Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset sanovat, että "olenko jotenkin liikaa?"

Vierailija
11.09.2025 |

Miksi eivät sano, että "olenko liian vähän"?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kohdillaan.

Vierailija
2/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö kestä ihmisiä? Ovatko he sinulle likaa eli liikaa kestettävää? Ovat siis sinua parempia ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
4/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teennäinen. Jos kyse on rakastelusta, niin puskee päälle, vaikkei toinen ole niin mukana. Ei ole taitavaa. 

Vierailija
5/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle yksi mies sanoi minulle nuorempana, että olen liian kuuma. Liian kuuma hänelle. Kyse oli ilmeisesti siitä, että olin liian nuori, liian rakastunut mieheen ja liian innoissani. 

Vierailija
6/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tietävät olevansa rasittavia energiasyöppöjä.

Vierailija
7/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööh, tuntuu liian hyvältä. Toinen ei kestä. Silloin on varmaan liikaa. 

Vierailija
8/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle yksi mies sanoi minulle nuorempana, että olen liian kuuma. Liian kuuma hänelle. Kyse oli ilmeisesti siitä, että olin liian nuori, liian rakastunut mieheen ja liian innoissani. 

Paska jätkä

Vierailija
9/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osaan olla aivan liikaa. Ihastun nollasta sataan ja saatan olla jopa ahdistava. :D Kiitos ADHD ja fiksaatio ihastus toiseen

Vierailija
10/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen "ystävä" sanoi, että teen kaikesta numeron. No tuokin söi itseluottamustani. Kun ei saa olla oma itsensä.

Vierailija
11/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten olla iloisia.

Vierailija
12/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kysyn sitä silloin toiselta, jos olen kovin aktiivinen, pirteä ja puhelias, ja huomaan ettei toinen vastaa samaan energiaan. Annan mahdollisuuden toiselle sanoa, jos haluaa hetken henkistä rauhaa. Tämä myös kaverisuhteissa.

13/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän yhteydessä sulle on tuota sanottu? Mä tulkitsen tuon lausahduksen niin, että toinen epäilee olevansa liian innokas ja liian päällekäyvä. Olipa sitten kyseessä orastava parisuhde tai orastava ystävyyssuhde, niin tuon sanoja on innokkaampi etenemään kuin sinä. 

Vierailija
14/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sanoi kerran että joutuu "pienentämään" itseään työpaikan tiimissä ettei päsmäröi, ole koko ajan äänessä, antaa suunvuoron muillekin eikä lyttää muita vaikka "tietääkin kaiken".  Hän on  tuollainen rehevä, puhelias, naurava nainen mutta on koulinut itseään.

Vierailija
15/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks sanoi kerran että joutuu "pienentämään" itseään työpaikan tiimissä ettei päsmäröi, ole koko ajan äänessä, antaa suunvuoron muillekin eikä lyttää muita vaikka "tietääkin kaiken".  Hän on  tuollainen rehevä, puhelias, naurava nainen mutta on koulinut itseään.

Kuulostaa just ihanalle ihmiselle. Väärin, että joutuu pienentämään itseään.

Vierailija
16/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan tuota yleensä käyttävät. Kun virtsa on noussut feminiinisesti päähän, niin yritetään kiertää totuutta ja sälyttää syy itsestä ulkomaailmaan. Miehet yleensä syyttävät muuta maailmaa suoraan omista virheistään, naiset kiertävät totuutta, kuten kaikissa muissakin asioissa.

Vierailija
17/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietävät itsekin olevansa olevansa v-mäisiä. Yrittävät saada sut vaan sanomaan se ääneen, jotta voivat loukkaantua ja mustamaalata sua ihmisille.

True story. Fak those people!

Vierailija
18/18 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietävät itsekin olevansa olevansa v-mäisiä. Yrittävät saada sut vaan sanomaan se ääneen, jotta voivat loukkaantua ja mustamaalata sua ihmisille.

True story. Fak those people!

En ymmärtänyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi