Kuinka monet rintsikat sinulla on ja kuinka pitkään pidät samoja ennen pesua?
Kommentit (93)
Varmasti yli 40 omistan. Pidän alusvaatteista ja rintani ovat sen verran pienet, että joka kaupasta kyllä löydän oman kokoni :) Suurimmalle osalle on myös yhteensopivat alushousut.
Käytän yleensä noin päivän ja pesen sittenkun jaksan, ei ole vielä loppunut kesken.
siis rintaliiveihin ja niiden alushousupareihin. Kalliimmaksi tulisi pidemmän päälle ostaa jotain halpiksia jotka on tehty huonosti ja kulahtaa nopeasti.
Laadukkaat liivit on pestävä usein! Toisin kuin joku valopää sanoi.
3 urkkarintsikat
muutamat olkaimettomat, joita käytän lähinnä juhlissa.
pidän pari päivää, pesen käsin tai koneessa. Urkkarintsikat pesen saman tien.
Ja pidän korkeintaan päivän tai yön. Imetysaika kyseessä, yöllä en läheskään aina pidä rintsikoita vaan osa öistä imetystopilla.
Aika niukasti siis omistan, mut ei se pesu ole iso vaiva. Välillä käsin, koneessa jos on just muutakin pyykkiä menossa pesuun(eli usein!).
Yleensä päivän, sen verran näin vaihdevuosissa hiottaa.
Ja pidän pari päivää ja sit pesen.
Muutamat kyllä loppunsa edellä.
Pidän yleensä yhden päivän ja sit pesuun. Joskus jos on ollut sellainen "rauhallinen" päivä, etten ole paljon hionnut, saatan laittaa samat seuraavana aamuna.
Vaihdan päivittäin, joskus useamminkin, jos esim. vaihdan vaatteet päivän aikana.
mulla on käytössä mustat, puuterinväriset ja punaiset push upit (+ jotain vanhempia, joita en käytä säännöllisesti) ja pesen rinstikat ehkä kerran kahdessa kuussa. Ihan oikeasti! En juurikaan hikoile ja minulla on pienet rinnat eli mitään tissihikeä tms. ei kerry. Hyvät rintsikat eivät kerää hajua ja pysyvät hyvässä kuosissa kun ei liian usein pese. Itse käyn säännöllisesti kyllä suihkussa ja muut vaatteet pesen useammin.
kolmannet, joita voi hätätapauksessa pitää kotona, mutta jotka ovat jo vähän väärän kokoiset.
Pari päivää käytän, näin kesällä jos hikoilen niin yhden.
Tavoite olisi ehkä neljät, mutta jo kolmannet auttaisivat. Työn alla on siirtyminen laadukkaisiin ja juuri oikean mallisiin, ja siinä vähän kestää.
Pesen usein päivän tai pari, riippuen kuinka olen hikoillut. Lenkin jälkeen pesen tietysti aina.
jokapäivä vaihdan niinkuin muutkin vaatteet. Vaikka ei hikoilisikaan en tykkää laittaa samoja jokapäivä.
Varmasti yli 40 omistan. Pidän alusvaatteista ja rintani ovat sen verran pienet, että joka kaupasta kyllä löydän oman kokoni :) Suurimmalle osalle on myös yhteensopivat alushousut.
Käytän yleensä noin päivän ja pesen sittenkun jaksan, ei ole vielä loppunut kesken.