Lue keskustelun säännöt.
Mormonismi ja moniavioisuus (Meidän Häät)
20.07.2011 |
Katselin tuossa Meidän Häät ohjelmaa ja aloin muistelemaan, että mormonismiin on ainakin joskus, ja erityisesti USA:ssa liittynyt myös moniavioisuus.
Meidän häät ohjelmassa meni se suloinen pariskunta naimisiin. Hääjuhlissa oli ohjelmanumero, missä nuoret naiset ja miehet menivat rappusien vierustaan riviin ja morsian kävei välistä valiten ensimmäisen miesrivistä (miehensä). Oliko tällä rituaalilla jotain symbolista viittausta moniavioisuuteen?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla