Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä kun aina puhutaan, että uskovat tuomitsee.

Vierailija
05.06.2008 |

Tuomitseminen on eri asia kuin kertoa mikä on syntiä. Uskovilla on velvollisuus noudattaa Jeesuksen antamaa lähetyskäskyä (menkää ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni...) ja auttaa ihmisiä pääsemään eroon synneistä. Uskovat haluavat, että jokainen ihminen pelastuu ja pääsee aikanaan taivaan kotiin eikä joudu helvettiin. Eikä kukaan uskovainenkaan ole täysin synnitön.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei voi pitää homouden harrastamista oikeana koska Raamattu kieltää sen, saa heti niskaansa vihaisen ryöpyn ja syytökset vaikka mistä. Ja sillä oletuksella että vihaa ja inhoaa homoja ihmisinä.

Vierailija
22/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miten sen voi sanoa ilman että se on sitä tuomitsemista? Toitottajien mielestä ei mitenkään joten sitä ei saa sanoa. Eikä oikeastaan sellaista mielipidettä saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja murhasta murhana.

Natsit saa vapaasti tuomita minun puolestani.

Olennainen kysymys on se, pitääkö syntymätöntä lasta ihmisenä vai ei. Jos pitää, ei asiassa ole sen enempää keskusteltavaa, kuin tuossa natsiasiassakaan.

Vierailija
24/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minusta heistä voisi tulla erinomaisia vanhempia. Mutta sille en voi mitään, että Raamatussa homoseksuaalinen sukupuoliyhteys kielletään, ja siksi minä en voi sitä hyväksyä. Minun täytyy vain hyväksyä se, että Jumala on minua viisaampi. Ja tunnen uskoviakin homoja, todellakin homous ja homoseksuaalinen sukupuoliyhteys erottaa toisistaan, ja hyväksyä homo ihmisenä. Ja katsos, meidän mielestä sinkuilla ylipäätään ei ole oikeutta seksisuhteisiin, joten tässä sinkut ovat ihan samalla viivalla.

Vierailija
25/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen homosuhteet millä tahansa perusteella kyseenalaistava kärsii HOMOFOBIASTA.

On tainnut arvon järjestöltä jäädä sivistyssanat opiskelematta. Niitä on vain mukava käyttää, koska siten voi ajatella saavansa yliotteen vastustajasta.

Hoh hoijaa.

Vierailija
26/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen homosuhteet millä tahansa perusteella kyseenalaistava kärsii HOMOFOBIASTA.

On tainnut arvon järjestöltä jäädä sivistyssanat opiskelematta. Niitä on vain mukava käyttää, koska siten voi ajatella saavansa yliotteen vastustajasta.

Hoh hoijaa.

Eli ihan kaikki tämän tuomitsemisen jalon taidon hallitsevat. Ei vain ihmiset, vaan myös järjestöt.

2

Vierailija
27/27 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät allekirjoita sen jokaista opinkappaletta.