Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako kukaan (Porin) juoksukoulua maanantaina 8.8.2011?

Vierailija
03.08.2011 |

Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(

Kommentit (194)

Vierailija
141/194 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille ja toivottavasti saatte hyvän porukan kokoon!

Minä aloitin aiemman ketjun (toukokuussa?) ja ihan täysin rapakunnosta lähdin liikkeeseen. Alun 2 min tuntui pahalta. 6 viikon jälkeen ja nyt vielä edelleenkin juoksen 5km lenkkejä 3 kertaa viikossa! Ohjelma todellakin toimii kun jaksaa noudattaa!

Vinkiksi vielä, että ketjulaiset laitatte tämän ketjun koneellenne suosikkeihin, että löytyy helposti. Muuten saatte hakea muiden viestien joukosta kaaaaaaauan.

Vierailija
142/194 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen sitten nimimerkillä Etana. Olin siis tuo nro 3 tässä ketjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/194 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä n. puolet matkaa jäljellä. Nokian Sport Tracker kertoo keskinopeudeksi 10 min/km! Huomenna lepoa. Hassua tosiaan... Aamulla mulla oli muuten jalat vähän kipiät. Mites muilla?

Vierailija
144/194 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, reidet yhä kipeät, siis 4min juoksusta?! Aikanaan treenasin salilla ja ne lihakset on jo kadonneet. Ja jos tosiaan tosta saa reidet kipeiksi niin ilmeisesti se oli ihan oikein tehty ja ehkä auttaakin:)

Oletko Mutustelija siis nyt juuri sillä 30min kävelyllä?

Vierailija
145/194 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin kuin nelosella, ikää 41 ja aika rapakunto. Ei juuri juoksuaskelia pysty ottamaan.

Nimimerkki Lilli

Vierailija
146/194 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin toi Sport Tracker katkas gps-yhteyden siihen, enkä saanut lopullista matkaa ylös :(. Luulen, että matkaa tuli 31min kävelyn aikana sellainen n. 3,5-4 km. Täytyy varmaan tehdä sama reitti uusiksi niin tietää tarkkaan. Mua motivoi mittaaminen ja tämä juoksuohjelma erittäin paljon! Ja kiva kun sai vielä virtuaalista harjoitusseuraa!

Mutustelija

Vierailija
147/194 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mutta luulen että jos nyt on aloittanut että ei kannata juosta enempää kuin ohjeessa, jotta lihakset ja nivelet yms tulee samassa määrin totutettua. Muutenkin ei tule ehkä kyllästyminen, jos tuntuu liian raskaalta. Itse oon pilkunviilaaja ja niin olin edelliselläkin kerralla, ehkä sopii mulle, ei muille :). Ja kävelen tosiaan koiran kanssa enemmän kuin tuon n. 10minsaa per päivä, pakkohan se on.

Mutta kivalta tuntuu, tänään menin vähän kovemmalla vauhdilla ne kaksiminuuttiset, kyllä aika lailla otti pumpun päälle. Sanotaanko muuten jossain alkuohjeissa vauhdista jotain?

Vierailija
148/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkillä käyty. Ei ollut kelloa, ei ollut sykemittaria, eikä oikein määränpääkään tiedossa, kun lähdin. Olin poissa kotoa vain vaivaiset 20 minuuttia, mutta hölkkäsin kuitenkin koko matkan.

En ole juossut pariin kuukauteen, jalat kuitenkin rullasi aika hyvin. Ainut mihin otti, oli niska ja hartia sekä rintakehä. Paikat, jotka mulla on jumissa koko ajan.

Tästä tämä lähtee!

Löysä

Vierailija
149/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt mukaan jo aikaisempiin ryhmiin, mutta talonrakennushankkeen viivästyminen on vienyt kaiken ajan ja mehut. Nyt ollaan onneksi loppusuoralla ja juoksullekin pitäisi löytyä aikaa. Olen kyllä mestari keksimään tekosyitä...

Mullanoin 5 kg tavoitteena saada pois ja ennen kaikkea parempi kunto ja iloisempi mieli.

Tänään siis 5 min kävelyä, 2 min juoksua ja sama uudestaan. Illalla vasta starttaan!

Tina

Vierailija
150/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vähän vapaammin, taidan tuplata ainakin ekan viikon kun oon tosiaan NIIN rapakunnossa. Illalla yritän lähteä lenkille kun lapset nukkuu.

Samalla ajattelin aloittaa pienen ruokaremontin, eli vähähiilarista ruokavaliota olis tarkoitus kokeilla.

Tsemppiä kaikille, kyllä me yhdessä saadaan tää onnistumaan! :)

Vierailija
151/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Löysä:D

Tuli hassu ajatus: Jos asutaankin lähekkäin, tunnistan sinut. Sitten lenkkeillään yhdessä:D

Minut tunnistaa pinkistä hupparista ja harmaista housuista. Tumma ponnari. Halataan kun tavataan!

Ja mulla lenkki illalla, ilta on minusta ihaninta aikaa olla ulkona:)

Olen myös oikesti karmeessa rapakunnossa ja painoa tullut 6kg kesällä. Terveellisesti olen syönyt mutta hiilaria sekä vähän olutta, nepäs paisuttavat. VHH:lla saan painon nopeasti kuriin, mutta liikunta on aina puuttunut. Syksy kyllä nyt innostaa ulos! Mulla bmi normaali, ylärajalla kylläkin, mutta itsellä niin paha olla!

Ällö(ttävä) ap

Vierailija
152/194 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kävin minäkin. 2 min juoksua: JÄRKYTTÄVÄÄ. Henki pihisi, mutta seknunnilleen pakottauduin. Karmeessa hiessä hapettomana kotiin. Mutta mä tein sen! Ja unelmoin siitä, että kuten toisen ketjun juoksija tuli tänne kirjoittamaan, että voisin 6 tai 10 vkon kuluttua tulla taas uusien ketjuun kertomaan että juoksen 3km tms. KUMPA nyt vaan saisin tämän jatkettua! Mulla ennen jäänyt kaikki kesken.

Ällö AP

Vierailija
153/194 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs nyt vielä luovuta! Kun sinä liikut, niin sun lihakset kasvaa, joten vaikka laihtuisit,niin paino voi nousta.

Vierailija
154/194 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä. Ensimmäiset 2+5: ei mitään ongelmaa. Kääntymisen jälkeen vieläkin oli ihan voittajafiilis, kunnes viimeinen juoksuminuutti alkoi tuntua ihan tervalta ja kaiken mässyttelyn jälkeen närästi kamalasti juostessa.

Mutta eiköhän tämä tästä :)

-lusmu-

Vierailija
155/194 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas viikko korkattu! Töissä oli huooono päivä ja pitkään tappelin itsekseni lähteäkö vai ei.. Mutta juoksu sujui tosi hyvin. Vika 4min ei ottanut edes kamalasti henkeen! Reidet toimivat ok, mutta penikoihin sattui - toivottavasti menee ohi!

Vierailija
156/194 |
22.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitti vko3 pv 1 ja 4min tuntuu yhtä karseelta kuin viime viikolla... :(

Vierailija
157/194 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, en ole käynyt palstalla pitkään aikaan, mutta nyt olen siis mukana minäkin! Eilen tein ekan osion vahingossa väärin, mutta tänään siis suoritin ensimmäisen päivän "treenin" oikeaoppisesti=) Jännittää=)

Olen jo toista viikkoa odottanut malttamattomana, että pääsisin kokeilemaan tätä ohjelmaa. Sairasteluni on estänyt ohjelman aloittamisen, mutta ette uskokaan, miten paljon tuotte minulle motivaatiota=)

ihana kuulla! Aloitatko siis nyt?

Mulla eka päivä kun tökkii lähteä. Mut ihan sama! Kuunnelma/äänikirja korville ja menoksi vaan prkl! Tätä en jätä kesken!

Vierailija
158/194 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellinen oli ällö

Vierailija
159/194 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vko 3 pv 2 kuitti.

8min meni ihan hyvin. Ei ollut ees niin raskasta kuin se eka 2min yli 2 viikkoa sitten! Ja aina menee vaan vähän pidemmälle, vaikka aika on sama:)

JEIII!

Vierailija
160/194 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jee hyvä ällö! Mulla oli alle minuutin venyttelytauko juoksujen välissä.

Jomottaako sulla reidet juoksun jälkeen? Mä vaihdoin reittiä, sain juosta hiekalla niin ei ottanut sääriin, mutta reisiin sattuuuu. Sillai terveellä tavalla, kai :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi