Aloittaako kukaan (Porin) juoksukoulua maanantaina 8.8.2011?
Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(
Kommentit (194)
Täällä yksi rapakuntoinen 6kg kesällä lihonut päälle 3kymppinen nainen. Koskaan en ole juossut, enkä oikeastaan liiku yhtään:(
Juoksukengätkin on jo hankittu. Ikää 41, ja rapakunto täälläkin.
aloittaa. Olen joskus kuntoplussan juoksukoulua tehnyt ja aika pitkiä lenkkejä teinkin, nyt monta vuotta juoksutaukoa. Ei ole ollut motivaatiota aloittaa..
t. Rapakuntoinen 30-vee kahden mutsi, jolla 5 kg liikaa (tullut kesässä!)
30v kolmen lapsen äiti, ylipainoa about 15kg. Vertaistuki kunniaan :)! Nim.merk.Fauni.
t. Rapakuntoinen 30-vee kahden mutsi, jolla 5 kg liikaa (tullut kesässä!)
lisätty suosikkeihin! Ma alkaa juoksut! Jee!
Joo siis ajattelin ihan omin päin yrittää, en mitenkään ryhmäjuoksuna:D
Mutta täällä voisi sitten jollain tapaa yrittää virtuaalisesti yhedessä.
Mä olen valmistautunut asiaan jo kauan ja hakenut motivaatiota. Luin läpi nyt saaressa mökkeillessä ohjelmaa monet kerrat ja yritin sisäistää.
Eli minä ainakin aloitan ja lähtekääs kaikki mukaan! Kirjoitellaan kokemuksia täällä!
Nimimerkiksi voisin laittaa ÄLLÖ. Ja otsikkona voisi aina laittaa nimmarin, kuten aikaisemmissa ketjuissa:)
Tässä vielä linkki, jos jollekin uusi asia. Ei tarvii silti olla Porista:D
http://www.pori.fi/vapaa-aika/liikunnanohjaus/juoksukoulu.html
ap
vko1 päivä2 suoritettu.
Olen ehkä tajunnut nyt jotain...
Inhoan lenkkeilyä koska se on tylsää ja tarkoituksetonta. Nyt on jokin TARKOITUS ja tietty ohjelma tavoitteineen. Lenkki ei todella ollut nyt tylsä! Ekaa kertaa elämässä. Toivotaan että tämä oli se käänteen tekevä oivallus...
niin päsee lenkille hyvässä säässä:)
voittajaolo :)
eilinen jäi väliin vierailun vuoksi ja tänäänkin tappelin reporankana sohvalla lähteäkö vai ei. Onneksi tuli lähdettyä ja käveltyä reippasti 40 min. Jalat tuntui aika tönköiltä jo viimeisessä ylämäessä ja nyt 10 min lenkin jälkeen naama vielä ihan punainen ja päässä hakkaa sydän :)
Miten joku jaksaa JUOSTA puoli tuntia?
tuo edellinen ukkosviesti oli myös minulta. Nyt on lenkiltä koriuduttu ja ei voi muuta sanoa kuin että osaapa ihminen olla rapakunnossa. Ihanaa, että on tavoite, jota kohti mennä, niin ei tule jätettyä toivottavasti kesken.
Kiva että muutkin on myöhäisherännäisiä tässä, harmittaa kun en jaksanut alkukesästä lähteä mukaan.
Nimim. Elina
Nyt täytyy het myöntää, että pari päivää mennyt ohi ohjelman.
Oltiin lyhyellä kylpyläreissulla eilisestä tähän päivään. Eilen olisi pitänyt kävellä 30 minuuttia. Saatoinpa kyllä kävelläkin, kun veivattiin Jumboa ristiin rastiin. Että ehken mä sittenkään ole ihan pudonnut kärryiltä.
Huomenna sitten taas juoksemaan! Saatanpa juosta enemmän kuin ohjeistus määrää :)
Löysä
Löysä: mistään pienistä lipsuista ei saa lannistua, ei koskaan! Huomenna uusiksi. Ja Jumbossa kävely kyllä hyväksytään tuohon!
Kävelikö kukaan mamma tänään illalla ruskeissa housuissa ja sinipunaisessa takissa? Mulle tuli ihme fiilis kun ajoin autolla ohi, että tuo on yksi meistä:D
voittajaolo :) eilinen jäi väliin vierailun vuoksi ja tänäänkin tappelin reporankana sohvalla lähteäkö vai ei. Onneksi tuli lähdettyä ja käveltyä reippasti 40 min. Jalat tuntui aika tönköiltä jo viimeisessä ylämäessä ja nyt 10 min lenkin jälkeen naama vielä ihan punainen ja päässä hakkaa sydän :) Miten joku jaksaa JUOSTA puoli tuntia?
Sinäkin jaksat 6 viikon päästä. Usko pois.
Olen pessimisti mutta ihan oikeesti en voi uskoa juoksevani koskaan 5km...
:(
AION siis noudattaa tätä, mutta usko on hakusessa...
Meilläkin ukkosti. Mua harmittaa kun kävin ennen sitä. Mä olen ihan pöhkö, haluan mennä ulos sateella ja ukkosella...
Huomenna on lepopäivä, ihan hassua?!
SIVUSTA: ootpa ihanan kannustava ihminen, sunlaisiasi saisi olla enemmän!
Kävin 5-2-7-2-5 min lenkillä ja kakkosen etanahölkät teki myös vähän häijyä. Väliin piti ottaa pari minuuttia pidempi kävely kun yksi komistus tuli sivulta päin enkä kehdannut alkaa hölköttämään sen edessä :D
vko 1 päivä 5 kuitattu
Eka juoksuosuus: 2min ja 25sek. OHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oon yhä varma että MÄ jätän kesken tän:( (hyvä asenne!)
EN JÄTÄ PERKELE! HALUAN TÄTÄ!
Olen pari kertaa aloittanut ja jättänyt kesken. Jos vertaistuki helpottaisi jatkamista tällä kertaa. =)
Olen kolmenkymmenen, koko ikäni ollut aerobisessa liikunnassa erittäin huono ja elämäntavatkin olleet mitä on. Nyt perheen äitinä alkaa ruokavalio yms. olla paremmassa kunnossa, joten ehkä nyt on liikuntapuolen kuntoon saattaminen hyvä tie jatkaa.
Samaan syssyyn aloitan loppukesän tipattoman, jotta eivät siiderikalorit pääse hidastamaan tahtia. =)