Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

painoa pudottamaan.

Vierailija
22.07.2011 |

eli olen laihduttanut tammikuusta kesäkuuhun yhteensä 10kg. Nopeasti kerrottuna karppasin, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta.

Sitten tuli kesähelteet, ja ei tee mieli syödä oikein mitään... syön yleensä vasta illemmalla, ja just sitä mitä mieli tekee, yleensä suolaista.

Onneksi painoa oli jopa tippunut kilo, eikä lähtenyt nousuun.

Nyt olisi tarkoitus jatkaa pikkuhiljaa, koska tavoitteena on toiset 10kg ensi tammikuuhun mennessä.

En halua karpata sen kummemmin, lähinnä ei tee mieli rasvaa eikä kermaa ja muita maitotuotteita, kuten juustoja, rahkaa, mastamatonta jukurttia ym.

Ajattelin lähinnä aloittaa rajusti eli vetää salaattia ja kanaa ja kalaa. en juuri muuta, kun ei kerta nälkä ole.

Oisko jotain vinkkejä, kun tiedän, että toiset 10kg ovat varmasti tiukassa?

(liikun säännöllisen epäsäännöllisesti, lähinnä lenkkeillen...niin ja tuo 10kg on vielä selkeää ylipainoa kuitenkin.)

Kiitoskiitoskiitos, jos jotain kiinnostaa ja haluaa asiasta keskustella. :)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kysyä sinulta 13, että oletko kova liikkumaan? noin yleensä tai tänä painon tiputus aikana?

Ennen painon tiputusta olin täysi sohvaperuna. Painon tiputusaikana kävin reippailla kävelylenkeillä 2 x vko (45min/kerta) ja tein vatsalihaksia kotona myös 2 x vko. En tehnyt mitään muuta.

13

mulla 1,5v lapsi, enää ei oo siis mitään vaunulenkkejä, lähinnä ollaan puistossa, ja taas illalla en kaipaa ns.omaa aikaa, vaan mieheni seuraa, ja rehellisesti en ole kovin kiinnostunut lenkkeilystä. Mutta tosiaan kaikkialle kävelen ja silloin tällöin lenkkeilen kävellen huvikseen. mut näillä helteillä ei oo kiinnostanu. :) Sitäpaitsi, ajattelen aina että jos ruokavaliolla sais vähän tota löllöö vähemmäks, ni liikunta vois olla miellyttävämmän tuntuista. :) en kuitenkaan ola mikään megavalas, mut kuitenkin.

Vierailija
22/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä kysyä sinulta 13, että oletko kova liikkumaan? noin yleensä tai tänä painon tiputus aikana?

Ennen painon tiputusta olin täysi sohvaperuna. Painon tiputusaikana kävin reippailla kävelylenkeillä 2 x vko (45min/kerta) ja tein vatsalihaksia kotona myös 2 x vko. En tehnyt mitään muuta. 13

Kuitenkin olen selkeästi kiinteytynyt ja hoikistunut ihan senteissä. Kiloja lähti siis se 20 ja senttejä vyötäröltä 22 ja lantiolta 25! :D Reisistä lähti 12cm pois.

13

Ite toivon, että tässä hoikistuisin, mutta oikeasti en vihaa ulkomuotoani onneksi nytkään. Uskon, että positiivisuus kerrankin laihdutuksen yhteydessä on ihan jees. Aiemmin joskus nuorempana vihasin läskejäni, ja se autto alkuun hyvin, mutta masenti monesti, ja vaikka laihtu niin aina vaan tuntu et oon maailman rumin läski. Eli melko ikävää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me syödään muutakin kun rasvaa!eikä oikea voi ole epäterveellistä!