Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänä kesänä "hiukan" jo keritty kaikenlaista, mm.

Vierailija
17.07.2011 |

- 2 viikkoa vuokramökillä

- viikko Kreikassa

- monta kesätapahtumaa; jazzit, markkinoita, tansseja, konsertteja, kesäteatteriakin, asuntoautoilua

Vielä suunnitelmissa pari pientä kotimaan reissua ja yhdet rockfestarit...

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaihtaisit tyyliä kun näkyy aina n. klo 22 alkavan nää viestit "tais kalahtaa" "tais kilahtaa" "taidat olla kade"

Saatko lapses tähän aikaan vasta nukkumaan kun palaat näine samoine juttuines aina samaan aikaan tänne "kalahtelemaan"

kun koko talven ovat saaneet olla jo pitkiä päiviä päiväkodissa. Sitä paitsi se ois kamalaa jos teidän Nico-Petteri olis matkustanut vähemmän kuin naapurin Jessica-Jannica.

Lapset menee hukkaan kotona ja ahdistuvat jos joutuvat lomalla siellä olemaan. Saavathan he olla ihan tarpeeksi kotona iltaisin ja viikonloppuisin.

Niin ja kyllä sen meidän Nico-Petterin pitää vähän hienommalle lomalle päästä kuin se naapurin...

:DDDD

Vierailija
62/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei meilläkään lapset innostuneet Korkeasaaren eläimistä, mutta venereissu sinne olikin jo huippujuttu. Nämä tapahtumat ja loma kannattaa nyt suhteuttaa hieman siihen lapsen ikään. Kyllä meidän 6-veelle eka kerta vuoristoradassa oli aika kova juttu, samoin se, kun pääsee mun ystävien luokse maalle leikkimään. Nyt odotellaan innolla Ruotsin-laivan risteilyä, koska päiväkotikaverit ovat käyneet siellä niin usein ja me ei ollenkaan (viime kesänä oltiin Tallinnan-risteilyllä, mutta se ei ole yhtään niin cool-juttu). Kannattaa kuunnella sitä lasta ja nuorta, mitä sen toiveissa ja haaveissa on... parivuotiaalle varmasti riittä se, että isä ja äiti on läsnä. Ihan pakosti joistakin lapsista näkee, että se oma piha ahdistaa...

ei ihan ensimmäisenä ala ahdistaa. Leikkikavereita olisi tulossa tämän tästä, mutta olen kieltäytynyt hoitovastuusta. Meillä ei loma ole aikaa, jolloin leikitetään muiden lapsia.

Meillä lapset kyllä ovat niin energisiä, että tarvitsevat useamman tunnin aktiivista menoa ja siinä voi isompikin lääni käydä pieneksi.

Toisaalla on myös ne muut lapset, joiden joukossa on kiva kertoa esim. kesän tai viikonlopun tapahtumista. Jos kaikki muut ovat kesällä käyneet Lintsillä, niin onhan se varmaan kiva leuhkia oman pihan koolla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä, että sinulla on joku vainoharhaisuusvaihde nyt päällä :D

Vierailija
64/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä, että sinulla on joku vainoharhaisuusvaihde nyt päällä :D

että tulen aina palstalle klo 22....

Vierailija
65/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatia nyt lista siitä, mitä on kesällä ehtinyt tehdä. Kysy itseltäsi ap: mistä muusta voi olla kyse kuin suorittamisesta?

Vierailija
66/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsillenne riittää se oma kotipiha koko loman. Muut pääsevät huvipuistoihin ja risteilylle ja luulette todella että lapset ovat tyytyväisiä omaan kotipihaan, minkä näkevät 24/7. Voin kertoa, että näin ei ole.

Vierailija
67/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatia nyt lista siitä, mitä on kesällä ehtinyt tehdä. Kysy itseltäsi ap: mistä muusta voi olla kyse kuin suorittamisesta?

hyvinkin onnellinen ap:n lapsena. Omat vanhemmat lipittävät kaljaa koko lomansa ja minä kökötin risassa pihakeinussa KOKO KESÄN!!!

Vierailija
68/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei menty mihinkään ja siks tehdään nykyään reissuja.

ja minnekään ei menty. Vanhemmat makasivat sohvalla koko kesän ja minä märännyin kotona. Onneksi nyt minulla on järki päässä ja haluan tarjota parempaa lapselleni(huvipuistoja, kylpylälomia) ja ei, emme ole kroisoksia, mutta osaamme suhteuttaa tulot ja menot.

Vierailija
69/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

märäntyy. Tai mädäntyy. Opetettu kait jo peruskoulussa

Vierailija
70/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parasta.Siis meillä.Kuulema rentoa,kun saa mennä rauhassa uimaan ja tuoda kavereita meille. Ja kuitenkin kaikenlaista on kesäämme kuulunut,isoja tapahtumia,Helsingin reissua,ulkomaan matkaa, mökkeilyä,asuntovaunumatkailua jne.

Vierailija
71/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun juopot vanhemmat luulivat, että on maailman paras kesäloma se, että ajan pihamme nurmikkoa! Vieläkin sapettaaa!!!!!!

Vierailija
72/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin olen käynyt koko lapsuudessani ja nuoruudessani (0-16v) yhden kerran Linnanmäellä ja kerran korkeasaaressa. Mökkiä meillä ei ollut, ja mummolassa käytiin kesäisin kerran parin päivän reissulla. Ulkomailla ei käyty. Kotona olin kaikki lomat.

Vierailija
73/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole varaan yhteenkään huvipuistoreissuun tai hotellimatkaan. Joko juotte ne rahat tai olette nuukia.

Minun vanhemmat olivat sekä että, juoppoja ja nuukia. Olipas kiva olla ainoa luokasta, joka ei käynyt lomalla yhtään missään!!!!

Vierailija
74/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

märäntyy. Tai mädäntyy. Opetettu kait jo peruskoulussa

Enpä ollut koskaan tuota kuullut. "Mädäntyä" on kirjakielinen termi.

-73

Vierailija
75/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parasta.Siis meillä.Kuulema rentoa,kun saa mennä rauhassa uimaan ja tuoda kavereita meille. Ja kuitenkin kaikenlaista on kesäämme kuulunut,isoja tapahtumia,Helsingin reissua,ulkomaan matkaa, mökkeilyä,asuntovaunumatkailua jne.

Ei se kotona oleminen välttämättä sitten niin huvittaisi, jos tapahtumat ja matkat olis käymättä.

Vierailija
76/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ulkomaan matkalla 2,5 viikkoa. Sen jälkeen ollaan oltu Suomessa vuokramökillä, käyty ystävien luona eri puolilla Suomea & meillä on käynyt vieraita. Edessä on vielä ainakin reissu Muumimaahan ja mummolaan. Ja tietty Lintsi, ehkä Puuhamaakin. Itse pääsen viettämään myös paria ilman perhettä ensi viikolla (matkustan silloinkin).

Mulla on 6 viikkoa kesälomaa ja päälle vielä 2 ylityövapaaviikkoa eli kyllä 8 viikossa ehtii paljon tosi kivaa tehdä! (Miehen loma samaan aikaan, mutta "vain" 4,5 viikkoa.)

IHANAA!!!!

Vierailija
77/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän vastasi että Särkänniemen reissu. On myös ollut näitä hienolta kuulostavia "samoilua luonnon helmassa koko rakastavan perheen kera luomueväitä syöden ja linnun laulusta nauttien" ja tyttö vastaa että Särkkis. Ilmeisesti kasvatus on mennyt ihan p*rseelleen..

Noh, Tukholman reissu on vielä käymättä ja siitä kuulema tulee kesän kohokohta.

Itse olen reissuperheestä ja jos yksi huippukohta pitää mainita, niin kyllä se on Legoland Tanskassa. Telttaretket muistuu mieleen lähinnä ärsyttävinä, kun aina oli hyttysiä/vesisade/hiton kuuma/meluavia telttanaapureita/kaikki nämä yhtäaikaa.

Vierailija
78/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin olen käynyt koko lapsuudessani ja nuoruudessani (0-16v) yhden kerran Linnanmäellä ja kerran korkeasaaressa. Mökkiä meillä ei ollut, ja mummolassa käytiin kesäisin kerran parin päivän reissulla. Ulkomailla ei käyty. Kotona olin kaikki lomat.

Sai olla kavereiden kanssa, käydä uimassa, poimia mansikoita ja ihan vaan olla. En muista mitenkään kauhean paljon nauttineeni niistä harvoista Lintsi-reissuista, joita tehtiin. Meillä vanhemmat eivät juoneet kaljaa eivätkä maanneet sohvalla, vaan olivat arjessa läsnä ja kiinnostuneita lapsistaan..

Vierailija
79/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 2 viikkoa vuokramökillä

- viikko Kreikassa

- monta kesätapahtumaa; jazzit, markkinoita, tansseja, konsertteja, kesäteatteriakin, asuntoautoilua

Vielä suunnitelmissa pari pientä kotimaan reissua ja yhdet rockfestarit...

Vierailija
80/135 |
17.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko loma kotona. Yritin ehdottaa vaikka mitä, ei. Vanhemmat olivat vain kotona tympeinä, minä samoin. 10 paikkaa kesässä toki liikaa, mutte edes yksi kiva kesälomareissu, ei, se ei kelvannut. Mun kesät oli tylsiä! Ap:n lapset ovat onnellisia!