Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eka eläkepäiväni: klo 11 ylös, pitkä lounas kiinalaisessa, shoppailua, päiväunet

Vierailija
01.08.2011 |

voiko eläkeläinen muuta elämältään toivoa. Normipäivänä ehken päiväunia tarvitse, riippuu siitä miten aikaisin pitää herätä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
02.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takana???

Vierailija
22/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin ne menee mullakin, tosin syömättä ja shoppailematta, kun ei eläke riitä. Mutta onneksi av:lle provoilu on ilmaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ruokaa laittaa, päädyin kiinalaiseen, jossa buffetti-lounas 8,5€.

Huomenna varmaan jotain mikroruokaa kaupasta itselleni haen.

Vierailija
24/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä vai kaupoilla IRL?

Vierailija
25/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kuulostaa tietty mukavalta, mutta itseäni alkaisi pidemmän päälle kyllästyttämään, jos ei olisi mitään ns. oikeaa tekemistä.

Vierailija
26/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pennuille shoppailin, kuravaatteet vaihdoin antoniinassa keltaisiin kumppareihin ja vk-hanskoihin.

Shoppaan niin paljon lastenvaatteita etten viime viikolla muistanut, että meillähän on jo kuravaatteita tuplana, piti käydä vaihtamassa tamineet.

Vierailija
27/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene iilimato töihin. 37 vuotias ei ole eläkeiässä ja sinunlaisiasi loisia pitää muiden töissäkäyvien elättää. Häpeä.

Vierailija
28/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää rahat.

Vierailija
29/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene iilimato töihin. 37 vuotias ei ole eläkeiässä ja sinunlaisiasi loisia pitää muiden töissäkäyvien elättää. Häpeä.

itse. Sairaseläke ei tosiaan tule helpolla kuin manulle illallinen, ei edes psykis sitä ole ihan huvikseen saanut. Kehtaatkin sairasta ihmistä tulla haukkumaan.

Vierailija
30/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työhön, eikä se eläke kaksinen ole, viikko menee hyvin ja sitten, miten sitten,,,näin uskoisin!

Vierailija
31/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nyt on shoppailut shopattu. Hulluilta päiviltä haen uuden järkkärin jos Canonia myyvät, muuta en nyt aatellu shopata.

Vierailija
32/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten olisi velvoite ilmoittautua työkkäriin ja vaara että kurssille tai työharjoitteluun joutuu.

Mieluummin olen eläkkeellä.

Vierailija
33/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika tyhjää on elämä jos se kuluu kaupoissa pyörimällä

Vierailija
34/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitäis töissä käydä. Huomenna kirppiskierros pitkän kaavan mukaan ja sit varmaan elokuviin päivänäytökseen...

Vierailija
35/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse. Sairaseläke ei tosiaan tule helpolla kuin manulle illallinen, ei edes psykis sitä ole ihan huvikseen saanut. Kehtaatkin sairasta ihmistä tulla haukkumaan.

Onko ylpeä olo kun voit loisia muiden kustannuksella? Sietäisit olla kiitollinen kaikille niille jotka maksavat sinunkin sluibailusi kun vähän masentaa ja ei nappaa herätä aamulla töihin.

Vierailija
36/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin aika enerkiseltä, masentunut ei juuri mitään jaksa, ei edes shoppailla. Tänä päivänä ei eläkkeelle pääse helpolla, on pitkä prosessi!

Vierailija
37/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ylpeä olo kun voit loisia muiden kustannuksella? Sietäisit olla kiitollinen kaikille niille jotka maksavat sinunkin sluibailusi kun vähän masentaa ja ei nappaa herätä aamulla töihin.

Vierailija
38/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lasten seurassa vietetty heinäkuu vetivät mehut niin vähiin että oli pakko päiväunet nukkua.

Työpäivää en kyllä olis jaksanut, vieläkin ihan poikki, fyysisesti.

Henkisesti olen virkeämpi mitä fyysisesti ja siks en jaksakaan kaikkea mitä haluaisin tehdä, sopivasti kuitenkin.

Vierailija
39/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ole psykis, olenpahan vain 40-vuotias eläkeläinen, joka viimeiseen asti yritti pystyä tekemään töitä, vaan kun ei pysty niin ei pysty.

Sä et tiedä mun tai psykiksenkään kaikkia diagnooseja, tai tiedä missä määrin psykiksen jutut shoppailuineen pitävät edes paikkaansa.

Kiitos että haukut minua, kun en kykene edes pitämään itsestäni huolta hakemalla kaupasta edes ruokaa.

Vierailija
40/46 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi oletkin iilimato, yhteiskunnan pohjasakkaa ja yleinen sylkykuppi. Todennököisesti lapsistasikin kasvaa samanlaisia hylkiöitä.