Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet rintsikat sinulla on ja kuinka pitkään pidät samoja ennen pesua?

Vierailija
25.07.2011 |

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta avalliset rintsikat... hmm. Ehkä kuukauden käytön jälkeen.

että täytyy olla aika tuhruinen ja töhryinen karjakkotapaus tollasen ihmisen. Hygienia huipussaan sano.

Vierailija
2/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta avalliset rintsikat... hmm. Ehkä kuukauden käytön jälkeen.

että täytyy olla aika tuhruinen ja töhryinen karjakkotapaus tollasen ihmisen. Hygienia huipussaan sano.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat ja pikkuhousut on vähän eri juttu.

sopivat saman sarjan alushousut useita kerralla, esim. 3 alushousut 1 liiviä kohden? Ehkäpä useita erilaisia? Monien merkkien alushousuissahan on paljon valinnanvaraa (stringit, thait, bokserit, invisiblet) ja silti ne kaiikki sopivat hyvin rintaliiviensä kanssa.

Vierailija
4/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän liivi pesua kestävät.

Katso vaikka pesuohjeet, joka päivä suosittelevat vaihdettaviksi:

http://www.lumingerie.fi/PublishedService?pageID=18&freePage=317

http://www.evelace.fi/mallisto/tietopankki/alusasujenpeseminen

http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/581

jne. jne.

Siis päivittäin suositellaan vaihdettavan.

Itse pidän kyllä joskus pari päivää, usein vain tuon päivän. Ja koneessa pesupussissa pesen, kaikki liivit kaarituellisia. Hyvin ovat kestäneet.

Minua ihmetyttää, että miten usein vaihdatte muut vaatteenne (paidat jne.), jos pidätte rintsikoitakin monta viikkoa?

olisko kolmet. Vaihdan niitä varmaan joka päivä, että aina eri liivejä mitä edellisenä päivänä, mutta en kyllä pese noin usein. Pesen rintsikat ehkä kerran kuussa. Yksille rintsikoille tulee siis noin 10 käyttöpäivää. Ei varmaan rintsikoita ole tarkoitettu pestäväksi parin päivän välein.

Vierailija
5/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä taatusti haise. Suihkussa käyn päivittäin ja alushousut vaihtuu 1-2 kertaa päivässä. Omistan ehkä kuudet rintsikat, joista aktiivikäytössä kolmet. Käytän rintsikoita paidan värin tai mallin mukaan eli kaikki ovat käytössä niin, että jopa saman päivän aikana vaihdan liivit, jos vaatteet vaihtuu. Urheilurintsikat menee pesuun joka toinen käyttökerta, hikihän "syövyttää" kuituja. Toi suihkussa huuhtelu voiskin olla hyvä idea!

Pesuun heitän liivit kun muistan, keskimäärin varmaan parin viikon välein, joskus voi tästäkin venyä. Kuukausi alkaa olla mulle jo aika pitkä aika. Saatan käyttää myös samaa paitaa (talvella) kolmekin päivää, jos se ei ole hikinen tai tunkkainen.

Saan usein kuulla kuittia siitä, että mulla on koiran nenä, joten oletan, että tuntisin myös omat löyhähdykset, jos sellaisia olisi...

Vierailija
6/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäks yhdet rötjäkkeet, joita käytän siivouspäivinä tms. En urheile.

Vierailija
7/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen liivit päivän käytön jälkeen. Koneessa, pesupussissa. Joskus käsinkin.

Hajuaistini on kiusallisen tarkka, joten kärsin ympäristön haisuleista enkä halua itse kuulua joukkoon. Olipa kyse sitten pesemättömyydestä tai kammottavien HAISUvesien kylvämisestä päälle. Lenkkipolulla tulee usein vastaan ihmisiä, joiden hajusteet löyhkäävät metrien päähän.

Vierailija
8/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljät normit ja yhdet urheilurintaliivit. Vaihtelen niitä sen mukaan minkä väriset vaatteet on päällä, mutta saatan pitää toisinaan samoja monta päivää peräkkäin kun pidän yleensä tummia vaatteita. Urheilurintaliivit pesen joka lenkin jälkeen, muut pesen kerran kuussa. Joskus käytän tavalisia liivejä urheillessa, narutopin kanssa, ja silloin toki pesen ne sen jälkeen. Minusta rintaliivejä ei voi verrata mihinkään alushousuihin, vaan pikemminkin puseroon. En mä pese puseroitakaan joka päivä. Mitenpä ne liivit sen enempää liikantuis. Hikoilen tosi vähän ja ei mun liivit ainakaan haise yhtään miltään. Olen täysin varma etten haise pahalle, koska mies kehuu usein että tuoksun aina hyvälle.

Täytyy sanoa että tällä palstalla on saanut lukea aika outoja tapoja, suihkugeeliä käytetään vain kainaloihin, mutta rintaliivit pestään joka päivä. Minusta tosi kummallista.

Vierailija
9/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin kerran kesässä huuhtaisen järvessä kun ollaan mökillä

Vierailija
10/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo, kai te sentään alusasunne vaihdatte puhtaisiin päivittäin? Ainakin miehet tekee pääosin niin. (poikkeuksia tosin aina on)

t, yks iskä

Vierailija
11/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mainitsi urheilurintsikoita, ja se on aika kumma juttu - eikö teillä ole niitä, vai ettekö laske samaan kiintiöön mukaan? Itse en voisi kuvitellakaan enää yhtään rankempaa liikuntaa tavallisissa kaarituellisissa pitsihörhötyksissä, vaan suosin Shock Absorberin ja Championin liivejä, jotka suorastaan köyttävät rinnat paikoilleen :-)

On kyllä hirvittävää nähdä, kun salilla ja jumpissa käy paljon naisia, jotka ottavat käytöstä poistetut, rötväset rintsikat urheilukäyttöön. Siis just siihen tarkoitukseen, mihin sitä tukea tarvitaan! Eräs ystäväni ohjaa ryhmäliikuntatunteja ja sanoi, että joka kerta tekisi mieli passittaa urheilurintsikattomat jumpparit takaisin pukuhuoneeseen. Vaikka tissit olisivat kuinka pienet, ne liikkuvat aivan valtavasti urheillessa.

Vierailija
12/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pese puseroitakaan joka päivä.

Ihmeellinen hygieniakäsitys eräillä täällä.

Vierailija
13/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä käytä rintsikoita kotona lainkaan, vain silloin kun menen jonnekin, eli siis joka päivä en edes käytä. Pesen ne ehkä puolen vuoden välein. En hikoile.

Vierailija
14/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mainitsi urheilurintsikoita, ja se on aika kumma juttu - eikö teillä ole niitä, vai ettekö laske samaan kiintiöön mukaan?

ihan niinkun en eritellyt push-upeja tai olkaimettomiakaan.

Vierailija
15/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vajaat kymmenet, mutta käytän säännöllisesti neljää ja urheilurintsikat erikseen ja vaihdan joka päivä..

Vierailija
16/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista ehkä 5:t on oikein hyviä, ja loput huonompia, joita käytän kun muut odottaa pesua. Lisäksi urheiluliivit.

Käytän ehkä viikon ennen pesua. Hikoilen vähän ja minulla on pienet rinnat, en ole koskaan huomannut rintojen olleen hikiset lukuunottamatta juoksulenkkejä (ja urheiluliivit pesenkin sitten joka käytön jälkeen). Paidat ja alushousut menee joka päivä pesuun.

Liivit yksinkertaisesti on ihan raikkaan tuoksuiset muutaman päivän käytön jälkeen (nuuskin niitä ;) enkä näe mitään syytä pestä niitä joka päivä.

Vierailija
17/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse omistan tällä hetkellä vain kahdet rintaliivit.Rintavarustukseni on sen verran iso,jotta joudun ostamaan alusvaateliikkeistä ja aina ei kokoani löydy.Pesen tarvittaessa,siis silloin kun siltä tuntuu.Kesähelteillä useammin kuin talvella.

Vierailija
18/93 |
28.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulla on siis karkeasti arvoiden about 2000 euroa kiinni rintaliiveissä?"

mutta voi olla. Tai ehkä 1000 euroa rintaliiveissä ja 1000 euroa alushousuissa :)Mutta mitäs siitä, kaikki kerää eri asioita :)

Vierailija
19/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesette päivittäin paidat jne..?

Mä saatan olla pyykkäämättä lähes 2 viikkoa, eikä siltikään vaatteet lopu!! Lapsellakin on riittävästi paitoja, housuja, bodyja... eikä sillekään tarvi päivittäin paitaa/bodya vaihtaa!

Vierailija
20/93 |
27.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pesette päivittäin paidat jne..?

Mä saatan olla pyykkäämättä lähes 2 viikkoa, eikä siltikään vaatteet lopu!! Lapsellakin on riittävästi paitoja, housuja, bodyja... eikä sillekään tarvi päivittäin paitaa/bodya vaihtaa!

tarkoittaa suomeksi että pesen yhden päivän käytön jälkeen.

Ei meillä ainakaan päivittäin vaatteita pestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi