Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet rintsikat sinulla on ja kuinka pitkään pidät samoja ennen pesua?

Vierailija
25.07.2011 |

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on käytössä mustat, puuterinväriset ja punaiset push upit (+ jotain vanhempia, joita en käytä säännöllisesti) ja pesen rinstikat ehkä kerran kahdessa kuussa. Ihan oikeasti! En juurikaan hikoile ja minulla on pienet rinnat eli mitään tissihikeä tms. ei kerry. Hyvät rintsikat eivät kerää hajua ja pysyvät hyvässä kuosissa kun ei liian usein pese. Itse käyn säännöllisesti kyllä suihkussa ja muut vaatteet pesen useammin.

Herranjestan, eihän kukaan kai makaa samoissa lakanoissakaan noin kauan?

Vierailija
22/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on käytössä mustat, puuterinväriset ja punaiset push upit (+ jotain vanhempia, joita en käytä säännöllisesti) ja pesen rinstikat ehkä kerran kahdessa kuussa. Ihan oikeasti! En juurikaan hikoile ja minulla on pienet rinnat eli mitään tissihikeä tms. ei kerry. Hyvät rintsikat eivät kerää hajua ja pysyvät hyvässä kuosissa kun ei liian usein pese. Itse käyn säännöllisesti kyllä suihkussa ja muut vaatteet pesen useammin.

Herranjestan, eihän kukaan kai makaa samoissa lakanoissakaan noin kauan?

Mä vaihdan lakanat suunnilleen joka toinen kk!(n. 6vkon välein)

Eihän nekään likaannu, haise tms... samoin kuin pikkuhousut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran kesässä huuhtaisen järvessä kun ollaan mökillä

mä voisin sanoa noin, kun en liivejä käytä muutoin kuin biksuja mökillä ;D

Vierailija
24/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hirvittävää nähdä, kun salilla ja jumpissa käy paljon naisia, jotka ottavat käytöstä poistetut, rötväset rintsikat urheilukäyttöön.

Vierailija
25/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käsky pestä rintaliivit joka päivä, ja väitteet että hiki ja lika kuluttaa elastaania, on kuulkaa niiden kalliiden rintaliivien myyjien keksintöä. Ne kyllä tietää oikeasti että liika pesu se on se joka kuluttaa, ja sen takia hysterisoimalla että liivit pitää pestä joka päivä ne saa ne halvemmat liivit kulahtamaan ja menemään jotenkin pilalle (kaarituki katkeaa yms), ja näin ollen heille tulee enemmän asiakkaita.

Itsellä on koko 75D. Käytän vaan H&M:n ja Lindexin, KappAhlin yms. liivejä ja ne on kuulkaa pysyneet hyväkuntoisina ja tukevina kun en pese niitä joka päivä. Yksikään kaaritukikaan ei ole ikinä katkennut tai tullut liivistä ulos kuten himopesijöillä. Ja urheiluliivit ja puseron heitän vaan usein pyykkikoriin jumpan jälkeen kun ei oo muuta 30 asteen pyykkiä, ja ne saattaa olla kuukauden siellä hikisinä eikä niiden elastaanille ole tapahtunut yhtään mitään.

Vierailija
26/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutua olemaan sun vieressä niitä "tukevia" liivejä haistelemassa... :)

Ihan oikeasti, pesen aina rintsikat koneessa ja koskaan ei ole kaarituki katkennut tai vastavaa. Mutta eihän niiden rintsikoiden ole tarkoitus loppuelämää kestää, joten kyllä minä ainakin jossain vaiheessa aina ostan uudet, vaikka aikaisemmat eivät mitenkään pilalla olisikaan.

Itsekään en pese rintsikoita heti käytöän jälkeen, pistän pyykkikoriin ja odotan, että tulee muutakin pyykkiä. Mutta en silti kulje samoissa alusvaatteissa viikkokausia...

Tuo käsky pestä rintaliivit joka päivä, ja väitteet että hiki ja lika kuluttaa elastaania, on kuulkaa niiden kalliiden rintaliivien myyjien keksintöä. Ne kyllä tietää oikeasti että liika pesu se on se joka kuluttaa, ja sen takia hysterisoimalla että liivit pitää pestä joka päivä ne saa ne halvemmat liivit kulahtamaan ja menemään jotenkin pilalle (kaarituki katkeaa yms), ja näin ollen heille tulee enemmän asiakkaita.

Itsellä on koko 75D. Käytän vaan H&M:n ja Lindexin, KappAhlin yms. liivejä ja ne on kuulkaa pysyneet hyväkuntoisina ja tukevina kun en pese niitä joka päivä. Yksikään kaaritukikaan ei ole ikinä katkennut tai tullut liivistä ulos kuten himopesijöillä. Ja urheiluliivit ja puseron heitän vaan usein pyykkikoriin jumpan jälkeen kun ei oo muuta 30 asteen pyykkiä, ja ne saattaa olla kuukauden siellä hikisinä eikä niiden elastaanille ole tapahtunut yhtään mitään.

Vierailija
27/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään kaaritukikaan ei ole ikinä katkennut tai tullut liivistä ulos kuten himopesijöillä.

t himopesijä

Vierailija
28/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arkikäytössä kahdet liivit, pesen niitä parin kuukauden välein, tai siis sitten kun tuntuvat likaisilta. Suihkussa käyn päivittäin ja muutenkin pidän hygieniastani huolta. En vain näe tarpeelliseksi pestä liivejä alvariinsa, kun eivät kerta ole likaiset. Liivikokoni on 70E ja käytän liivejä joka päivä, ainoastaan öisin olen ilman. Ihan turha inistä, että omaa hikeään ei haista, ihan taatusti haistaa. Ainakin siis jos läheltä nuuhkii.

Vierailija
29/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi pitää viikkotolkulla samoja liivejä...

Vierailija
30/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten kukaan voi pitää viikkotolkulla samoja liivejä...

Vierailija
31/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aktiivikäytössä ehkä 6 liivit, parit huonosti istuvat, jotka pitäisi heittää pois ja parit vanhat ja kulahtaneet, mutta mukavat liivit kotiliiveinä, joita käytän illalla suihkussa käytyäni ennen nukkumaanmenoa. Urheilurintsikoita on vain kahdet, mutta niitä on hankittava lisää nyt laihdutuksen ja elämänmuutoksen myötä :) Ostan yleensä kerralla yhdet liivit ja jos ne tuntuvat käytössä hyviltä, haen samaa mallia 1-2 kpl lisää.

Pidän samoja liivejä 2-4 päivää, urheiluliivejä ehkä 2 urheilukertaa ja pesen ne ihan normaalin pyykin mukana koneessa pesupussissa 40 asteessa.

Vierailija
32/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan päivittäin, yleensä viisiä käytän pääsääntöisesti,

loput on niinsanotusti parempia (topatut ja kaarituetut)

joita en käytä lenkillä tai salilla.

Vierailija
33/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista tiivimmässä käytössä 6 paria. Vaihdan välillä jokas päivä, välillä joka toinen.

Ja pesen käsin:). Ovat laaturintsikoita.

Rakastan alusasuja muutenkin ja mieheni niitä myös ansiokkaasti minulle hankkii varsinkin työmatkoiltaan.

Vierailija
34/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdet vain niin hassun malliset etten käytä.

Pidän joitakin päiviä. Se riippuu ihan olenko hikoillut paljon vai en. Näin kesällä lyhyemmän aikaa kuin talvella. Jotkut pesen koneessa, jotkut käsin kun en koneeseen uskalla laittaa.

Vierailija
35/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi parempia kaarituellisia liivejä (Primadonna) on muistaakseni neljät, niitä käytän satunnaisesti ja silloin, kun täytyy näyttää edustavammalta.

Päivän pidän kerrallaan, sitten pesen.

Vierailija
36/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä pidän yleensä päivän. talvella hikoan vähemmän, tilanteen mukaan pesen. koneessa aina.

Vierailija
37/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pesen ehkä parin viikon välein... Rintsikoita aktiivikäytössä 3 kpl, lisäksi muutamat reservissä.

Vierailija
38/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka ovat vähän epämukavat tai tosi hienot, joita säästelen erityistilaisuuksiin. Pesen yleensä 2 päivän välein. Kesällä hellepäivinä on pakko pestä päivittäin, talvella jos en juuri hikoile, saatan pitää 3 päivää pesemättä. Yöllä en pidä liivejä.

Vierailija
39/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parit tavalliset.

Pidän ainakin kuukauden putkeen.

Vierailija
40/93 |
26.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo mikä kysymys... Suihkujen välissähän alusvaatteita vaihdetaan.

Minulla on kahdeksat "tavalliset" (olkaimellisia erivärisiä, erilaisia leikkauksia, osassa pitsejä osassa ei,), kahdet olkaimettomat, kahdet juhlaliivit sekä neljät tai viidet urheiluliivit.

Ne kahdeksat "perus"liivit ovat kaikki ostettu matsaamaan eli mulla myös saman malliston stringit/lahkeelliset niihin on myös, eli väri/koristeluyhteensopivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi