Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?
Kommentit (673)
Terveyskeskuksen päivystyksen hoitaja sekä otti vastaan päivystyspotilaita että vastasi samaan aikaan puhelinsoittoihin.
Pääsin vuorollani hänen puheilleen, mutta asiani kertominen ei millään onnistunut, sillä hänelle tuli koko ajan puheluita, vuoroin flunssan kotihoidon neuvomista ja mitä kaikkea.
Soitin lopulta hänelle. Kerroin, että istun tässä häntä vastapäätä, mutten saa tilaisuutta kertoa asiaani noiden jatkuvasti tulevien puheluiden takia, ja nyt olisi pikkuhiljaa jo minunkin vuoroni.
Hoitaja suutahti. Mutta ei se hänen vikansa ollut, että joutui tekemään kahta asiaa samaan aikaan.
Espoon kauppakeskuksen alakerran suutari. Tiuski ja huusi aivan asiattomasti, vaikka olin itse kohtelias ja normaali asiakas. En ikinä ole saanut yhtä epäasiallista palvelua.
vaihdoin dna prepaid liittymän dna toiseen, tavalliseen liittymään jossa kk maksu. tilasin liittymän netistä ja siihen tulee itse tehdä aktivointi yms. halusin pitää saman numeron. en kumminkaan pystynyt aktivoimaan liittymää. soitin dna:lle ja siellä ei pystytty sanomaan miksi se ei onnistu, epäili ettei prepaid liittymän numeroa voi pitää kk maksu liittymässä. sovimme että lähettää toisen sim-kortin uudella numerolla joka pitää taas itse aktivoida kunhan ensin tulee viesti että voin sen aktivoida. tähän kaikkeen on mennyt tällä hetkellä aikaa 2,5 viikkoa eikä vieläkään ole tullut viestiä että voin aktivoida liittymän. myymälät ovat kiinni eikä puhelimella pääse lävitse, on kova ruuhka sanoo vastaaja. palveluneuvojia ei saa kiinni. voi perse tälläistä touhua!
Opiskelija-asuntosäätiöissä ei palvelusta ole perinteisesti tietoakaan! Eihän nyt opiskelijoita tarvitse palvella! Itselleni jäänyt ikuiset traumat!
Rengasliikkeestä luvattiin syksyllä, että ainakin suurimman osan kesästä pystyisi kesärenkailla ajelemaan. Jätin ne siis rengashotelliin. Keväällä asensivat alle, mutta antoivat ymmärtää tullessani noutamaan, että olivat sakotuskuntoiset ja pikaisesti uusittavat.
. Myyjä oli ilkeä ja ylimielinen. Antaessaan tarjouksen uusista renkaista, mainitsi, etteivät olleet viitsineet soittaa perään. Maksoin siis turhaan renkaiden säilytyksestä ja alleasennuksesta. Tarvitsin autoa päivittäin työajoon. Uutta aikaa tarjosivat viiden päivän päästä.
Kilpaileva liike vaihtoi renkaat n. 20 min (toisessa aikaa olisi mennyt enemmän kuin tuplasti), sain hyvällä alennuksella toista tarjousta laadukkaammat renkaat suunnilleen samalla hinnalla ja palvelu oli huomattavan ystävällistä.
TAPAHTUI covid-19 aikana
Yrittäjä lukee e-mailejaan
Firma joka on myynyt luotolla 6 vuotta perii agressiiviseen tyyliin 2 pv myöhässsä olevaa laskua.
Kauppa on lakannut käymästä ..yrittäjä joutuu halkemaan OIKEAA lainaa.
Laittaa viestiä että maksaa 2 viikon sisällä
Firmasta tulee viesti: otamme teihin yhteyttä joka toinen päivä ,kunnes lasku on maksettu
no kävi onni: yrittäjä sai lainan, maksoi velan
mitä luulette onko yrittäjä edelleen sen firman asiakas?
toivoisin mielipiteitä
Hm:llä kaksi laihaa ylimeikattua myyjätyttöstä tirskuivat ja tuijottivat minua sekä ystävääni, olin kovassa nuhassa ilman meikkiä ja ystäväni huomattavan ylipainoinen. Kun sanoin ystävälleni että jospa lähdetään kun NOILLA KANOILLA TUNTUU OLEVAN HAUSKAA KUSTANNUKSELLAMME tuli tiskin taa tyrmistynyt hiljaisuus ja 4 silmää tuijotti pyöreänä.
Vierailija kirjoitti:
TAPAHTUI covid-19 aikana
Yrittäjä lukee e-mailejaan
Firma joka on myynyt luotolla 6 vuotta perii agressiiviseen tyyliin 2 pv myöhässsä olevaa laskua.
Kauppa on lakannut käymästä ..yrittäjä joutuu halkemaan OIKEAA lainaa.
Laittaa viestiä että maksaa 2 viikon sisällä
Firmasta tulee viesti: otamme teihin yhteyttä joka toinen päivä ,kunnes lasku on maksettu
no kävi onni: yrittäjä sai lainan, maksoi velan
mitä luulette onko yrittäjä edelleen sen firman asiakas?
toivoisin mielipiteitä
no ei varmaan ole..kuka kohtelee vakiasiaksta noin?
Vierailija kirjoitti:
Hm:llä kaksi laihaa ylimeikattua myyjätyttöstä tirskuivat ja tuijottivat minua sekä ystävääni, olin kovassa nuhassa ilman meikkiä ja ystäväni huomattavan ylipainoinen. Kun sanoin ystävälleni että jospa lähdetään kun NOILLA KANOILLA TUNTUU OLEVAN HAUSKAA KUSTANNUKSELLAMME tuli tiskin taa tyrmistynyt hiljaisuus ja 4 silmää tuijotti pyöreänä.
Oliko ylipainoisella ystävälläsi meikit naamassa?
Hammaslääkäriin soittaessa, sieltä vastannut virkailija nainen oli yhtä hapan kuin ketunleipä! Tiuski ja korotti ääntään, oli tuskainen. Ja tuskin saanut munaa viimeiseen 10 vuoteen.. Tein valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäriin soittaessa, sieltä vastannut virkailija nainen oli yhtä hapan kuin ketunleipä! Tiuski ja korotti ääntään, oli tuskainen. Ja tuskin saanut munaa viimeiseen 10 vuoteen.. Tein valituksen.
Valituksessasi varmaan suosittelit työnantajaa antamaan virkailijalle seksipalveluita tai leluja, koska et pitänyt puutteessa olevan virkailijan palveluasenteesta?
Ihan syystä saa ja pitää kommentoida huonoa palvelua, mutta se(kin) pitäisi tehdä asiallisesti ja menemättä keksittyihin tai tiedettyihin henkilökohtaisuuksiin.
K-rauta. Mä kun menen hameessa ja korkkareissa sinne niin palvelua saa aina hakemalla hakea ja sekin vähä on ynseää, lähempänä vittuilua kuin kunnon palvelua. Kerran oli mukana timpurinliiviin pukeutunut miespuolinen ystäväni, nii johan oli toinen ääni kellossa ja heti oli joku äijä palvelemassa oikein auliisti. Esim keittiöni ostin sitten muualta, että siinä meni sitten Petra-keittiöiltäkin kaupat sivu suun.
Olen tehnyt aspatyötä kohta kymmenen vuotta, kohdannut jos jonkinmoista kulkijaa. Myös omalla kohdalla ollut niitä päiviä kun ei vaan pysty, esim. kun sain aamulla syöpädiagnoosini ja mars töihin hymyilemään aasiakkaille. Mutta silti, ei luoja näitä tarinoita :DDD Täysin asiakkaiden puolella sympatiat näissä, hirvittävää
Vierailija kirjoitti:
Oli kyseessä ravintola, kosmetologi tai ruokakauppa. Ei voi kehua palvelua missään. Jos erehtyi kysymään jotain vastaus on parhaimmillaan "en tiedä". Olen itse palvelualalla, enkä odota mitään yliluonnollista palvelua.
En yhtään vähättele tätä enkä väitä vastaan, mutta luulen että tuo johtuu osittain siitä että monet tekee pätkätöitä jolloin ei ehdi niin syvällistä tietämystä saamaan, ja paljon ollaan myös töissä jotka ei ole omaa alaa.
Luulen että nykyään myös työpaikoilla on paljon eri ohjelmia, jotka jatkuvasti kehittyy ja päivittyy, ja koko ajan pitäisi oppia miljoona muuttuvaa osaa ja se on aika haastavaa. Tämä ehkä on se oma kokemus asioista.
Sitten on tietenkin niitä jotka onnistuu sen työn saamaan mutta ei kiinnosta opetella yhtään siihen liittyviä asioita.
vuosia sitten olin hankkimassa uutta pyykinpesukonetta ja vertailin eri koneita netissä ja kävin monessa eri liikkeessä katsomassa, lopulta päädyin gigantin yhteen malliin. menin liikkeeseen katsomaan tuotetta ja kaikki oli lupaavaa ja myyjä oli asiallinen. Sanoin että palaan asiaan huomenna kun saan rahaa. Kun menin liikkeeseen hinta olikin pompsahtanut mukavasti ylöspäin. myyjä totesi "kävelit sitten tilaisuutesi ohi" vastasin "asiakas käveli liikkeestä ulos" ja lähdin. Kotona tilasin gigantin sivuilta saman koneen siihen hintaan kuin pitikin.
Tuo paikkakunta on kuuluisa vattumaisesta asiakas palvelus asenteesta. yleensä mollotetaan suu auki. kun muutin pois oli kulttuuri shokki kun liikkeissä myyjät hymyili!
Vaatemyyjä ilmoitti, että sovittamani mekko ei käy minulle, koska minulla on notkoselkä. (Kukaan ei ole tätä "notkoselkää" huomannut, mutta onneksi vaatemyyjä tietää.)
Vierailija kirjoitti:
Asunnon ostossa huijattiin ja vedätettiin minkä kerittiin. Mihinkään mitä ne sanoivat ei voinut uskoa ja jopa musaa valkoisella paperit eivät lopulta pitäneet nekään paikkaansa.
En en kyllä tee minkäänlaisia kauppoja sen firman kanssa. Olisin haastanut oikeuteen jos olisin jaksanut ruveta käräjöimään.
Oliko kyseessä Nurmon LKV? Todella huonot kokemukset itselläkin.
===
Heh. Mä olin Sellon Sokos Emotionissa just kans flunssassa ilman meikkejä yms. Joku lihava yli meikattu teinimyyjä ei suostunut palvelemaan mua. Mun perässä tuli joku tavallisen näkönen vanhempi nainen ja tälle oli yli kohtelias, lähdettiin samaan aikaan pois liikkeestä ja toivotti toiselle naiselle hyvää päivänjatkoa ja ku katsoin häntä, käänsi katseen pois.
"Ei meillä nyt ole sun naamaasi sopivia kehyksiä"" Kuultu Nissenillä kun olin turhaan sovittanut joka ikiset kehykset läpi. Olivat kaikki isoja ja pyöreitä, kun taas kasvoihini sopivat pienemmät ja neliskanttiset. Myyjä paineli takahuoneeseen ja jätti minut epätoivoisena nieleskelemään itkua, kun ne lasit tarvitsin. Onneksi miesten mallistosta sitten löytyi yhdet sopivat!