Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloittaako kukaan (Porin) juoksukoulua maanantaina 8.8.2011?

Vierailija
03.08.2011 |

Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Me alotettiin tää miehen kanssa myös maanantaina. Olemme puolessä välissä neljättä vuosikymmentä ja työt, pienehköt lapset ja tukiverkkojen totaalinen puutuminen ovat tähän asti (ja edelleen) rajoittamassa harrastetoimintaa.

Minä olen nuorena harrastanut paljonkin urheilua ja nimenomaan kestävyysurheilua, mutta juoksua olen aina inhonnut :( Pyrin kympin kuntoon. Esteenä tavoitteeseen pääsyyn on arjen vaihelevaisuus ja mahdolliset jalkavaivat, jotka väijyvät tuolla takana... Ylimääräisiä kiloja on kannettavana noin kymmenkunta.

Tsemppiä muille ja saatan välillä tulla kommentoimaan.

Vierailija
22/194 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin tänään eilisen 3minuuttisen ja piti oikein kännykästä tarkastaa, että unohdinko laittaa ajastuksen, niin pitkältä tuntui. Juuri alkoi puhelin hälyyttää kun olin kaivamassa esiin. Uskomatonta, jos 5viikon päästä juoksen kymmenkertaisen määrän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksin vähän soveltaen, kun oli käytössä pururata. Eli 5min kävelyä 7min juoksua ja taas 5min kävelyä. OLI RASKAIN LENKKI TÄHÄN MENNESSÄ! Huh! Meinasin luovuttaa, mutta jaksoin! Jes!

Vierailija
24/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi pitänyt tehdä lenkki, mutta olen ollut liikenteessä aamukahdeksasta iltayhdeksään ja huomenna pitää herätä taas aikaisin aamulla. Pidin siis huomisen vapaapäivän tänään ja huomenna vedän tämänpäivän ohjelman läpi.

Eilen juoksin ja kävelin pätkissä ilman kelloa, en tiedä toteutuiko ajat lähellekään, mutta sain ainakin itseni ihan piippuun. Toivottavasti se kelpaa. Toivottavasti pian hapenottokyky paranee eikä vatsaan pistä niin helposti

Vierailija
25/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt tarviis ihan pikkusen tsemppiä.

En ole tehnyt mitään, en mitään!

-Löysä-

Vierailija
26/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutkin joilla painoa vähän enemmän kannettavana...minkälaiset urheiluliivit teillä on? Kävin tänään Cittarissa testaamassa joitain juoksuun tarkoitettuja liivejä, mutta yhdetkään ei tuntuneet hyviltä eivätkä pidelleet näitä mun röllyköitä paikoillaan.

160/101.5kg

Vierailija
27/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli eilen niiiiin väsy, kun kotiuduttiin reissusta vasta illalla. Mut tänään vedin siis torstain ja huomenna perjantain. Sitten oonkin jo takas ohjelmassa!

Vierailija
28/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt tarviis ihan pikkusen tsemppiä.

En ole tehnyt mitään, en mitään!

-Löysä-

Nyt nappaat kiinni huomisesta vapaasta ja teet sillon perjantain harjoituksen! Sisko, nyt ei saa luovuttaa! Aattele se lenkki omana aikanasi ja pidä pääsi ja lähde ulos. Ei tää helppoa oo, mutta mehän EI luovuteta! Eli leuka pystyyn ja pihalle. Meet heti aamulla. Pistät miehes keittelemään aamupuurot :)

Mutustelija

Vierailija
29/194 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä: Sähän ET ole se joka tän nyt luovuttaa. Jumankauta!

Mitä tarkoitat että et ole tehnyt mitään????

Lauantaina on lepopäivä joten otat siis lauantaina kiinni lipsumiset. Se siitä.

Älä Löysä jätä nyt meitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
30/194 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin juoksukoulun 5 viikkoa teitä ennen (4.7.) eli huomenna pitäisi juosta ekan kerran vitonen. Tänään löysin vihdoin Sports Trackerin ja innostuin siitä niin, että suunnittelemani 10 minsan juoksu vaihtui 22 minuutin ja 3 kilometrin juoksuksi.

Mä olen 37-vuotias ja viimeksi juossut lukiossa, enkä kovin paljon ole muutenkaan harrastanut aerobista liikuntaa, joten ihan pohjalukemista aloitin. Ja nyt pystyn jo juoksemaan melkein puoli tuntia!!! En olisi ikinä uskonut, mutta totta se on :D

Olen noudattanut ohjelmaa tarkasti, pari kertaa olen tosin tehnyt vapaapäivänä edellisen tai seuraavan päivän lenkin eli siirtänyt vapaapäivää. Syömisiin en ole hirveästi kiinnittänyt huomiota, mutta sen verran tämä juokseminen on vaikuttanut, että mitään kovin raskasta ei tee mieli syödä, koska tietää, että sen päivän lenkki on sitten täyttä tuskaa. Mulla ei ole mitään hajua siitä, onko tää vaikuttanut painoon, mutta reidet ja pakarat tuntuvat aiempaa kiinteämmiltä :)

Tsemppiä kaikille ketjulaisille, jatketaan juoksua! :)

Juoksin tänään eilisen 3minuuttisen ja piti oikein kännykästä tarkastaa, että unohdinko laittaa ajastuksen, niin pitkältä tuntui. Juuri alkoi puhelin hälyyttää kun olin kaivamassa esiin. Uskomatonta, jos 5viikon päästä juoksen kymmenkertaisen määrän.

Vierailija
31/194 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hirmuisesti tsemppauksesta! Jospa sitten tänään taas hyppään kelkkaan...

Miehellä vielä ensi viikko lomaa, ja ajattelin, että hyödyntäisin sen ihan maksimaalisesti. Kävisin joka aamu lenkillä. Itse olen siis kotiäitinä, eli ajanpuutteestahan tässä ei nyt missään muotoa ole kyse...

Löysä

Vierailija
32/194 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa vaikea tänään lähteä lenkille, en siis ole käynyt.. Perjantain tiukat kaksiminuuttiset muistissa eikä yhtään huvita kokea samoja uudestaan. Voi olla että omaan liikaa elopainoa tähän projektiin, mutta katsellaan nyt.

Rintsikoista: Triumphin sporttiliivit mulla on, ehkä vähän enemmän pitäisi saada tukea. Joku joskus on suositellut isorintaisille kaksia erilaisia liivejä päällekkäin.

Vierailija
33/194 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks, kaks, kol, nel - juokse, läski, kol, nel..

Tossa mun mantrani millä meni tänään 2x4min hölkät, jihuu! En olisi uskonut kun perjantain vajaa 3min teki tosi tiukkaa. HIki tuli nyt ja hengästyin kovasti muttei ollut niiiin hankalaa.

Vierailija
34/194 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on kaikki mennyt pipariksi. viikonloppuna en päässyt tekemään juuri mitään. eilen kävin lenkillä, koitin juosta ja kävellä tämän päivän ohjeiden mukaisesti mutta jo minuutin juoksun jälkeen olin ihan kuollut Tänään en ole lenkillä käynyt, tulin töistä kotiin ja olen nyt syönyt. Tarkoituksena olisi mennä kävelemään/juoksemaan kun ruoka on hieman laskeutunut. Nukuin viime yönä noin 3 tuntia, joten olen ihan poikki nyt. EN tiedä, jaksanko tänään mennä lenkille, mutta huomenna olisi tarkoitus kävellä puolitostatuntia.

Vierailija
35/194 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kukaan Satakunnasta?

Vierailija
36/194 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin tänään 4 min!! Jes! Uskomatonta, kun viimeksi 3 minuutin jälkeen meinasi tulla sydäninfarkti ja keuhkoverenvuoto... Eikä nyt tehnyt edes kovin tiukkaa, tää taitaa oikeasti toimia?

Vierailija
37/194 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juomaan oluen ja syömään ison kebabin. Ähky yök! Tänään luvassa pizzaa. Pitää varmaan syödä ihan vaan pari sliceä, ni jaksaa sitten vielä treenaa illalla. Mulla tänään luvassa 3 + 4 + 4 + 3, kun oon tosiaan hiukan perässä treeneissä. Su kun tekee tuon 45 min kävelyn, niin oon taas ihan aikataulussa.

Mutustelija, Turku

Vierailija
38/194 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein vahingossa eilen tämän päivän lenkin, tänään tuli sitten eilinen.

Reisiin mulla kovin ottaa tuo juoksu, lihakset on aivan olemattomat. Läskiä löytyy senkin edestä. Puuskutin myös kun höyryveturi.

Pizzapäivä minullakin ja illalla muutama olut.

Vierailija
39/194 |
20.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana seurata teidän alun tarpomista :) Kirjoittamanne tuntemukset kuulostaa hyvinkin tutuilta. Olisi voinut olla kuin mun näppikseltä toukokuulta. Tää alku vaatii sitä sisua. Pieninkin ponnistus tuntuu pahalta. Pari viikkoa vielä niin oma edistyminen toimii jo motivaattorina ja se, että on jaksanut ohjelmaa sinnitellä eteenpäin. Silloin en enää halua lopettaa. Nyt on teillä ne vaikeimmat hetket.

Tämä entinen rapakuntoinen juoksee nyt 6km lenkkejä :) Ja iiiiiiiiihan pohjalta aloitin.

Vierailija
40/194 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuittaa vko 2 päivä 5 :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi