Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valehteeko salasuhteen mies aina salarakkaalleen?

Vierailija
08.04.2026 |

Otsikossa kysymys. Valehteleeko salasuhteen mies aina salarakkaalleen? Onko kotona todellisuus ihan toista, mitä antaa salarakkaanaa luulla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen mies valehtelee kaikille

Vierailija
2/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs salarakkaan kotona? Ei kai hän vaan ole yksineläjä? Miten valehtelu voisi häntä liikuttaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. 

Vierailija
4/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ymmärrä minua 🤣

Vierailija
5/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kumpi on saalis ja kumpi saalistaja. Aika moni "salarakas" ottaa sen minkä irti saa.

Vierailija
6/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen mies valehtelee kaikille

Jopa itselleen.

Vierailija
7/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tuohan ei välttämättä ole valetta vaan tunne. 

Vierailija
8/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään. Ylipäänsä äärimmäisen harvoin tuollaiset "aina"-väitteet ovat totta missään asiassa.

Vierailija
9/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ole valehdellut yhdellekkään sivusuhteelleni. Rehellinen peli.

M47

Vierailija
10/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä.

Vierailija
11/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi sille salarakkaalle pitäisi valehdella? Eikö noissa tilanteissa yleensä valehdella puolisolle?

Vierailija
12/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eroamassa" on varmaan yleisin klassikko.

Vierailija
13/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi salarakas jäi työpaikalle odottamaan, tekemään ylitöitä, jotta perheellinen työkaveri voisi löytää hänet sieltä myös iltaisin. Miehellä lapsia, puhui pehmeitä valheita salarakkaalleen, että kunhan lapset kasvavat, niin ottaa eron ja salarakas vanheni ja jäi lapsettomaksi. Ei se mies tahtonutkaan häntä varsinkaan lapsille äidiksi. Nainen vanheni töissä. Mies oli valmiiksi vanhempi. Miksi nainen ei etsinyt itselleen sopivaa, viriiliä, vapaata ja  nuorempaa miestä, sitä en tule koskaan ymmärtämään.

Vierailija
14/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos mies sanoisi, että "minusta tuntuu, että vaimoni ei ymmärrä minua", se olisi tunne tai tunteen kuvaus.

Vaimo todennäköisesti ymmärtää häntä erittäin hyvin, paremmin kuin hän itse ymmärtää itseään.

Vierailija
15/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi sille salarakkaalle pitäisi valehdella? Eikö noissa tilanteissa yleensä valehdella puolisolle?

Eihän se mikään pakko ole, mutta sellainen, joka ei oikein kunnioita naisia ja joka on tottunut valehtelemaan on helposti epärehellinen ihan tottumuksesta.

Jos ei osaa suhtautua naisiin ihmisinä, niin tottakai ihan rutiinilla pitää henkistä etäisyyttä olemalla epärehellinen.

Vierailija
16/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mikään pakko ole, mutta sellainen, joka ei oikein kunnioita naisia ja joka on tottunut valehtelemaan on helposti epärehellinen ihan tottumuksesta.

Jos ei osaa suhtautua naisiin ihmisinä, niin tottakai ihan rutiinilla pitää henkistä etäisyyttä olemalla epärehellinen.

Usein kuitenkin on niin että vaikka on syitä miksi vaimoa ei kunnioittaisi, niin naisia yleisesti kunnioitetaan. 

M47

Vierailija
17/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä on avoin suhde." Hyvin todennäköisesti valehtelee eikä vaimo tiedä olevansa avoimessa suhteessa.

"Ollaan eroamassa." Hyvin todennäköisesti valehtelee eikä vaimo tiedä olevansa eroamassa.

"Tää on pelkkää seksiä." Hyvin todennäköisesti ei valehtele.

Vierailija
18/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Jos mies sanoisi, että "minusta tuntuu, että vaimoni ei ymmärrä minua", se olisi tunne tai tunteen kuvaus.

Vaimo todennäköisesti ymmärtää häntä erittäin hyvin, paremmin kuin hän itse ymmärtää itseään.

Ymmärtävätkö naiset aina kaiken paremmin, vai päteekö sama myös silloin jos vaimo väittää, että mies ei ymmärrä häntä?

Vierailija
19/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika usein kuulee sitä "olen just kohta eroamassa vaimostani" tarinaa...

Vierailija
20/24 |
08.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täten luovutan päivän harhaisimman postauksen palkinnon tämän viestin kirjoittajalle. Onnea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi