Eka eläkepäiväni: klo 11 ylös, pitkä lounas kiinalaisessa, shoppailua, päiväunet
voiko eläkeläinen muuta elämältään toivoa. Normipäivänä ehken päiväunia tarvitse, riippuu siitä miten aikaisin pitää herätä.
Kommentit (46)
näin ne menee mullakin, tosin syömättä ja shoppailematta, kun ei eläke riitä. Mutta onneksi av:lle provoilu on ilmaista.
itse ruokaa laittaa, päädyin kiinalaiseen, jossa buffetti-lounas 8,5€.
Huomenna varmaan jotain mikroruokaa kaupasta itselleni haen.
Tuollainen kuulostaa tietty mukavalta, mutta itseäni alkaisi pidemmän päälle kyllästyttämään, jos ei olisi mitään ns. oikeaa tekemistä.
pennuille shoppailin, kuravaatteet vaihdoin antoniinassa keltaisiin kumppareihin ja vk-hanskoihin.
Shoppaan niin paljon lastenvaatteita etten viime viikolla muistanut, että meillähän on jo kuravaatteita tuplana, piti käydä vaihtamassa tamineet.
Mene iilimato töihin. 37 vuotias ei ole eläkeiässä ja sinunlaisiasi loisia pitää muiden töissäkäyvien elättää. Häpeä.
Mene iilimato töihin. 37 vuotias ei ole eläkeiässä ja sinunlaisiasi loisia pitää muiden töissäkäyvien elättää. Häpeä.
itse. Sairaseläke ei tosiaan tule helpolla kuin manulle illallinen, ei edes psykis sitä ole ihan huvikseen saanut. Kehtaatkin sairasta ihmistä tulla haukkumaan.
työhön, eikä se eläke kaksinen ole, viikko menee hyvin ja sitten, miten sitten,,,näin uskoisin!
kun nyt on shoppailut shopattu. Hulluilta päiviltä haen uuden järkkärin jos Canonia myyvät, muuta en nyt aatellu shopata.
mutta sitten olisi velvoite ilmoittautua työkkäriin ja vaara että kurssille tai työharjoitteluun joutuu.
Mieluummin olen eläkkeellä.
aika tyhjää on elämä jos se kuluu kaupoissa pyörimällä
jos pitäis töissä käydä. Huomenna kirppiskierros pitkän kaavan mukaan ja sit varmaan elokuviin päivänäytökseen...
itse. Sairaseläke ei tosiaan tule helpolla kuin manulle illallinen, ei edes psykis sitä ole ihan huvikseen saanut. Kehtaatkin sairasta ihmistä tulla haukkumaan.
Onko ylpeä olo kun voit loisia muiden kustannuksella? Sietäisit olla kiitollinen kaikille niille jotka maksavat sinunkin sluibailusi kun vähän masentaa ja ei nappaa herätä aamulla töihin.
kuitenkin aika enerkiseltä, masentunut ei juuri mitään jaksa, ei edes shoppailla. Tänä päivänä ei eläkkeelle pääse helpolla, on pitkä prosessi!
itse. Sairaseläke ei tosiaan tule helpolla kuin manulle illallinen, ei edes psykis sitä ole ihan huvikseen saanut. Kehtaatkin sairasta ihmistä tulla haukkumaan.Onko ylpeä olo kun voit loisia muiden kustannuksella? Sietäisit olla kiitollinen kaikille niille jotka maksavat sinunkin sluibailusi kun vähän masentaa ja ei nappaa herätä aamulla töihin.
ja lasten seurassa vietetty heinäkuu vetivät mehut niin vähiin että oli pakko päiväunet nukkua.
Työpäivää en kyllä olis jaksanut, vieläkin ihan poikki, fyysisesti.
Henkisesti olen virkeämpi mitä fyysisesti ja siks en jaksakaan kaikkea mitä haluaisin tehdä, sopivasti kuitenkin.
itse. Sairaseläke ei tosiaan tule helpolla kuin manulle illallinen, ei edes psykis sitä ole ihan huvikseen saanut. Kehtaatkin sairasta ihmistä tulla haukkumaan.Onko ylpeä olo kun voit loisia muiden kustannuksella? Sietäisit olla kiitollinen kaikille niille jotka maksavat sinunkin sluibailusi kun vähän masentaa ja ei nappaa herätä aamulla töihin.
mä en ole psykis, olenpahan vain 40-vuotias eläkeläinen, joka viimeiseen asti yritti pystyä tekemään töitä, vaan kun ei pysty niin ei pysty.
Sä et tiedä mun tai psykiksenkään kaikkia diagnooseja, tai tiedä missä määrin psykiksen jutut shoppailuineen pitävät edes paikkaansa.
Kiitos että haukut minua, kun en kykene edes pitämään itsestäni huolta hakemalla kaupasta edes ruokaa.
Ja siksi oletkin iilimato, yhteiskunnan pohjasakkaa ja yleinen sylkykuppi. Todennököisesti lapsistasikin kasvaa samanlaisia hylkiöitä.
takana???