Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielipiteitä shortsit+legginsityhdistelmästä, mitä ainkain Helsingin kaduilla näkee...

Vierailija
05.06.2008 |

Iästä ja koosta huolimatta...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin noiden legginsien funktiota. Jos on riittävän lämmintä kulkea hamosessa tai shortseissa, tarkenen kyllä ilman legginsejäkin. Caprit on minusta näppärä välimuoto shortseista ja pitkistä housuista.

Lapsillekaan en noita legginsejä ole hankkinut eivätkä onneksi ole vielä älynneet vinkua.

Vierailija
2/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku on heti sanomassa tyhmäksi kun ei muka tajua mikä sopii omalle vartalolle!!! On ihan kätevää, että on olemassa vinkkejä, miten häivytät pitkää selkää tai lyhyitä jalkoja, mutta ihmisillä pitää olla vapaus myös olla huomioimatta näitä vinkkejä! Lyhyt tai tanakkajalkainen voi aivan hyvin käyttää legginsejä jos niistä tykkää! Tai pullukka makkarankuorentiukkoja minimekkoja, jos haluaa. On niin ärsyttävä ja järjetön ajatuskulku, että jotkut vaatteet olisivat kiellettyjä joiltakin ihmisiltä!!!

Ja 39:lle myös, jos lapsesi tykkää niin anna käyttää! Opeta hänet siihen, että hänellä on vapaus käyttää juuri sellaisia vaatteita kuin haluaa, hänellä ei ole mitään tarvetta pyrkiä pukeutumaan niin, että näyttäisi mahdollisimman paljon ideaalivartaloiselta. Toki parhaiden puolien korostamista jne. voi neuvoa, mutta sellaiset ohjeet eivät saisi olla rajoittavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä näkee paljon Helsingissä!

Vierailija
4/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mä ymmärrä miksei sopisi pullukammallekkin?? Päinvastoin mun mielestä sopii erittäin hyvin (toki jos on kovin lyhyt niin pohkeen puoliväliin ylettyvät vain lyhentävät lisää) mutta muuten en kyllä näe ongelmaa legginsseissä.

Pukeutukaa te mammat vain niihin kalsaripaitoihinne ja olkaa hiljaa!

Vierailija
5/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain laihalla teinillä tai supermallilla menee tunikan kanssa, mutta muuten... Ei tosiaankaan imartele useimpia. Peittäähän ne selluliitit, mutta en tiedä onko se koiven katkaiseminen ja kenkien valtavaksi tekeminen (harva kun käyttää niitä siroja korkkarisandaaleja leggareiden kanssa) sen arvoista.

Vierailija
6/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää todella hirveeltä kenellä hyvänsä. Kauhein yhdistelmä on lyhyt mekko & nää kalsarit tai mikroshortsit ja legginsit. Argh!

Vierailija
7/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sellaisella persevällä perusnaisella (joskin ihan normalaipainoisella) juuri tuollaisen yhdistelmän, eli hotpantsit ja sen alla mustat legginsit. Aivan hirveä näky. Itselläni on valtavat reidet ja muhkea perse, joten en TODELLAKAAN käyttäisi sellaista. Johan siihen julkisivulautakuntakin puuttuisi. Ehkä jollakin gasellimaisella teinillä ne menevät, mutta jos on vähänkin piipahtanut siiderihyllyllä tai jätskikiskalla, auttamattomasti nou nou.

Vierailija
8/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi lyhyt farkkuhame + leggingsit on aika outo yhdistelmä kenellä vain.

Vierailija
9/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa millaisia vaatteita sitten itse käytätte?

Prisman alennuskorista löytyneitä vaatteita?

Talousmarkan, vapaavalinnan, hongkongin vaatteita?

Kirppis-kaapuja?

Niin että jos kauhistelette ihmisiä jotka edes yrittävät pukeutua asiallisesti ja tämänpäivän mukaisesti, niin mikä siinä on niin kamalaa?

Vierailija
10/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä ne hameen kanssa menee, siis sukkahousujen "korvikkeena". Toki pitää olla oikeat muodot (tai siis muodoton ;)) niihin, mutta niin pitää ylipäätään olla jos lyhyessä hameessa kulkee.

Vierailija
11/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kysymykseen vastatakseni: Kyseinen yhdistelmä VOI olla hyvännäköinen, mutta on selvää, että kantajan kroppa pitää olla kaunis sekä myös vaatekokonaisuus kaikkineen tyylikäs (ei mallia Tarjoustalo).

Vierailija
12/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin shortsienkin kanssa!! (Enkä ole mikään mallimitoissa oleva, ihan normi painoinen)

-10

Vierailija
13/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se hyvä et hameiden alta ei vilka pikkarit vaan noi legginssit. On ne kyllä aika karmeet aikuisilla ja tukevilla.

Vierailija
14/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi huomioida vartalon asettamat "rajoitukset". Todellakin hoikkasäärinen on ihan kauniskin leggingseissä ja pikkuhamosessa. Hiukan keskivartaloltaan tukevoitunut "omena" lyhyine jalkoineen ehkä voisi pitäytyä vaikka siinä pitkässä mekossa a'la Prisma.

Vierailija
15/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan kaikkea kannata imeä muodistakaan, jos vartalo ei anna sille edellytyksiä. Esim. joku vuosi sitten oli muotia kietaista lantiolle huivi. Ajattelin, että tuossahan on kiva idea, mutta tauti että se näytti dorkalta mun takapuoleni päällä. Sen sijaan muita vaihtoehtoja on paljon. Ja mun mielestä nuo leggins-shortsi-yhdistelmät näyttää siltä, että ne olisivat Tarjoustalosta tai Prismasta.

Vierailija
16/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta niitä voi käyttää kuka vaan, joka haluaa käyttää. Ei kesällä tarvii mitään burkhaa pääleen laittaa, kesästä pitää nauttia ja laittaa päälle sitä mikä tuntuu kivalta. Ihan sama mitä muut siitä ajattelee.

Itse en käytä legginssejä kun olen jo vanhempi ihminen mutta minusta on kivaa katsoa naisenakin sievää pukeutumista.

Vierailija
17/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota yhdistelmää vielä karseampi näky on ne alas kapenevat housut, jotka ovat nilkastakin kuin liimatut ja harvalla aikuisella on niin siro persus, että housut OIKEASTI näyttävät hyvältä - useimmilla peräpää kasvaa näiden housujen myötä kaksi kokoa - ikinä en kyseisiä housuja päälle pukisi, vaikka kuinka kovaa olisivat suosiossa!!! Eli tässä toinen versio, joka sopii vain pikkulikoille / teineille :D

Vierailija
18/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteisiin, jotka omalle vartalotyypille sopivat. Eivät kai tyylitaju ja hyvä itsetunti ole toisiaan poissulkevia ominaisuuksia..? Tosin minulle ei kuulu vaikka joka ainut kulkisi leggingseissä kestä talvet, joten siitä vain.

Vierailija
19/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameen tai tunikan kanssa ok. Jaloilla, painolla ja iällä ei mun mielestä ole tämän asian kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
20/37 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itse olen ainakin nähnyt monta nuorta (alle 20?) naista joilla on ollut jotain tuommoista päällä. Minusta hoikalla ja kaunilla nuorella ihmisellä melkein mikä tahansa näyttää hyvältä. parempi tuokin kuin omien nuoruusvuosieni tyyli, jolloin pukeuduttiin ihan julmetun suuriin vaatteisiin. Että pitikin olla semmoinen muoti kun olin hoikimmillani :)