NOPEA VASTAUS PLIIS! Oon varaamassa matkaa ja tarvitaan luottokorttia! :(
Mulla on siis vaan Electroni ja tässä on vaihtoehtona VISA (except visa electron), eikä tilisiirtoa voi tehdä kuin saksalaiselta tililtä. Air Berliniltä siis varaamassa matkaa. Kellään kokemuksia, sivuilta ei löydy tietoa, voinkohan maksaa vaikka käteisellä sitte jos electroni ei käy :(
Kommentit (26)
Kyllä vaan mulla aina
on debit käynyt :O Ihan siis eri lentoyhtiöille, hotelleihin, nettikauppoihin, vaikka minne.
On mulla luottokorttikin, mutta en tykkää ostella velaksi.Ilmeisesti et kovin kauaa ole reissannut, sillä SEPA ja sen kautta debitkorttien toimiminen EU-alueella on lopulta aika tuore juttu.
Olen 24 ja vastavalmistunut yliopistosta. Ei mulla ole kauhean kauaa ollut mahdollisuutta ostella matkoja, opiskelija tuloilla... Mutta sehän ei sitä tarkoita, ettenkö olisi reissannut, en vaan ostanut matkoja silloin itse :O
Eikä sitä paitsi hirveän yleistä ollut ostaa mitään netistä vielä jonkin aikaa sitten. En ole niin nuori, ettenkö muistaisi!
suoraan verkkopankista. Sieltä tilattiin lento+hotelli toukokuussa. 4viikkoa vielä matkaan..
..minulta tarkistivat bangkokairilla joskus että minulla olin mukana se kortti jolla lento oli maksettu.. no lento oli maksettu isäni kortilla eikä minulla sitä tietenkään ollut mukana. Jouduin palauttamaan lipun ja ostamaan uuden paikanpäällä käteisellä.. (tähän meni n. puoli tuntia aikaa)
en ymmarra eika ole ikina tapahtunut (matkustan paljon seka tyon takia etta huviksi). Mites jos lipun maksaa vaikka tyonantaja, eipa silloinkaan ole tuota nimenomaista korttia mukana? Kuulostaa etta olet joutunut jonkinlaisen huijauksen uhriksi...
Terroristivaaran takia tietenkin. Kateisella ostajat syynataan myos tarkasti.
Firmojen korteissa on firman nimi.
Firmojen korteissa on firman nimi.
minulla on firman kortissa ihanoma nimeni. Ja nii pitää ollakin.
Myös Thai Airways vaatii näin. Jos siis minä esim. maksan perheemme lennot, niin mun pitää olla maksukortin kanssa mukana. kyllä näitä lentoyhtiöitä on varmasti muitakin, joten kannattaa lukea tarkasti mitä ehdoissa tästä asiasta sanotaan. Mua onneksi varoitettiin tästä etukäteen ja todellakin kortti tarkastettiin bangkokin lentokentällä, kun menimme koneeseen.
... mikäli maksaja ei ole mukana. Puhelin katkaisi ajatuksen kesken lennon.