Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä shortsit+legginsityhdistelmästä, mitä ainkain Helsingin kaduilla näkee...

Vierailija
05.06.2008 |

Iästä ja koosta huolimatta...

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kai tyylitaju ja hyvä itsetunti ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia..?

Tuskin nämä "tyylittömät" omasta mielestään pukeutuvat järkyttävän mauttomasti...

Vierailija
22/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen töissä ydinkeskustassa ja voin kyllä sanoa, että silmät auki, Kyllä näitä yhdistelmiä näkee.. ja vielä liikaa.

Ja mitä omituisimpia yhdistelmiä: pinkkejä pitsisiä legginsejä, repaleisia farkkusortseja jne... Hameen kanssa vielä ok, ehkä. Mutta sortsiviritykset aika uskomattomia.

terv. Kampin keskuksessa työskentelevä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni yhdet ja ei, ei, ei.. en tiedä mikä heräteostos oli..

Vierailija
24/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pidän sortseja, haluan myös että sääreni ruskettuvat. Legginsit käsittääkseni on kuumat pitää ja jättävät sääret valkoisiksi. Erittäin epätarkoituksenmukaista.

Vierailija
25/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti kolmikymppinen ja elit nuoruuttasi 90-luvun alussa. Sano muuta, silloin kyllä piti olla ihan liikaisoja vaatteita ja kroppa olisi taatusti kestänyt tiukemmatkin. Tylsää!

Vierailija
26/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ehdottomasti sitä mieltä, että kaikilla on oikeus pukeutua juuri niin kuin haluaa, taysin riippumatta siitä "kestääkö" vartalo sen vai ei. Nimenomaan itsetuntoahan tuokin yhdistelmä normaalipainoiselta naiselta vaatii, sillä silloin tietää vastaantulijoiden kauhistelevan kun asu kuulemma sopii vain jos painoindeksi on 17 tai alle. Mutta kauheasti menee elämää ja iloa hukkaan jos oikeasti pukeutuu sen mukaan, mitä muut ihmiset ajattelevat. Läskeillä, aikuisilla ja vääräsäärillä on yhtäläinen oikeus minihameisiin ja mikroshortseihin kuin tikkujalkaisilla teineilläkin. Ettekö hyvät naiset ymmärrä sitä, että patriarkaatin asettamat kauneusvaatimukset rajoittavat elämäänne ihan älyttömästi, ja on täysin päätöntä pitää niitä yllä! Terveisin muotialan ammattilainen.

Vierailija
27/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muodista tietoakaan... raitapaitaa, raitapaitaa, raitapaitaa...vuodesta toiseen..

Ja mitä itse ap:n kysymykseen tulee, minusta leggingsit on tosi pop! Ja shortsit myös! ;o)

Vierailija
28/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikentaa säärten linjaa, peittää mahdolliset suonikohjut, mustelmat tms. ja voipi käyttää myös vähän viileämmillä säillä. Ei aina vaan niitä tylsiä pitkiä housuja! Legginsit on kivat oikeanlaisen hameen kanssa. Sitäpaitsi kaikki eivät tavoittele rusketusta (se rumentaa ja vanhentaa) joten sikälikin kätevää!

Vierailija
29/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja farkkuina helvetin isoja 501:ä jotka eivät istuneet kellekään. Miksi, miksi.... ;)

Vierailija
30/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lyhyen mekon kanssa leggingsit on todella kätevät jo ihan siksikin, että usein lämpimäkin päivänä voi olla aika kova tuuli. Esim. tänään olen kulkenut mekossa ilman leggingsejä ja joutunut koko ajan pitämään helmasta kiinni, etteivät vastaantulijat näe ihan vesirajaan asti...

Vierailija
31/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutama ei sitä tajunnut. Kysymys on siitä, miltä mikäkin vaate näyttää kenenkin päällä. Mielestäni on tyhmää pukea itsensä päälle sellaisia vaatteita, jotka eivät omalle vartalolle oikein sovi. Mutta tosiaan se oikeus on meillä kaikilla ja kukin tekee mitä haluaa.

Vierailija
32/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunikoita vino pino, legginssejä monissa väreissä, shortseja, pillifarkut ja tietysti vielä päälle parit avokkaat ;-) Olen syntynyt itse 80-luvulla ja jotenkin nää tunikat ja muut kasarijutut on musta aivan ihania! Jonkun mielestä voin olla tyylitajuton tollo - omasta mielestäni olen ihan hyvännäköinen ja TYKKÄÄN olla vaatteissani, minusta vaatetukseni kuvastaa persoonaani.

Miten sitä sitten pitäisi pukeutua, että pääsisi seulan läpi? Kaikki kun nyt vaan ei halua olla konservatiivisia ja pitää pellavahousuja, t-paitaa ja neuletta olkapäillä. Ei, ei, ei, vaikka asunkin Espoossa ;-)

Vierailija
33/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on päässyt eroon vauvamahasta eikä uutta ole tulossa, niin en halua näyttää raskaana olevalta, joka piilottelee orastavaa mahaansa.

Vierailija
34/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ja legginsit on ihna hyvä yhdistelmä, ajattelin hankkia lengginsit, kun sääret ovat vitivalkoiset

Vierailija
35/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grunge oli viime vuosien parasta muotia! Miettikää vain Kurtia, se oli niin söpö!!!

Vierailija
36/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotias tyttäreni tykkää pukeutua legginseihin mekon, shortsien tai tunikan kanssa. Nythän on kuitenkin niin, että tyttö on pyöreänpuoleinen, varsinkin pepusta ja reisistä, joten asu ei todellakaan näytä hyvältä. Mekon kanssa vielä jotenkin menee, mutta ne shortsit!!!

Lisäksi tytöllä on todella suuret jalat ikäisekseen, joten jalat näyttävät legginsien ja tennareiden/ballerinojen kanssa megaisoilta. Mutta kun kaikki muutkin tuon ikäiset suosivat tuota tyyliä, niin näyttää mahdottomalta saada tyttöä tajuamaan, että olisi parempi pukeutua oman vartalotyypin, ei kavereiden mukaan :-((

Miten tuohonkin nyt sitten puuttuu ilman varsinaista määräilyä? Huoh. Isänsä sai tytön tajuamaan, ettei todellakaan kannata meikata, kun otti tytöstä kuvan meikattuna ja näytti sen hänelle. Kasvojen ihon ja muun ihon välillä monen asteen väriero, jonka kaukaa otetussa kuvassa näkee erityisen selvästi. Eipä ole neidolla ollut sen jälkeen talkkia naamassa...

Vierailija
37/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hameen kanssa käyttää.