Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NOPEA VASTAUS PLIIS! Oon varaamassa matkaa ja tarvitaan luottokorttia! :(

Vierailija
29.07.2011 |

Mulla on siis vaan Electroni ja tässä on vaihtoehtona VISA (except visa electron), eikä tilisiirtoa voi tehdä kuin saksalaiselta tililtä. Air Berliniltä siis varaamassa matkaa. Kellään kokemuksia, sivuilta ei löydy tietoa, voinkohan maksaa vaikka käteisellä sitte jos electroni ei käy :(

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina riittänyt että se joka omistaa

luottokortin on mukana reissussa, siis niin että mies maksaa ja on sitten mukana. Ei niin että kaikilla oma kortti.

Mutta jos maksaa esimerkiksi puolison / vanhemman / muun kortilla, voi tulla ongelmia.

... mikäli maksaja ei ole mukana. Puhelin katkaisi ajatuksen kesken lennon.

Vierailija
22/26 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan mulla aina

on debit käynyt :O Ihan siis eri lentoyhtiöille, hotelleihin, nettikauppoihin, vaikka minne.

On mulla luottokorttikin, mutta en tykkää ostella velaksi.

Ilmeisesti et kovin kauaa ole reissannut, sillä SEPA ja sen kautta debitkorttien toimiminen EU-alueella on lopulta aika tuore juttu.

Olen 24 ja vastavalmistunut yliopistosta. Ei mulla ole kauhean kauaa ollut mahdollisuutta ostella matkoja, opiskelija tuloilla... Mutta sehän ei sitä tarkoita, ettenkö olisi reissannut, en vaan ostanut matkoja silloin itse :O

Eikä sitä paitsi hirveän yleistä ollut ostaa mitään netistä vielä jonkin aikaa sitten. En ole niin nuori, ettenkö muistaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan verkkopankista. Sieltä tilattiin lento+hotelli toukokuussa. 4viikkoa vielä matkaan..

Vierailija
24/26 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..minulta tarkistivat bangkokairilla joskus että minulla olin mukana se kortti jolla lento oli maksettu.. no lento oli maksettu isäni kortilla eikä minulla sitä tietenkään ollut mukana. Jouduin palauttamaan lipun ja ostamaan uuden paikanpäällä käteisellä.. (tähän meni n. puoli tuntia aikaa)

en ymmarra eika ole ikina tapahtunut (matkustan paljon seka tyon takia etta huviksi). Mites jos lipun maksaa vaikka tyonantaja, eipa silloinkaan ole tuota nimenomaista korttia mukana? Kuulostaa etta olet joutunut jonkinlaisen huijauksen uhriksi...

Terroristivaaran takia tietenkin. Kateisella ostajat syynataan myos tarkasti.

Firmojen korteissa on firman nimi.

Vierailija
25/26 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firmojen korteissa on firman nimi.

minulla on firman kortissa ihanoma nimeni. Ja nii pitää ollakin.

Vierailija
26/26 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Thai Airways vaatii näin. Jos siis minä esim. maksan perheemme lennot, niin mun pitää olla maksukortin kanssa mukana. kyllä näitä lentoyhtiöitä on varmasti muitakin, joten kannattaa lukea tarkasti mitä ehdoissa tästä asiasta sanotaan. Mua onneksi varoitettiin tästä etukäteen ja todellakin kortti tarkastettiin bangkokin lentokentällä, kun menimme koneeseen.