Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Norjan murhenäytelmän takana on Euroopan liiallinen suvaitsevaisuus ja monikulttuurisuus

Vierailija
27.07.2011 |

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuolla ekalla lauseella ajat takaa, mutta länsimaisen oikeuskäsityksen mukaan kukin on itse ja vain itse oikeudellisesti vastuussa teoistaan, eli vastaus kysymykseen on ei.

Se jos mamut saavat huonon maineen työttömyytensä ja rikostilastojen takia on taas eri asia ja toki saattaa tahrata monia ihan kunnollisiakin mamuja.

Toimii vähän samaan tyyliin kuin nyt norjalaiset ovat huolissaan maineestaan ja suomalaiset kouluammuskelujen aikaan muiden ihmisten käsityksestä suomalaisesta yhteiskunnasta.

Sitten on vaan nitä jotka haluavat suojella omaa kulttuuriaan ja jos joku osaa selittää miten se eroa esim. Ahvenanmaasta niin selittäkää ihmeessä. Toisille se mukisematta lain turvin suodaan kun taas toisille se on hyvin poliittisesti epäkorrekti syy edes mainita.

En sen tarkemmin ala analysoimaan itse kulttuuria mutta elintaso on huomattavasti parempi kuin maissa joista mamut tulevat.

Terrorismin aiheuttama haitta pitää ottaa huomioon.

Mielestäsi norjalainen äärioikeistolainen mies on sata kertaa pahempi terroristi kuin norjassa elävä muslimi. Ja äärioikeistolaisia ja heidän perheitään on sen takia oikeus mielestäsi vainota. Kyllä vai ei?

Vierailija
82/86 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maa on ollut täysin länsimaiden leikkikenttänä vuoteen 1960 (!!) jolloin itsenäistyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väännätkö ihan rautalangasta miten siitä maahanmuutosta pitäsi keskutella.

Sillä lailla että toinen sanoo jotain ja toinen vasstaa siihen ja sitten toinen taas vastaa. Ei näin:

”Mihinkään "keskusteluun" Huseinin kanssa ei ole edellytyksiä eikä tarvetta. Hän on rintamalinjan toisella puolella ja pysyy siellä.” (Hommaforum.org, 5.3.2010)

Oletko itse siis hommaforumilla keskutelemassa?

Vierailija
84/86 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Neuvostoliiton leikkikenttä vuoteen 1990 (!!) mutta ihan kertakaikkiaan erinomaisesti menee Somaliaan verrattuna.

Maa on ollut täysin länsimaiden leikkikenttänä vuoteen 1960 (!!) jolloin itsenäistyi.

Vierailija
85/86 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin vaikka nyt heti perustaa "Vihaan hortonomeja" -kerhon ja perustaa keskustelupalstan, jonne kaivetaan joka ikinen ikävä asia hortonomeista mikä maailmasta löytyy. Sitten keskustelen siellä kaiket päivät hortonomien saatanallisuudesta toisten samalla lailla vinksahtaneiden kanssa ja julistan, ettei keskusteluun hortonomien kanssa ole edellytyksiä eikä tarvetta, ja että hortonomit ovat rintamalinjan toisella puolella ja pysyvät siellä. Sitten kun joku kritisoi toimintaani, kysyn, että oletko itse osallistunut hortonomikeskusteluihimme? Voitko osoittaa jossain olevan parempaa hortonomikeskustelua? Hohhoijaa.

Vierailija
86/86 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Neuvostoliiton leikkikenttä vuoteen 1990 (!!) mutta ihan kertakaikkiaan erinomaisesti menee Somaliaan verrattuna.

Tietämättömyys on kaiken pahan alku ja juuri.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan