Valehteeko salasuhteen mies aina salarakkaalleen?
Otsikossa kysymys. Valehteleeko salasuhteen mies aina salarakkaalleen? Onko kotona todellisuus ihan toista, mitä antaa salarakkaanaa luulla?
Kommentit (24)
Entäs salarakkaan kotona? Ei kai hän vaan ole yksineläjä? Miten valehtelu voisi häntä liikuttaa?
Riippuu kumpi on saalis ja kumpi saalistaja. Aika moni "salarakas" ottaa sen minkä irti saa.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen mies valehtelee kaikille
Jopa itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei ymmärrä minua 🤣
Niin tuohan ei välttämättä ole valetta vaan tunne.
Ei tietenkään. Ylipäänsä äärimmäisen harvoin tuollaiset "aina"-väitteet ovat totta missään asiassa.
En minä ainakaan ole valehdellut yhdellekkään sivusuhteelleni. Rehellinen peli.
M47
Siis miksi sille salarakkaalle pitäisi valehdella? Eikö noissa tilanteissa yleensä valehdella puolisolle?
"Eroamassa" on varmaan yleisin klassikko.
Yksi salarakas jäi työpaikalle odottamaan, tekemään ylitöitä, jotta perheellinen työkaveri voisi löytää hänet sieltä myös iltaisin. Miehellä lapsia, puhui pehmeitä valheita salarakkaalleen, että kunhan lapset kasvavat, niin ottaa eron ja salarakas vanheni ja jäi lapsettomaksi. Ei se mies tahtonutkaan häntä varsinkaan lapsille äidiksi. Nainen vanheni töissä. Mies oli valmiiksi vanhempi. Miksi nainen ei etsinyt itselleen sopivaa, viriiliä, vapaata ja nuorempaa miestä, sitä en tule koskaan ymmärtämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos mies sanoisi, että "minusta tuntuu, että vaimoni ei ymmärrä minua", se olisi tunne tai tunteen kuvaus.
Vaimo todennäköisesti ymmärtää häntä erittäin hyvin, paremmin kuin hän itse ymmärtää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi sille salarakkaalle pitäisi valehdella? Eikö noissa tilanteissa yleensä valehdella puolisolle?
Eihän se mikään pakko ole, mutta sellainen, joka ei oikein kunnioita naisia ja joka on tottunut valehtelemaan on helposti epärehellinen ihan tottumuksesta.
Jos ei osaa suhtautua naisiin ihmisinä, niin tottakai ihan rutiinilla pitää henkistä etäisyyttä olemalla epärehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se mikään pakko ole, mutta sellainen, joka ei oikein kunnioita naisia ja joka on tottunut valehtelemaan on helposti epärehellinen ihan tottumuksesta.
Jos ei osaa suhtautua naisiin ihmisinä, niin tottakai ihan rutiinilla pitää henkistä etäisyyttä olemalla epärehellinen.
Usein kuitenkin on niin että vaikka on syitä miksi vaimoa ei kunnioittaisi, niin naisia yleisesti kunnioitetaan.
M47
"Meillä on avoin suhde." Hyvin todennäköisesti valehtelee eikä vaimo tiedä olevansa avoimessa suhteessa.
"Ollaan eroamassa." Hyvin todennäköisesti valehtelee eikä vaimo tiedä olevansa eroamassa.
"Tää on pelkkää seksiä." Hyvin todennäköisesti ei valehtele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos mies sanoisi, että "minusta tuntuu, että vaimoni ei ymmärrä minua", se olisi tunne tai tunteen kuvaus.
Vaimo todennäköisesti ymmärtää häntä erittäin hyvin, paremmin kuin hän itse ymmärtää itseään.
Ymmärtävätkö naiset aina kaiken paremmin, vai päteekö sama myös silloin jos vaimo väittää, että mies ei ymmärrä häntä?
Vierailija kirjoitti:
Aika usein kuulee sitä "olen just kohta eroamassa vaimostani" tarinaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täten luovutan päivän harhaisimman postauksen palkinnon tämän viestin kirjoittajalle. Onnea!
Sellanen mies valehtelee kaikille