ollaan me raihnaisia:D

Vierailija
109/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin vesisateessa lenkillä!! Kuvitella...!! Ei kuitenkaan kovin hyvin sujunut, kun olin aiemmin päivällä syönyt aika paljon pannaria :D

Tänään olen pitänyt taukoa, en kerennyt...muka.

Vierailija
110/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä tuosta löysä, seuraavana taukopäivänä teet puuttuvan treenin!

Taisi nuo moni muu lopettaa ennen kuin aloittivatkaan. Harmi:(

Vierailija
111/194 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon pikkuhiljaa menossa kymppiä kohti, ja se tuntuu nyt vielä mahdottomalta, mutta jos samaa tahtia jatkuu, niin eihän se ole mahdoton sekään :)

Mä aloitin juoksukoulun 5 viikkoa teitä ennen (4.7.) eli huomenna pitäisi juosta ekan kerran vitonen. Tänään löysin vihdoin Sports Trackerin ja innostuin siitä niin, että suunnittelemani 10 minsan juoksu vaihtui 22 minuutin ja 3 kilometrin juoksuksi. Mä olen 37-vuotias ja viimeksi juossut lukiossa, enkä kovin paljon ole muutenkaan harrastanut aerobista liikuntaa, joten ihan pohjalukemista aloitin. Ja nyt pystyn jo juoksemaan melkein puoli tuntia!!! En olisi ikinä uskonut, mutta totta se on :D Olen noudattanut ohjelmaa tarkasti, pari kertaa olen tosin tehnyt vapaapäivänä edellisen tai seuraavan päivän lenkin eli siirtänyt vapaapäivää. Syömisiin en ole hirveästi kiinnittänyt huomiota, mutta sen verran tämä juokseminen on vaikuttanut, että mitään kovin raskasta ei tee mieli syödä, koska tietää, että sen päivän lenkki on sitten täyttä tuskaa. Mulla ei ole mitään hajua siitä, onko tää vaikuttanut painoon, mutta reidet ja pakarat tuntuvat aiempaa kiinteämmiltä :) Tsemppiä kaikille ketjulaisille, jatketaan juoksua! :)

Juoksin tänään eilisen 3minuuttisen ja piti oikein kännykästä tarkastaa, että unohdinko laittaa ajastuksen, niin pitkältä tuntui. Juuri alkoi puhelin hälyyttää kun olin kaivamassa esiin. Uskomatonta, jos 5viikon päästä juoksen kymmenkertaisen määrän.

Kiitos! Kannustit kovasti minua:)

Vierailija
112/194 |
21.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pitänyt periaatteena sitä, että juoksua on kaikki, mikä ei ole kävelyä ;) Kävelyaskel on ihan erilainen kuin juoksuaskel, vältä niitä, niin juokset. Nopeudella ei ole väliä, se lisääntyy joka tapauksessa sitä mukaa, kun pääset ohjelmassa pidemmälle.

Mä olen siis nyt 7:nnen viikon lopussa ja edelleen juoksuvauhti hidastuu ylämäissä ihan olemattomaksi, mutta olen tyytyväinen niin kauan kuin en sorru kävelemään :)

Älkää hyvät luovuttako!!! 2 viikkoa vasta mennyt hei!!! Aloittakaa vaikka viikko 1 tai 2 alusta. Kiitätte itseänne 10viikon kuluttua!

Hei tuosta juoksusta... ÖH... mitä on JUOKSU. siis mä "hölkkään", oletin että se on sitä juoksua. Vai siis pitääkö spurtata ihan täydet vai mitä käytännössä on JUOKSU?

Vierailija
113/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juoksin 5 + 4 + 4 + 5 ja yllättävän helposti meni! On vähän jäänyt välistä muutama harjoitus, mutta puristin itteni takas menoon. Kyl tää tästä taas siis jatkuu!

Vierailija
114/194 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kirjastosta juoksukoulukirjan ja katsoin siitä hiukan jotain käsien asentoa ym. Muutoin en perehdy.

Vielä yks päivitys (itseä varten, tiedän ei muita kiinnosta:)) :

- PAINO nyt 67,5 (nousi vlopun aikana), bmi 24,8

Tavoite -9,5kg eli 58kg, bmi 21,3 (tämä on mulla hyvän olon paino)

t: ällö-ap

- JUOKSUKOULU: 11 viikkoa ja 5-10km. Ja sen jälkeen ylläpitoa.

Nyt alkaa leidit 3.viikko! JEI! Tsemppiä kaikille! Listataan nimenhuudolla ketkä vielä mukana!?

Vierailija
115/194 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikon 3 kuitti ja viikon 4 aloitus!

Vierailija
116/194 |
29.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö: Mulla puolimaraton pyörii myös mielessä :) Ehkä ensi vuonna...

Löysä

Vierailija
117/194 |
30.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin ilmoittautua tuolla alussa. Olen mennyt ohjelmaa lävitse kirjaimellisesti - tai joskus olen joutunut siirtelemään vapaapäivää, mutta kuitenkin kaikki päivät on tullut suoritettua.

Jalat kramppasi viime viikolla ja pohkeet on edellen ihan kiveä. Muuten olen jopa ajoittain nauttinut tästä tekemisestä. Kovasti tässä vain on kiinni. Lähes joka päivä jotain tekemistä. Työläältä on alkanut tuntua. Muut harrastukset olisivat pikkuhiljaa lakamassa - jääkö tämä niiden jalkoihin?

Vierailija
118/194 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen viikon EKALLA (ja vikalla) juoksulenkillä. Jotenkin vesittynyt ajatus jokapäiväisestä juoksemisesta...Jos nyt edes joka toinen päivä saisi aikaiseksi...

Löysä

Vierailija
119/194 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikko 5 päivä 1 kuitattu. 15min juoksu ja matkaa (VAIN?!) 2km. Mutta minulta kyllä hieno suoritus.

Painoa lähtenyt 3,5kg eli 67kg->64kg.

Vierailija
120/194 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikeampaa oli 15 min tänään kun mitä perjantaina! Vauhti oli ainakin aluksi vähän kovempi, liekö kostautui. Mutta kävelin päälle vielä noin 20 min reippaasti ja olo oli lopuksi LOISTAVA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä