Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varasteleva kollega

Vierailija
29.02.2024 |

Onko muilla kokemusta työpaikalta varastelevasta kollegasta? Olen harjoittelemassa eräässä firmassa ja siellä on vakkarina yks muija joka varastelee kaikkee pientä aina tilaisuuden salliessa. Toinen kollega on tietoinen asiasta, mutta ei uskalla puuttua asiaan. Kyse ei oo mistään isoista jutuista mutta jotenkin inhottaa työskennellä sellaisessa paikassa jossa näpistelystä ei joudu vastuuseen...tekis mieli käräyttää se, mutta en asemani takia uskalla.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräytä anonyymisti.

Vierailija
2/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käräytä anonyymisti.

Miten? Ideoita?

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nyt ihan varma? Tai siis mitä se varastelee? Työpaikoilla ei yleensä ole mitään, mitä kannattaisi tai haluaisi kotiinsa varastaa. Jotain kyniä ja ruutupaperia voi kuitenkin käyttää tai edes varastoida aika rajallisen määrän. Miettisin tässä kohtaa vähän tarkemmin,  että onkohan kyse siitä, mitä luulen, vai meneekö ne tarvikkeet kuitenkin oikeasti työhön.

Vai varasteleeko se teidän toisten henkilökohtaisia tavaroita? Siinä tapauksessa yhteys poliisiin heti.

Vierailija
4/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran työkaveri, joka varasti mitä tahansa, aina. Kerran näin kun hän laittoi taskuunsa työkaverin lapsen häistä otettuja valokuvia. Kun huomasi minun näkevän niin nikkasi minulle silmää. En uskaltanut sanoa mitään koska olin 17v ja kesätöissä, hän lähes eläkeikäinen nainen.

Vierailija
5/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt ihan varma? Tai siis mitä se varastelee? Työpaikoilla ei yleensä ole mitään, mitä kannattaisi tai haluaisi kotiinsa varastaa. Jotain kyniä ja ruutupaperia voi kuitenkin käyttää tai edes varastoida aika rajallisen määrän. Miettisin tässä kohtaa vähän tarkemmin,  että onkohan kyse siitä, mitä luulen, vai meneekö ne tarvikkeet kuitenkin oikeasti työhön.

Vai varasteleeko se teidän toisten henkilökohtaisia tavaroita? Siinä tapauksessa yhteys poliisiin heti.

Varastelee omaan käyttöön eri asioita. Ei siis työhön liittyviä (kyniä, papereita tms). Ja oon varma, koska on kuulemma joskus kärähtäny asiakkaalle. Jatkaa siitä huolimatta.

Vierailija
6/6 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut että meidän duunista häviää kahvipaketteja..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi