Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko saanut jossain aivan järkyttävän huonoa palvelua?

Vierailija
12.07.2011 |

millainen tapaus?

Kommentit (673)

Vierailija
581/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, palvelua ja palvelua... mutta töykeyttä, epäasiallista käytöstä ja huonoa kohtelua olen saanut neuvolasta. En missään ikinä ole tuntenut olevani niin huonosti kohdeltu ja huonosti hoidettu kuin neuvolassa, tuossa Suomen suurimmassa julkisen terveydenhoidon ylpeilynaiheessa.

Pettymys ja järkytys oli havaita millaisia mätämunia noihin paikkoihin terveydenhoitajiksi näemmä palkataan.

Vierailija
582/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei sinänsä liity asiakaspalvelukokemukseen...

Menin joskus parikymppisenä apteekkiin hakemaan virtsatietulehdukseen antibioottia ja hiivalääkettä. Apteekissa oli samaan aikaan eräs hulluna tunnettu perhetuttu, joka oikein tarkoituksella hivuttautui lähemmäs, jotta kuulisi mitä oikein olin ostamassa. Apteekin työntekijä melko kovaäänisesti auttoi valitsemaan oikeanlaisen hiivalääkkeen. Tiesin, että tuo hullu akka kuuli varmasti mitä olin ostamassa ja mikä minua vaivasi. Hän oli eräälle sukulaiselle sitten juorunnut, että minulla on sukupuolitauti.

Hieman samanlainen tilanne minulla on käynyt gynen polilla, kun eräs tuttu oli siellä samaan aikaan, niin jotenkin oli sitten kuullut keskenmenoistani ja levitellyt näitä ympäriinsä.

Ihmettelen, että eikö jonkinlainen salassapitovelvollisuus toimi myös niin, ettei toiset asiakkaat saa juoruta toisen arkoja henkilökohtaisia asioita ympäri kyliä, jos sattuvat korvat höröllä kuulemaan!? Olen minäkin kuullut vaikka mitä esim. lääkärillä, mutta ei ole tullut mieleenkään levitellä sellaisia asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat saaneet järkyttävän huonoa palvelua Helsingin Villa Angelicassa Seurasaaaressa. Paikka on kuuluisa törkeästä myyjämummostaan ja vähän muustakin (hinta, laatu). Kannattaa lukea tripadvisor-arvostelut ja google-arvostelut.

Vierailija
584/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo kyllä 25 vuotta aikaa, kun yritin asioida paikallisessa Kotipizzassa. Olisin halunnut tilata Tropicana-pizzan, mutta myyjä räjähti pilkalliseen nauruun, huusi kaverinsa takahuoneesta katsomaan minua ja rupesi kyselemään "Onko meillä jotain tuplakanaa? Toi haluaa ostaa tuplakanan! Onko meillä jotain tuplakanaa?".

Jäi pizza ostamatta. En ole sen jälkeen kyseisen laitoksen palveluita käyttänyt.

Vierailija
585/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamossa, Pirkanmaan seudulla kun olin nuori. Halusin sellaista rikottua ja pyöristettyä linjaa.

Siis sillä tavalla että kasvoja kehystää lyhyemmät hiukset ja siitä sitten taakse ne pitenee. Ja että olisi vähän kerroksia. Halusin että lyhyimpien ja pisimpien hiusten välillä olisi sellainen ehkä 10cm ainakin.

Kampaaja ei millään leikannut kun vähän vain, ja kun pyysin että voisi vähän enemmänkin ottaa ja rohkeasti vaan, että ihan saa vetää sen 10cm siitä niin, niin nyrhi vain vähän saksien kärjillä. Ja tämä toistui monta kertaa ja kampaajakin jo alkoi hermostua.

Lopulta totesin itku kurkussa että ei tästä taida tulla mitään, otin sen liinan pois, maksoin ja lähdin.

Vierailija
586/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme nuoria ja meillä oli lehdessä ilmoitus, että haluamme vuokrata asunnon. Myös tämä pankinjohtaja otti yhteyttä. Saimme avaimet käydäksemme katsomassa asuntoa. Minä menin palauttamaan yksin avaimia ja sovittiin, että jos otamme asunnon, seuraavana päivänä allekirjoitetaan vuokrasopimus. Kysyin, että pitääkö meidän molempien olla paikalla. Ukko vastasi, että ei, riittää kun miehenne tulee.

Ei otettu sitten sitä asuntoa kun oli vara valita.

etten minä kelvannut yksin allekirjoittamaan vuokrasopimusta vaan piti olla MIES, joka olisi sitten kelvannut yksinkin.

vaan sitä, että se luuli, ettet sä pääse ja sanoi, että mieskin riittää.

Ainakin kirjoitusmuotosi "riittää kun miehenne tulee" viittaisi siihen, että se arveli sun olevan estynyt tulemasta paikalle koska asiaa rupesit kyselemään.

Öö.. no eihän tuosta kirjoitusasusta juuri pysty päättelemään, että kumpi olisi estynyt tulemaan.

Vierailija
587/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claes ohlssonilla, ei juuri muita asiakkaita, sain vartijan perääni heti ovelta.

Olisin ostanut 2 kuulokkeet, joita olikin tosi hyvä valikoima erilaisia.

Menin kysymään vanhemmalta naismyyjältä että onko valikoimassa kuulokkeita joissa vaihdettava johto. Myyjä ei innostunut kuulokkeita myymään vaan totesi ylimielisesti naureskellen että ei ole koskaan kuullutkaan että sellaisia on olemassa. Sanoin että mieluiten ostan niitä, koska johto yleensä lapsilla menee ensimmäisenä rikki ja silloin kuulokkeet ovat roskiskamaa. Irrotettavan johto taas voi vaihtaa, kuten olen tehnyt monesti, mutta nyt olisin ostanut uudet kuulokkeet molemmille lapsille.

Pakkauksissa ei lue päällä ja sisään ei näe ilman pakkauksen rikkomista. Vastaus oli kuitenkin että sellaisia ei heidän valikoimassaan missään tapauksessa ole, silmien pyörittelyn kera.

Vartija myhäili vieressä. Vastasin hymyillen että kiitos palvelusta ja kannattaisi tutustua tuotteisiin että osaa myydä. Sitten suuntasin suoraa tokmannille, jossa olikin tosi hyvä valikoima ja iloinen palvelu.

Harmittaa tämän claes ohlssonin puolesta, koska yleensä palvelu ollut hyvää nuoremmilta myyjiltä. En ihan heti vaivaa sitä kauppaa enää, kaiken saan muualtakin.

588/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16- tai 17-vuotiaana museossa, jonne alaikäiset pääsivät sisään ilmaiseksi. Kun kerroin ikäni, lipunmyyjä alkoi vaatia passia, jolla todistaisin ikäni. Hämennyin, koska minulta ei oltu ikinä ennen kysytty passia museossa, vaikka monissa olin vieraillut, eikä minulla siis ollut passia mukana. Lipunmyyjä näytti erittäin vihaiselta, ja naurahtelin siinä sitten hermostuneena. Tämän seurauksena lipunmyyjä aloitti sitten tivaamisen: "Onko tämä tiedän mielestänne hauskaa?" Minulla oli onneksi puhelimessa kuva passistani, mutta jotenkin hämmensi se, miten raivona lipunmyyjä oli. Kun olin saanut liput, lisäsi lipunmyyjä vielä lopuksi: "Jatkossa muistakaa, että jos menette jonnekin paikkaan jossa pitää maksaa, pitää varautua todistamaan ikä!" Yleensä asiakaspalvelussa kai yritetään edes esittää ymmärtäväistä, mutta tämä myyjä ei olisi voinut olla nyrpeämpi. Tunsin olevani yksi niistä rajavalvontaohjelmien tyypeistä, joita epäillään huumeiden salakuljetuksesta. Pelottava kokemus.

Vierailija
589/673 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-pankin verkkopankissa viestipalvelu todella hidasta ja toteavat vain että, meillä nämä asiat nyt kestää näin kauan, ei mitään yksilöllistä palvelua. Kukaan ei hoida asiakkaan asiaa alusta loppuun, joka kerta eri virkailija ja uudet sotkut, jos on vähänkin monimutkainen asia. Itse saa niitä neuvoa ja sitten vielä korjata niiden virheitä, kun on niin monentasoista osaamista. Ennalta muotoiltuja kopiovastauksia tulee jostain tuutista, palvelu vedetty jonkun toimintamallin mukaan mikä ei ainakaan asiakkaita palvele.

Entäs nämä kaikki pankkien robottivastaajat, huonoja vitsejä ovat, itkettää ennemmin.

Vierailija
590/673 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Olimme Abc:llä päiväkahvilla ja tilasimme 3v tytölle  pienen perushampurilaisen, yhden haukun jälkeen tyttö alkoi yökkiä ym joten kurkistin hampurilaisen väliin nähdäkseni mikä oli vikana. Sinappia! Pihvin päällä oli iso kasa sinappia eikä muuta, menin tekemään valituksen että eihän tälläistä pysty syömään. Seuraavaksi saimmekin sitten täysin kuivan version, jossa ei ollut mitään muuta kuin se pihvi mutta ketsuppia lisäämällä tyttö söi tyytyväisenä. Lähellämme oli allas, jossa puffaan kuuluvia jälkiruokajäätelöitä ja mies otti lähtiessä yhden tytölle mukaan hyvitykseksi.

- Bussikuski alkoi huutaa noin 10v pojalle jolla oli mäkkärin paperipussi ettei voi tulla kyytiin ruokien kanssa, oli pimenevä tihkusateinen ilta ja lapsi väänsi lähes itkua. Sanoin kuskille ,että eihän  tämä voi jättää lasta heitteille ja tuskin poika autossa syö ! Kys. kuskilla oli muutenkin ihme missio ruokia ja juomia kohtaa, minä en kerran meinannut päästä kyytiin kahvin kanssa vaikka oli kansi päällä.

- Hm:llä kaksi laihaa ylimeikattua myyjätyttöstä tirskuivat ja tuijottivat minua sekä ystävääni, olin kovassa nuhassa ilman meikkiä ja ystäväni huomattavan ylipainoinen. Kun sanoin ystävälleni että   jospa lähdetään  kun NOILLA KANOILLA TUNTUU OLEVAN HAUSKAA KUSTANNUKSELLAMME tuli tiskin taa tyrmistynyt hiljaisuus ja 4 silmää tuijotti pyöreänä.

Siis miten mä en tajua tästä yhtään mitään? Siis miksi sun mies varasti sen jäätelön?

Mietin ihan samaa

Vierailija
591/673 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin hikisenä Nummelan Prismassa pienen lapseni kanssa eräs talvi. Kärry täpötäynnä ostoksia ja pakasteita yms varmaan ainakin 200euron edestä. Jono mateli ja kesti ja olimme olleet siinä noin 15 Min. Kun edelläni oli enää ehkä yksi ihminen, laittoi myyjä nenäni eteen kassa suljettu kyltin. Sanoin, että ollaan oltu jonossa jo vaikka kuinka kauan, että se kyltti pitää laittaa jonon viimeiselle, ei jo jonottaneille. Myyjä tähän, että hänellä alkaa tauko.

Minä jätin kärryni sitten siihen. Tästä noin 10vuotta aikaa ja vieläkin mietin, että siinähän tunkivat sulaneet ostokseni takaisin kaappeihin tai mihin lie. En asioinut enää kyseisessä kaupassa.

Vierailija
592/673 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonotin hikisenä Nummelan Prismassa pienen lapseni kanssa eräs talvi. Kärry täpötäynnä ostoksia ja pakasteita yms varmaan ainakin 200euron edestä. Jono mateli ja kesti ja olimme olleet siinä noin 15 Min. Kun edelläni oli enää ehkä yksi ihminen, laittoi myyjä nenäni eteen kassa suljettu kyltin. Sanoin, että ollaan oltu jonossa jo vaikka kuinka kauan, että se kyltti pitää laittaa jonon viimeiselle, ei jo jonottaneille. Myyjä tähän, että hänellä alkaa tauko.

Minä jätin kärryni sitten siihen. Tästä noin 10vuotta aikaa ja vieläkin mietin, että siinähän tunkivat sulaneet ostokseni takaisin kaappeihin tai mihin lie. En asioinut enää kyseisessä kaupassa.

Eikö prismassa ole tauottajia? 🤔

Vierailija
593/673 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö prismassa ole tauottajia? 🤔

En tiedä, silloin ei ainakaan ollut. Nykyäänkin kyllä menee kassat kiinni ilman tuottajia, mutta se kyltti laitetaan viimeiselle.

Vierailija
594/673 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt järkyttävän huonoa, mutta myyjältä pääsi suustaan sammakko. Markkinakojussa myi linssien, ruutujen yms. puhdistusainetta. Mieheni osti suihkepullon ja myyjä puhdisti silmälasimme ja puhelimiemme ruudut todeten: "Tuli vanhastakin Huaweista vielä kirkas ja kiiltävä tms.". Kiitos vaan, puhelimeni on 2 vuotta vanha ja aivan kelpo luuri.

Vierailija
595/673 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauman K-raudassa sain todella kökköä "palvelua" jokunen vuosi sitten. Postiluukusta tupsahti rautakaupan tarjouslehti, jossa oli tarvitsemani tuote tarjoushintaan. Lähdin siis sitä ostamaan, mutta en löytänyt kaupasta kyseistä tuotetta vaikka kiertelin myymälää ristiin rastiin. Tämä pulju on tunnettu siitä, että henkilökunta luikkii koloihinsa asiakkaan saapuessa ja palvelua saa lähestulkoon anella polvillaan, joten suuntasin kassalle, koska tiesin että sieltä ainakin löydän myyjän. Paikalla ei ollut muita asiakkaita, mutta sain seisoskella kuitenkin tovin ja odottaa "vuoroani". Viimein purukumia jauhava nuorehko nainen nosti katseensa minuun, muttei sanonut mitään tyyliin 'miten voin auttaa' vaan ainoastaan tuijotti. Häkellyin koleahkosta tunnelmasta mutta sain kuitenkin kysyttyä onko heillä tarjouslehdessä mainittua tuotetta. Tyttö räpläsi päätettä ja sanoi "e o" katsomatta minuun. Tulkitsin tämän kielteiseksi vastaukseksi. Tämän jälkeen tuli täysi radiohiljaisuus. Usein myyjä vastaavassa tilanteessa pahoittelee että tuote on päässyt loppumaan, kehottaa ehkä tilaamaan sen verkosta tai jopa tarjoaa mahdollisuutta tilata se myymälään. Tämä neito e kuitenkaani sanojaan tuhlaillut vaan jatkoi "omia hommiaan". Poistuin sitten paikalta häntä häiritsemästä. Aika harvakseltaan olen tapahtuneen jälkeen asioinut tuolla.

Vierailija
596/673 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norwegianilla. Lentoemäntä nöyryytti törkeästi kun olin viimeinen asiakas joka poistui koneesta. Syynä nähtävästi ulkonäkö, sillä olin hyvin turvonnut ja sairaan näköinen syöpähoitojen vuoksi. Lentoemäntä itse nuori ja hoikka, Maisa Torppa tyylinen. Pilkkasi minua painosta ja esti pääsyni pois koneesta keksityllä  tekosyyllä. Tekosyy viittasi siihen, että lentokone oli muka jotenkin epätasapainossa ylipainoni vuoksi emmekä saisi sen vuoksi liikkua. Seisotti sairasta ihmistä tovin rinnallaan kunnes päästi menemään, mieheni jo odotti ulkona ja ihmetteli missä viivyin. Tein asiasta valituksen, mutta eivät edes pyytäneet anteeksi, kuulemma mitään ei voi todistaa ja ikävää että koit tulleesi loukatuksi. Tapahtui Suomen lennolla muutama vuosi sitten. Lennämme paljon, mutta emme käytä enää kyseisen yhtiön koneita.

Vierailija
597/673 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-rauta. Mä kun menen hameessa ja korkkareissa sinne niin palvelua saa aina hakemalla hakea ja sekin vähä on ynseää, lähempänä vittuilua kuin kunnon palvelua. Kerran oli mukana timpurinliiviin pukeutunut miespuolinen ystäväni, nii johan oli toinen ääni kellossa ja heti oli joku äijä palvelemassa oikein auliisti. Esim keittiöni ostin sitten muualta, että siinä meni sitten Petra-keittiöiltäkin kaupat sivu suun.

Jännä. Omalla kohdallani hameeseen ja korkkareihin pukeutuminen ainakin lisää palvelualttiutta miesmyyjien taholta.

Vierailija
598/673 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teahouse of Wehmais. Kallis paikka, jossa henkilökunnan mokat käännetään asiakkaiden syyksi. Odotimme tiskillä palvelua useita minuutteja eikä kukaan henkilökunnasta huomioinut millään tavalla tervehtimällä tms. vaan tuijottivat tablettejaan ja juttelivat keskenään. Kun sitten sain kontaktin henkilökuntaan kysyin ystävällisesti onko teillä pöytiintarjoilu vai miten homma toimii. Tarjoilija vastasi hyvin ylimieliseen sävyyn, että meillä on kyllä ovenpielessä laput, joissa asiat on selitetty ja saimme syytöksiä siitä ettemme olleet niitä lukeneet. Paperit oli kyllä seinällä muttei mitenkään näkyvällä paikalla etenkin kun porukkaa paikassa oli paljon.

Lisäksi näin koronaikana käsidesiä ei ollut missään ja vessaan oli vaikea löytää.

Vierailija
599/673 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköyhtiö. Yksinkertaista asiaa kyselen, verkkosivujen "helbotti" ohjaa chätti "Elmerille" joka pyytää soittamaan "Miralle" joka pyytää lähettämään sähköpostia. Jokaisessa vaiheessa noin 30 min odottelu. 

Sähköposteissa jonottelua kestää noin muutaman päivän verran. Ja asiaan ei tule lopulta edes sähköpostiviestiketjussakaan vastausta. 

Vierailija
600/673 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rastat, en  meikkaa ja pukeudun yleennä farkkuihin sekä nahkatakkiin mikä ikävä kyllä vaikuttaa joiden myyjien asenteisiin. Kun Seppälä oli vielä olemassa, kiertelin siellä ja huomasin  kahden myyjän tuojittavan tarkasti. Löysin sitten kivan mekon sekä pari paitaa ja kun menin kassalle, myyjä vaati  näyttämään taskut ja laukun. Ette usko miten suutuin! Sanoin kovaan ääneen " MINULLA ON KUULKAA VARAA IHAN OSTAAKIN, MUTTA NYT EN HALUA OSTAA ENÄÄ MITÄÄN!", näytin laukun ja taskut nopeasti ja poistuin sitten jättäen myyjän ihmettelemään vaatekasan kanssa kassalle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi