Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko juosta 10 km? Pidätkö itseäsi hyväkuntoisena?

Vierailija
01.06.2010 |

Tuli tuosta naisten kympistä mieleen... Eli jos jaksat kympin juosta /hölkätä niin mihin aikaan?

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paikat löllyy kun juoksen ..ei oikein innosta. Kävellen kymppi menee 1.37. eli alle 10min per km.

Vierailija
22/120 |
05.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2010 klo 09:33"]

Väännän siis rautalangasta: olen siis päätellyt, että minulla ei ole kestävyyttä ja siksi en jaksa juosta. Annoin esimerkiksi trampoliinin, jonka hyppiminen on myös kestävyyttä.

Eli se, että en pysty juoksemaan, ei olekaan kiinni kestävyydestä, vaan jostain muusta. Sitä täällä ihmettelen, että mistä?

19/23

[/quote]

Tämä on vanha viesti, mutta vastaanpa silti, kun ärsyttää ;) Kyseinen hlö ei jaksa juosta, koska juoksu on todella kokonaisvaltaisen raskasta liikuntaa. Paljon raskaampaa kuin joku hyppeleminen. Tiedän ihmisiä esim., jotka jaksavat uida kauan, mutta eivät juosta.

Itse jaksan juosta 10 km, aikaa menee n. 1h 10 min. Yleensä lenkkini ovat kuitenkin 5 km. En pidä itseäni (vielä) hyväkuntoisena. Puolimaratonin olen juossut kerran, tosin aikaa meni luvattoman paljon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymppi menee noin 50 minuuttiin. Pidän kuntoani kohtalaisena.

Vierailija
24/120 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, aikaa menee 1 h 5 min. Ihan tyytyväinen olen kuntooni, tosin aerobista puolta etenki vois kehittää.

Vierailija
25/120 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa :/ Pidän itseäni lihasvoiman suhteen keskiverto naista parempana (salitreeni), mutta inhoan kestävyysurhilua.. joten en treenaa, en jaksa. 

Vierailija
26/120 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni jaksaa! Minä en jaksaisi edes puolta kilometria. Olen laiha mutta huonossa kunnossa. Käyn kyllä joka päivä lenkillä. Se ei kai sitten riitä.

Vierailija
27/120 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan hyvin, mutta vauhti ei ole mieleeni. ei huvita repiä sellaista vauhtia, että tuntuu pahalta n.tunti ja vartti kestää. Olisi varmaan helpompaa, jos olisin normaalipainoinen. Kunnoltani olen varmaan keskiverto, mutta lihaskunto heikko.

Oletko 10km tunnissa kävelijä, joku pikakävelijä ammattilainen, kun en itseeni nopeempaan "normaalikävelijään" ole törmännyt ja kävelyvauhtini on n. 6,5 km tunnissa, eli hiukan hitaampi, kuin juoksuvauhtini.

Vierailija
28/120 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni hyväkuntoisena. Kymppi menee 39minuuttiin. Ja 83 puhuu pazkaa. Mahollista on kävellä jotenkuten 10km tunnissa, mutta se ei todellakaan tarkota että juoksisi 10km 30min... Se lähentelee jo sm huippua

Vierailija
29/120 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti jaksaisi mutta jaksan nostaa isoja painoja ja juoksen todella nopeasti lyhyttä matkaa. Uida jaksaisin varmasti useampia kilometrejä. Pidän itseäni hyvökuntoisena

Vierailija
30/120 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jaksaisi. Hölkätä jaksan ehkä 2km. En missään nimessä pidä itseäni hyväkuntoisena, ja inhokkilajini on aina ollut lenkkeily / juoksu muutenkin... silloinkin kun olin ihan hyvässä kunnossa (kamppailulajia harrastin) niin en varmana olisi jaksanut juosta 10km.

Vierailija
31/120 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Juoksin juuri viime viikonloppuna ja aikaa meni 56 min. Pidän itseäni huonokuntoisena. T. 162/68

Vierailija
32/120 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi. Olen juossut kyllä puolikkaita alle kahden tunnin ja kokonaisia alle neljäntunnin. Ei huvita vaan enää juosta. Minulla on nykyisn toinen harrastus.

Vierailija
33/120 |
19.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, aikaa menee alle tunti. Viimeksi meni 55min. Pidän itseäni hyväkuntoisena.

Vierailija
34/120 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksen pari kertaa viikossa 10km, yleensä n. 50min. Kesyävyyskunto mulla hyvä, olen puolimaraton kunnossa, mutta en ole oikeastaan koskaan treenannut lihaskuntoani ja mulla onkin huono ryhti ja olemattomat vatsalihakset.

Vierailija
35/120 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan, mutta en kyllä missään 50 minuutissa. Tunti menee tai vähän päälle. Cooperissa juoksen 2400 eli en ole mikään erityisen hyväkuntoinen. Viikossa kertyy ehkä 30 km. Supertyytyväinen harrastukseeni olen silti, kroppa kestää juoksun hyvin. Ikää mulla 37.

Vierailija
36/120 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan. Peruslenkillä kymppiin menee tunti ja tosissaan juostessa 50min. Kunto keskinkertainen.

Vierailija
37/120 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60min, en ole erityisen hyväkuntoinen.

Vierailija
38/120 |
10.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni erittäin hyväkuntoisena ja sen eteen olen tehnyt paljon töitä. Juokseminen on ihanaa, suosittelen:)

Vierailija
39/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yritän tosissani menee johonkin 55 minuuttiin. Syksyllä ehkä paremminkin, kun juoksen pääasiassa kesällä. Ja tietysti riippuu maastostakin, esim. Levillä puolimaraton on ihan eri juttu kuin Oulussa.

Ja olen hyväkuntoinen, vaikka mikään juoksija en olekaan. Tosi juoksijaksi mulla on liikaa painoa ja olen liian "raskasta tekoa", vaikka ihan normaalimitoissa olenkin. Lisäksi harrastan muutakin kestävyysurheilua ja bodypumpia, tanssia (zumba, lattarit) jne.

Vierailija
40/120 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkinlainen häiriö minäkuvassa?

[ Minä juoksen kympin 41 minuuttiin ja pidän itseäni huonokuntoisena. Puolikas menee 1h50min mutta viime kerrasta on jo jonkun verran aikaa kun viimeksi juoksin tosissani. Maratonissa tähtään alle 4h

En vertaa itseäni sinuun enkä muihin täällä olijoihin vaan treenaan samalla tavalla kun Heikki Kovalainen mainoksessa. Eli juossaan kovaa niin paljon kun menee ja jos ei mene omasta mielestä tarpeeksi niin sitten huudetaan "Perkele!" ja ens kerralla juostaan kovempaa.

Mistäs luulet että hyvä kroppa ja hyvä kunto saadaan? Nauramalla, leikkimällä ja Zumbaamalla? Ehkä, minä uskon että se tulee raivolla, pahalla mielellä ja huudolla.