Aloittaako kukaan (Porin) juoksukoulua maanantaina 8.8.2011?
Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(
Kommentit (194)
Minäkin herkuttelen tänään. Teemme itse grillattuja hamppeja:
Jyväsämpylät, itsetehdyt jauhelihapihvit, paljon vihanneksia, grillattua paprikaa ja sipulia, kermaviilikastike ym ym. Ja muutama olut.
J 5min 4min 5min ja 4 min meni ihan jees. En saa happea juostessa, en osaa hengittää:( PAKKO.
Vielä kuukausi niin jaksaa jo enemmän! Noudattanut olen sekunnilleen ja sykkeet pitänyt oikealla alueella. Saas nähä onko tämä oikeasti näin tarkkaan testattu ohjelma!
Itse aloitan vhh:n ja weight wathersien keitot (ihania!! vaikkakin hiilarit tulee sitten niistä) 9kg lähti tuolla ennen raskautta:) Eli ei GFG:tä mulle;) Jutta on ihan jees, mut ei ihan mun juttu...
Viikonloppuja kaikille! HUomenna 45min ja sunnuntaina vapaa:)
Olen lukenut keskusteluanne sivusta ja olen juossut itsekseni myös ohjelmaa.. yllättävän hyvin ohjelma toimii. Tsemppiä kaikille! :)
Ällö: kokeilepa tätä hengitykseen. Hengitä sisään ja ulos vuorotellen aina kahden askelluksen mittaisesti. Ts. kun otat kaksi juoksuaskelta ehdit vetää henkeä sisään ja toisilla kahdella askeleella puhaltaa ulos. Rytmität oman juoksutahtisi mukaisesti. Toivottavasti osaan selittää järkevästi.
Kiitos, Sivusta, tsempistä! Mulla tää 2 viikkoa jo motivoi, en uskonut että tähänkään asti menen.
Hei miten sinä juokset? Siis hölkkäätkö vai miten?
ällö
Eilen pidin vapaapäivän juoksemisesta. Tänään kävin nykäsemässä saman reilun kutosen (olettaisin) kuin perjantaina. Koko perhe on edelleen mökillä, kuten olivat perjantaisen lenkinkin aikana, ja siten myös miehen sports tracker on mökillä. En ole päässyt testaamaan uuden reitin pituutta tarkalleen vielä...
Ihan mahtifiilis!!! Vaikka eilen olin viihteellä ja kävin nukkumaan puoli kahden jälkeen, jaksoin lähteä jo klo 11 pintaan lenkille. Kiitän itseäni :)
Löysä
Tai oikeestaan 4.20 + 11.40 + 3 kun sopi taas lenkkipolkuvalinnalle hiukan muunneltu versio paremmin. Jaksoin tosi hyvin! Matkaa tuli yhteensä n. 3-3,4 km. Ihan tarkkaan en tiedä, kun Sport Tracker jumittu taas...
Ompa, Mutustelija, pitkä matka! Mä en ole mitannut mutta tuntuu että 5+4+5+4 on joku kilsa... HUOH
Mun olisi pitänyt tänään juosta uudestaan 2+5+5+2... Tein vaan rästissä olevia paperitöitä. :/
Yritän huomenna tehdä sen ja jatkaa viikkoa normaalisti.
Tällä kertaa tekosyyni on (paperitöiden lisäksi) se että olin eilen metsässä ja aamulla kaikki lihakset oli kipeät.
huomenna siis lähden etsiskelemään kadonnutta itsekuriani lenkkipolulta :)
-lusmu-
Ompa, Mutustelija, pitkä matka! Mä en ole mitannut mutta tuntuu että 5+4+5+4 on joku kilsa... HUOH
Mut matkaa tuli nyt enemmän kuin aikaisemmin. Jaksoin selvästi juosta kovempaa. Aikaisemmin on mennyt sellainen 2,5 km. Oon huomannut, että kävelen melkeen 800 - 1000 m 5 minuutissa jos menen oikein tohina-tohina vauhtia. Mutta nyt oli siis ehdottomasti paras juoksufiilis tähän mennessä! Juoksin oikein loppukirinkin! Mut siis tosiaan 3 km on varmaan kuitenkin lähempänä... Ehkä 3,1 about... Pitää toivoa, että sport tracker toimii ensi lenkillä.
Löysä, olet kyllä aikas pakkaus:D HYVÄ!
Ällö kuittaa viikon 2 suoritetuksi ja vieläpä löysin takaisin tullessa eilen lenkiltä noin 1,5 litraa kanttarelleja (siis ihan yllättäen, taskuihin keräilin onnessani). Tänään syötiin ihana kanttarellikastike. Lenkkeily kannattaa!
Eli vko 2 lopussa:
painotavoitteesta -9kg saavutettu 0.
Mutta tästä se paino lähtee nyt laskuun kun alkaa vhh ja nenänvalkaisu...
Ihanaa kun on syksy!
että millaisilla kengillä te juoksette? Olen yrittänyt etsiä netistä vinkkejä, mutta ohjeet ovat välillä aika ristiriitaisia, eikä oikein ole varaa laittaa sataa euroa kenkiin, jos ne osoittautuvatkin huonoiksi.
Viimeksi mulla kipeytyi polvi siinä 3-4 viikon tienoilla, joten sen takia tuo kenkäasia nyt mietityttää, kun kuitenkin vielä ennen talvea ehtisi tämän käydä läpi.
Mulla menee varmaan muutama korttelinväli tossa 5+4+5+4... Tai sitten en vaan osaa yhtään arvioida.Kävelen melko reippaasti ja juoksen hölkkäämällä.
Mutta kuten kerroin, olen nollakuntoinen ja liikunta ollut nolla viimeiset 10v. Silti onneksi olen normipainossa pysynyt koko ajan!
Anteeksi, en ole käynyt palstalla pitkään aikaan, mutta nyt olen siis mukana minäkin! Eilen tein ekan osion vahingossa väärin, mutta tänään siis suoritin ensimmäisen päivän "treenin" oikeaoppisesti=) Jännittää=)
Olen jo toista viikkoa odottanut malttamattomana, että pääsisin kokeilemaan tätä ohjelmaa. Sairasteluni on estänyt ohjelman aloittamisen, mutta ette uskokaan, miten paljon tuotte minulle motivaatiota=)
ihana kuulla! Aloitatko siis nyt?
vko3 pv3 kuitti
Huomenna meen ekaa kertaa pururadalle, jotta saan jotain hajua matkasta. (teen huomisen vapaapäivän sijaan jo torstain treenin)
Tuntuu mukavalta. Lokakuun lopussa juostaan jo ihan oikeasti!
Ja 5vuoden päästä maraton...:D hehhhheeee
Löysä: sähän juokset ihan huiman matkan! Olet jo siellä juoksukoulun loppupuolella. Siellähän tavoite 5-10km....
Ällöä! Kyllä tää nopeasti paranee tää flunssa, mulla tulee aina kun aloittelen enemmän urheilemaan. Sitten uudella innolla!
Kymmpi ja Löysä, tsemppiä! Ja Löysä: muistahan että jokainen päätös merkitsee, eli huonon päätöksen jälkeen tulee taas uusi päätös jne. Enkä nyt tosiaan tarkoita, että leffassa karkin syönti olisi suuri synti. Ansaitset sen!
Mulle on tullut ihan utopistinen ajatus, vahva sellainen. HALUAISIN niin jossain vaiheessa juosta puolimaratonin. Ehkä 2v päästä??? Olenko HULLU?!?!?
Meillä menossa ihanat venetsialaiset vauvan ja miehen kanssa. Reunustimme ihanat pitkät kiemurtelevat kiviportaat kynttilöin ja grillaamme nyt herkkuja. Ja minä olen AV:lla?!?! Mutta syy siihen on se, että halusin katsoa oletteko kirjoittaneet jotain. Tämä on mulle tärkeää. Ihanaa syksyä teille!
Mä en juokse oikeastaan ton juoksukoulun mukaan, kunhan juoksentelen ja olen mukana tässä ketjussa. Yritän sitouttaa sillä tavoin itseäni, olen ikään kuin tilivelvollinen teille :D
Opettelin vasta tänä keväänä juoksemaan, polvet oli alussa aika paskana, mutta sitten jäi säryt. Vaikka nyt kesällä oli varmaan yli 2kk taukoa, ei polviin ole enää sattunut.
Tällä viikolla olen ollut laiskimus, mutta huomenna aamulla aion mennä taas nykäsemään! Etenkin kun mahaan eksyi hullu määrä karkkia tänään leffassa...
Löysä
3 päivää jäi välistä. Tänään ensimmäinen 5min tuntui tosi hyvältä, jälkimmäinen teki tiukkaa, penikoihin sattui taas.
Eli aamulla kävin tyhjällä vatsalla juoksemassa melkein tunnin (58min.). Ei ollut mukana sports trackeria, mutta veikkaan pituudeksi reilu 7 km.
Huomisaamuna uusiksi!
On vähän luuseriolo, kun olen mukana GFG-dieetissä ja eilen tosiaan leffassa söin karkkia. Enkä ihan vähän...
Löysä
Lenkillä käyty.
Löysin uudelta asuinalueeltamme metsästä kivan pururadan (tosi haastava, rankkoja ylämäkiä muutama). Pysähtelin välillä ihailemaan lampea ja laavua ja sen sellaista, ja välillä oli ihan pakko kävellä, kun syke oli pystysuoran nousun jälkeen ihan tapissa. Aikaa meni 52 minuuttia. Matkaa en tiedä, kun mies sports trackereineen on mökillä.
Löysä
P.S. Onko täällä ketään minun lisäkseni, joka aloittaa maanantaina GFG-dieetin?