Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mua vaivaa? Rakastan miestäni ja ärsyynnyn hänestä.

Vierailija
17.07.2011 |

Odotan miestäni innolla töistä kotiin, ja kun avain rasahtaa lukossa, herää minussa ärtymys. Sitten olenkin valmis jo valittamaan hänelle tai kohtelemaan välinpitämättömästi, ihan ilman miehen syytä.

Haluan seksiä hänen kanssaan ja haaveilen siitä. Kun hän tulee sänkyyn viereeni, alkaa minua jo ärsyttää, enkä sillä tuulella useinkaan halua enää rakastella.

Miten muuttaisin ajattelutapaani? Miten saan tunteeni pysymään myönteisinä silloin, kun mies on lähelläni, sillä ne ovat niitä aitoja tunteita? En halua hänestä eroon, sillä rakastan häntä aiban valtavasti. Mistä tämä johtuu? Tunnistaako kukaan muu samoja tuntemuksia?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eroon tuosta turhasta ärsytyksestä ja huonoista hetkistä miehen kanssa, kun kaikki on oikeasti hyvin. Meillä ei enää ole, vaikka syy ei ollutkaan minun huono tuuleni. Palaisin mielelläni takaisin viime vuoteen ja kieltäisin itseltäni sen ärtyneen kiukkuilun ja torjumisen.

ap

Vierailija
42/46 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivällä tulee heitettyä flirttailevaa viestiä ja kaivattua sitä toista, mutta kotiin tullessa ne fiilikset unohtuu. Minulla se johtuu siitä, että mies vastaa aina niin laimeasti flirttiin (tiedän, että on muutaman vuoden aikana kuitenkin flirttaillut esim. duunikavereiden kanssa). Jos sattuu lähtemään minun flirttiin mukaan niin viimeistään kotona kaikki fiilarit on laskenut pakkaselle. Kotona kun odottaa toinen työ ja mies lähinnä istuu valmiiseen pöytään ja istuu lopun päivää omassa huoneessa tietokoneella. Minulle jää lasten kaitseminen ja läksyistä huolehtiminen sekä pyykkirumba yms. Nukkumaan mennessä ei voisi enää vähempää kiinnostaa hempeilyt tai lemmenleikit.

Omalla kohdallani väittäisin, että nämä fiilarit johtuu vain siitä, että mies pitää minua itsestäänselvyytenä, kodinkoneena ja passaajana. Eihän minuun tarvitse mitenkään panostaa, kun olenhan täällä ilman huomiota, läheisyyttä, hempeilyä joka tapauksessa muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huojentavaa kuulla.itse mulla alko ahdistaa mieheni seurauss 3 raskauskuukauden kohdalla.koko juttu on saanut järjettömät mittasuhteet,koska kärsin pahasta menettämisen pelosta.

Vauva syntyi 2 viikkoa sitten ja toivoin että se olisi muuttanut asian,mutta ei!imetyshormooneissani ärsyynnyn miehessä kaikesta:ulkonäöstä,imeistä,tavasta olla vaikka hän auttaa kotitöissä ja hoitaa vauvaa.

Ahdistaa jos tämä ei koskaan lopu!olisi kiva kuulla niiden kokemuksia jotka ovat selvinneet pahimman hormoonimyrskyn ohi.

Vierailija
44/46 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua, aivan samat kuviot mulla kuin monella kirjoittajalla tässä ketjussa! Onpa "ihanaa" tietää, etten ole yksin! Päivisin ajattelen miestä lämmöllä ja kaipaan hänen kosketustaan, mutta ilalla jo miehen näkeminen saa ärtymään ja pahalle tuulelle. Itsestäni tiedän, että epäsuhta kotitöissä minen ja miehen välillä vaikuttaa. Samoin se että mies ottaa aikaa harrastuksilleen silloin kun itse haluaa, minun aikani menee lasten kuljetuksiin. kai se on hampaankolossa, että minun vastuulleni ja hoidettavaksi ovat jääneet hyvin pitkälle perhe ja koti. Ja niin, olen itsekin suht vaativassa työssä.

Vierailija
45/46 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole töissä,eikä ollut raskausaikanakaan.olemme viettäneet 10kk lähes tulkoon 24h/yhdessä.sairastuin raskauden aikaiseen masennukseen,joka paheni synnytyksen jälkeen.mutta pahimpana on tuo ärsytys.en kestä hänessä melkeen mitään, mutta kun hän menee johonkin,ikävöin häntä.tämä on ihan sairasta.

Voiko jossain mitata hormoonitasoja?

Vierailija
46/46 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole töissä,eikä ollut raskausaikanakaan.olemme viettäneet 10kk lähes tulkoon 24h/yhdessä.sairastuin raskauden aikaiseen masennukseen,joka paheni synnytyksen jälkeen.mutta pahimpana on tuo ärsytys.en kestä hänessä melkeen mitään, mutta kun hän menee johonkin,ikävöin häntä.tämä on ihan sairasta.

Voiko jossain mitata hormoonitasoja?